Aspa Festarit

Aspa Festareilla luomme katseen voittavaan asiakaspalvelukulttuuriin ja sen syntymiseen sekä merkitykseen asiakaskokemukselle. Tutkimme, mistä asiakaskokemus muodostuu ja mihin asioihin siinä kannattaa keskittyä sekä miksi se on ylipäätään tärkeää.

Saamme keinoja innostua ja innostaa ihmisiä ympärillämme sekä tunnistamme positiivisia vaikutuksia motivaatioon, työn imuun, asiakaskokemukseen ja tuottavuuteen.

Tutustumme myös tulevaisuuden tiedolla johtamiseen, jossa yhdistyvät tulevaisuusajattelu ja ennakointi. Toimintaympäristön jatkuvassa ja kiihtyvässä muutoksessa pystymme kehittämään muutoskyvykkyyttämme. Saamme vinkkejä, miten tutkia ja tehdä tulevaisuutta tietoa hyödyntäen.

Satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen – lähde viettämään ammattilaisten festareita!

Joka päivä asiaa asiakaspalvelusta ja -kokemuksesta! Aspa Festarit ovat innostava, helppo ja vaivaton tapa loihtia ohjelmaa asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Wave järjestetää tapahtuman etänä 4.-8.10.2021.

Tapahtuma on suunnattu asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen parissa töitä tekeville aina asiantuntijasta johtoon saakka.

Festariohjelma

Lähde mukaan innostavaan viikkoon joko yksin tai yhdessä ja satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen. Luvassa on tietoa, innostusta ja huippuja asiantuntijoita sekä mahtavia ryhmäpelejä ammattilaisten kesken.

  • Ohjelmassa 5 puheenvuoroa viikon aikana klo 9-10.
    • Ma 4.10. Asiakaskokemuksen tuottamista vai tuotteistusta? – ajatuksia XLA:sta
      /
      Essi Hätönen, Gofore
    • Ti 5.10. Voittavan asiakaspalvelukulttuurin syntyminen ja sen merkitys asiakaskokemukselle
      / Ilona Varjonen ja Irina Tavio, VSP
    • Ke 6.10. Innostu ja innosta
      / Petri “Paavo” Väyrynen
    • To 7.10. Tulevaisuuden tiedolla johtaminen
      / Jani Listenmaa, Listenmaa Consulting Oy & Teemu Ruohonen, Rojekto Oy
    • Pe 8.10. Asiakaskokemus asiakaspalvelussa – millä asioilla on oikeasti merkitystä
      / Samuli Ketola, Partneri, White Hat Oy
  • Ohjelmassa 5 ryhmäpelihetkeä eri aiheista.
    Pelit järjestetään ryhmissä Topaasia-hyötypelin muodossa. Ryhmäpeli mahdollistaa laadukkaan dialogin, johon kaikki pääsevät osallistumaan. Pelin aikana muodostetaan yhteinen näkemys ja suunta sekä tarvittaessa toimenpidesuunnitelma. Alustava peliohjelma:

    • Ma 4.10. uuden ajan johtaminen
    • Ti 5.10. tuloksellinen etätyö
    • Ke 6.10. työyhteisö
    • To 7.10. systeemiäly
    • Pe 8.10. asiakaskokemus

Festaripassilla ohjelmaa koko viikoksi

Ohjelma toteutetaan virtuaalisesti, eli voit seurata puheenvuoroja omalta työpisteeltä tai etänä itsellesi parhaiten sopivasta lokaatiosta.

Aspa Festarit ovat maksullinen tapahtuma, joka järjestetään samaan aikaan kuin Asiakaspalveluviikko. Festaripassin osto ei edellytä Asiakaspalveluviikkoon osallistumista.

  • Yrityskohtainen UNLIMITED-festaripassi, jolla yrityksestänne voi osallistua kaikki halukkaat joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin.
    Normaalihinta 990 €  ja Wave-jäsenenä 690 € + alv. eli jäsenetua 300 euroa.
  • Henkilökohtainen festaripassi, jolla yksi henkilö voi osallistua joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin.
    Hinta 190 € + alv.

Hankkiessasi UNLIMITED-festaripassin yrityksellesi, saat kaupan päälle Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin, joka sisältää ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.

Hanki festaripassi!