Yhteys-asiakaspalvelukonferenssi 2018
Yhteys 2018 -konferenssi
Yhteys-konferenssi järjestettiin 2018 jo 21. kerran. Asiakaspalvelukonferenssi kokoaa vuosittain asiakaspalvelun kehittäjät ja päättäjät yhteen. Vuosittain konferenssiin osallistuu 150-200 asiakaspalvelun ammattilaista.
Yhteys 2018 -blogit
Jälkimainingit: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle
Voittajablogi: Vuoden Service Desk 2018 panostaa asiantuntijuuteen ja henkilöstön tyytyväisyyteen
Ennakkotunnelmia: Onnistuminen heijastuu hymynä – Katsaus konferenssiin
Yhteys 2018 -pääpuhujien haastattelut
Pääpuhujien haastattelut voit katsoa alta. Voittajahaastattelut voit katsoa kilpailusivuilta!
Jukka Jalonen, valmentaja
Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza
Camilla Tuominen, tunnekouluttaja
Aleksi Litovaara