Yhteyshenkilöt

Wave - asiakaspalvelun aallon harjalla

Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi

Wakarun Asiakaspalveluverkosto (Wave) tarjoaa niin julkisia kuin yrityskohtaisia koulutuksia, konsultointia, tapahtumia sekä verkostoja asiakaspalvelun ammattilaisille. Teemme erityisesti yhteistyötä eri service desk ja contact center -yksiköiden kanssa.  

Tilaa Waven uutiskirje

Saat ensimmäisenä tiedon tulevista tapahtumista, koulutuksista ja muista uutuuksista kaksi kertaa kuussa!

“Se oli sellainen ahaa-elämys. Kurssilla totesimme, että olemme aika etulinjassa tässä asiakaspalveluchatissa, sillä monet paikan päällä olleet kertoivat, että heidän yrityksessään chatin käyttöönottoa vasta pohdittiin. Olimme olleet chatissa jo pitkään, mutta sitä, miten me siellä ollaan, ei oltu mietitty ...”

Satu Jussila
Analyytikko, Veikkaus

Jani Iivonen
jani.iivonen(at)wakaru.fi
040 744 9641


Laura Hassel
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

Aalto-yliopisto

Affecto Oy

Aktia Pankki Oyj

Alma Media Kustannus Oy

Amadeus Finland Oy

Ambientia Group Oy

Avaya

Barona Group Oy

BasWare Oyj

Call Waves Solutions Finland

CGI Suomi Oy

Danske Bank Oyj

DNA Oy

Eduskunta

Elisa Oyj

Enfo Oyj

Espoon kaupunki

Finnair Oyj

Finnmatkat

Fonecta Oy

Fujitsu Finland Oy

Futursoft Oy

Genesys

Helsingin yliopiston 
tietotekniikkaosasto

HUS Tieto- ja Lääkintätekniikka

IF Vahinkovakuutusyhtiö Oy

Ilmailulaitos Finavia

Istekki Oy

Kela

Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö
Ilmarinen

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia

Kunnan Taitoa Oy

Lapin Informaatioteknologia LapIT

Louhi Net

Lounea Palvelut Oy

Lyreco Finland Oy

Lähitapiola

Maanmittauslaitos

ManpowerGroup

Merlin Systems

Moment Group Oy

Monetra Oy

Nets Oy

Nomis Oy

OpusCapita Oy

Osuuspankkikeskus

Oy SKF Ab

Provad Oy

Samlink Oy

Sofor Oy

Solteq Oyj

Stora Enso Oyj

Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy

Sysart Oy

Tekla Oyj

Teleopti Ab

Tieto Finland Oy

UPM-Kymmene Oyj

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Valtiokonttori

Verohallinto

Vincit Services Oy






Lue Case VeikkausLue Case KuntaPro

“Näen tärkeänä, että osallistuimme (Vuoden Service Desk -kisaan), sillä saimme hyviä askelmerkkejä: vahvistusta sille mitä on tehty oikein, mutta myös suuntaa sille mitä kannattaa seuraavan kahden vuoden aikana tehdä.”

Y-tunnus: 1925869-3
Pasilanraitio 9 B
00240 Helsinki

Wakarun tuottamasta Oppia.fi - Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelukoulutuksia ja ajankohtaiset tapahtumat.

Wakarun Asiakaspalveluverkosto
 Wave on osa Wakaru Osakeyhtiötä.

Vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja otamme vastaan toiveita ja ideoita koulutus- sekä tapahtumatarjontamme laajentamiseksi. Jos olet kiinnostunut asiakaskohtaisista koulutuksista, ota meihin yhteyttä.



Kilpailulainsäädäntö

 Wave ottaa toiminnassaan huomioon kilpailulainsäädännölliset näkökohdat. Perustamme toimintamme Kilpailuviranomaisen näkökohtiin kartelleista ja muista horisontaalisista kilpailunrajoituksista. Otamme myös tilaisuuksien ja muiden tapaamisten järjestämisessä etukäteen huomioon kilpailulainsäädännön. Pyydämme myös tapahtumiin osallistuvia tutustumaan kilpailulainsäädäntöön.

Koulutukset

Kurssitarjonnasta löydät parhaat koulutukset asiakaspalvelunne laadun parantamiseksi.  Meiltä saat myös yrityskohtaisia koulutuksia.

Koulutuskalenteri

Verkosto

Wakarun asiakaspalveluverkoston jäsenet saavat alennuksia koulutuksista sekä tapahtumista.

Liity jäseneksi

Tapahtumat

Wave järjestää vuosittain CCD -Asiakaspalvelun Ajankohtaispäivän, Yhteys-konferenssin sekä Voittajavierailun.

Tapahtumakalenteri

Kilpailut

Ilmoita tiimisi mukaan kilvoittelemaan Vuoden Service Desk - tai Vuoden Contact Center -tittelistä!

Lue lisää

Konsultointi

Asiantuntevaa yrityskohtaista konsultointia palveluprosessienne kehittämiseksi.

Ota yhtettä

Tutkimukset

Tuotamme tutkimustietoa alasta ja sen kehityksestä sekä jaamme jäsenillemme tietoa myös muiden tekemistä tutkimuksista.

Liity jäseneksi

Jäsenyys kannattaa.

Wakarun Asiakaspalveluverkostolla on yli 60 jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. 

Liity jäseneksi

Wave-jäsenyyden etuja

Merkittäviä alennuksia koulutuksista, konferensseista, kisoista ja muista jäsentapahtumista.

1.

Ilmaisia jäsentapahtumia ja mahdollisuus osallistua yritysvierailuihin, järjestää yritysvierailuja sekä osallistua benchmarking-toimintaan.

2.

3.

Verkostoitumista alan ammattilaisten kesken ja ajankohtaista tutkimustietoa.

Jäsenyyden ehdot

Vuosimaksu on 490 euroa + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä.

1.

Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).

2.

3.

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla tai puhelimella viimeistään kuukautta ennen jakson vaihtumista.

Kuinka voimme auttaa?

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa.

Liity jäseneksi

Asiakaspalvelun ammattilainen

Tarjoamme asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin.

Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.  

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: Contact Center Day ja Yhteys-konferenssit. 

Yhteys-konferenssissa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden Contact Center –tunnustukset sekä henkilökohtaiset palkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo 25 vuoden tausta Suomessa.

HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992 ja fuusioitui Wakaru Oy:öön tammikuussa 2017.

Kehity, verkostoidu, opi muilta!

Jäsenet

Wawe -jäseniä yhdistää asiakaspalvelun merkittävä rooli heidän omassa toiminnassaan ja halu kehittää aktiivisesti asiakaspalvelua.

Liity jäseneksiOta yhteyttä
Lue lisää kilpailulainsäädännöstä

Marko Vuorinen
Järjestelmäpäällikkö, KuntaPro

Tilaa tästä

Esimerkkejä 
voimassa olevista jäseneduista

CCD2017-seminaari ** 290 € (norm. 390 €)
Chat asiakaspalvelussa ** 390 € (norm. 460 €)
ITIL Foundation ** 825 € (norm. 1650 €)
ITIL Continual Service Improvement ** 975 € (norm. 1950 €)
ITIL Service Operation ** 975 € (norm. 1950 €)

ITIL Service Strategy ** 975 (norm. 1950 )
Kirjoita ja vaikuta ** 390 € (norm. 460 €)

Service desk -benchmarking workshop ** 590 (690 )
Service desk ja mittarit ** 590 (690 )
Service deskin kriittiset menestystekijät ** 990 (1190 )
Service desk, onko palvelusi kuvattu? ** 590 (690 )
Vuoden Contact Center -voittajavierailu ** 0 € (norm. 70 €)
Vuoden Service Desk
 -voittajavierailu ** 0 € (norm. 70 €)
Yhteys-konferenssi ** 2017 alennukset julkaistaan pian
ITIL Overview, asiakaskohtainen - kysy tarjous!

* Wave-jäsenen tuotepaketti
** Wave-jäsenorganisaatiokohtainen, tunnistus sähköpostiosoitteella
Huom. Sertifiointikokeet ovat normaalihintaisia 350 € + alv.

Fix the following errors:
Hide