Asiakaspalvelukoulutukset

Kehitä osaamista kouluttautumalla!

Tutustu Wave Akatemiaan!

Koulutukset

Wakaru asiakaspalveluverkosto järjestää osaamisen kehittämiseen koulutuksia ja tapahtumia. Kehitä osaamistasi joko avoimissa valmennuksissa tai yrityskohtaisilla toteutuksilla. Wakarun luomat osaamispolut tarjoavat erinomaisen osaamisen kehittämisen väylän. Löydät meiltä myös Asiakaspalvelun osaamispolun.

Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä

Tarjoamme osaamisen kehittämiseen osaamispolun, vahvaa substanssia ja mahdollistavia taitoja. Järjestämme valmennuksia ja tapahtumia asiakaspalveluille eri aiheista. Ota rohkeasti yhteyttä Johanna Rakemaahan:
040 901 4661 tai etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Tutustu Wakarun sivuilta Asiakaspalvelun osaamispolkuun tästä.

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalveluille koulutustarjontaa. Pyydä tarjous

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.

Wave Akatemian löydät täältä!

Tässä on poimintoja Oppiassa tarjolla olevista valmennuksista:

  • Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa -valmennus keskittyy asenteisiin ja persoonan merkitykseen asiakaspalvelussa. Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

  • Napakka puolipäiväinen valmennus auttaa kehittämään asiakaspalvelun arviointilomaketta. Valmennus poistaa kuilun tekemisen tavoitteiden ja luvullisten tavoitteiden väliltä.

  • Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne.

  • Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa. 

  • Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 

  • Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.

  • LUONTAISET TAIPUMUKSET™ perusvalmennus on esihenkilöiden itsetuntemuksen ja palautteenannon kehityspäivä.

  • Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä. Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.

  • Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi.

  • Aloittavan esihenkilön starttipäivä. Tästä näkökulmasta olosuhteet toiminnalle tulevat usein annettuina. Tuoreelta esihenkilöltä odotetaan paljon ja heillä on myös itsellään kova halu onnistua tulevassa tehtävässään. Häneltä odotetaan tuottavuutta parantavien toimintatapojen ja johtamiskäytänteiden uudistamista, kovaa energiatasoa sekä vahvaa positiivista otetta tekemiseen.