Hio palvelustasi timanttista! 

Verkoston tuottamaa materiaalia. Wave-jäseniä yhdistää halu panostaa erinomaiseen asiakaspalveluun ja -kokemukseen. 

Liity Wave-jäseneksi!

Materiaalipankki

Täältä löydät Wave-jäsenien ja verkoston tuottamaa materiaalia, kuten asiakaspalvelun oppaita, tutkimuksia ja tietoa. Wave-jäseniä yhdistää halu panostaa erinomaiseen asiakaspalveluun ja -kokemukseen – olethan jo mukana?

Asiakaspalvelun ammatillinen verkosto edesauttaa asiakaspalvelun kehittämistä ja verkostoitumista alan toimijoiden kesken. Järjestämme myös vuosittaisen Asiakaspalveluviikon, jossa korostuu erityisesti merkitys “Yhdessä olemme enemmän!”.


Tunne, tekoäly ja yhtenäinen asiakaskokemus – sukella asiakaspalvelun tulevaisuuteen!
Julkaisija: Benemen

Digitaalinen asiakaspalvelu on jo täällä. Kuinka tuottaa sen avulla sekä inhimillisiä asiakaskokemuksia että laadukasta lisämyyntiä? Mikä on asiakaspalvelun suunta muuttuvassa maailmassa?

Kokosimme yhteen tutkittua tietoa asiakaspalvelua muovaavista megatrendeistä sekä alan ammattilaisten kokemuksia siitä, kuinka asiakaspalvelu luo pohjaa kasvulle. Löydät raportistamme näkemystä ja inspiraatiota, kun haluat viedä asiakaspalveluprosessit ja -työkalut seuraavalle tasolle.

Siirry lataamaan!


Opas: Rohkea organisaatio

 

Oppaasi työvoiman hallintajärjestelmän valintaan

 

Osa 1 | The Evolution of the Contact Center research report – 6 trendiä, jotka muuntavat sektoria

 

Valmennustyökirja

 

SP-StateOfTheCC2021

 

Opas: Rohkea organisaatio – työkirja

 

Täydellisen myyntipuhelun käsikirja

Calabrais ROI Calculator

 

The Evolution of the Contact Centre: Elevating the Front Line

 

Opas: Modernin palautekulttuurin kehittäjän opas

 

Contact Centerin suojaaminen

 

Työaika haltuun

 

Opas: Muutosjohtajan käsikirja – Monologista dialogiksi

 

Laatutavoitteet

 

Waven Asiakaspalvelututkimus on ladattavissa Wave-jäsenille maksutta (36 sivua). Tutkimuksen infograafi on ladattavassa kaikille maksutta.

 

Valmennuksella huippukuntoon

Tutustu myös Wave Akatemiaan. Se tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.

Olemme koonneet keskeisiä kehittämisalueita omiksi kokonaisuuksiksi, jotka tarjoamme valintanne mukaan joko lähivalmennuksena tai etänä. Valmennusosiot johdattavat asiakaspalvelunne kohti erinomaisuutta ja vievät asiakaskokemusta myös uudelle tasolle.