Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi

Wave asiakaspalveluverkosto tarjoaa tapahtumia, koulutuksia ja verkostoja asiakaspalvelun ammattilaisille. Toimintamme keskiössä on erityisesti service desk ja contact center -yksiköt.

Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Wave-jäsenet

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Black Friday on Black Week

Etuna saat Yhteys-videokirjastoon ja CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivään 10.3.2021 kaupan päälle Superlahjakortin (arvo 100 €).

Mikä on Wave asiakaspalveluverkosto?

Mikä on Wave asiakaspalveluverkosto?
Esittelyssä Wave ja jäsenyys

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta: palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalvelut ja heidän asiakkaansa!

Liity verkostoon!

Kokemuksia verkostosta palveluntarjoajan näkökulmasta
Kokemuksia verkostosta palveluntarjoajan näkökulmasta

Haastattelussa: Ville Mikkonen, QualityDesk Oy

Lue lisää!

Vuoden Service Desk 2019 Voittaja, Netox
Kokemuksia verkostosta kilpailuvoittajan näkökulmasta

Haastattelussa: Vuoden Service Desk 2019, Netox Oy

Lue lisää!

Miten voimme auttaa?

Koulutukset

  • Positiivisen palautteen antaminen on taito! Päivässä keskitytään siihen miten opitaan antamaan positiivista palautetta.

  • Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.

  • Tässä valmennuksessa pureudumme sellaisiin hyviksi havaittuihin työelämän käytäntöihin, mitkä mahdollistavat jatkuvan oppimisen sekä kehittymisen, jotta työyhteisö koetaan viihtyisäksi ja turvalliseksi ympäristöksi. Lisäksi opimme ymmärtämään sekä itseämme, mutta ennen kaikkia toisia.

  • Kurssi esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL 4 Foundation -sertifiointitesti.

  • Onko sähköposti yrityksessäsi merkittävä tapa ylläpitää asiakassuhteita? Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös arkisissa sähköposteissa

Satu Jussila
Analyytikko, Veikkaus

"Näen tärkeänä, että osallistuimme (Vuoden Service Desk -kisaan), sillä saimme hyviä askelmerkkejä: vahvistusta sille mitä on tehty oikein, mutta myös suuntaa sille mitä kannattaa seuraavan kahden vuoden aikana tehdä."

Lue case Veikkaus

Marko Vuorinen
Järjestelmäpäällikkö, KuntaPro

"Se oli sellainen ahaa-elämys. Kurssilla totesimme, että olemme aika etulinjassa, sillä monet kertoivat, että heidän yrityksessään chatin käyttöönottoa vasta pohdittiin. Olimme olleet chatissa jo pitkään, mutta sitä, miten me siellä ollaan, ei oltu mietitty..."

Lue case KuntaPro