Yhteys 2019 -asiakaspalvelukonferenssi
Asiakaspalvelun sykkeessä 22 vuotta
Yhteys 2019 -konferenssi
Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys 2019 kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siipeen.
Haluatko jakaa oman tarinasi tai tulla kumppaniksi tuleviin tapahtumiimme?
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtajaan Timo Keinäseen, timo.keinanen(at)wakaru.fi
Mitä tapahtui Yhteys 2019 -konferensisssa?
Lue blogista ja kurkista kuvagalleriaan! Kahden päivän aikana kuultiin yli 20 puheenvuoroa: monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavia keynote-puheita! Yli 98 % osallistujista suosittelee tapahtumaa kollegalleen. Lue tarkemmin ennakkotunnelmaa blogista.
Yhteydeydessä vaalitaan vuosittain asiakaspalvelun erinomaisia suorituksia. Kilpailun voittajat palkittiin seuraavissa kategorioissa, joista löydät tarkemmin tietoa Waven blogeista:
– Vuoden Contact Center -kilpailu – Vuoden Service Desk -kilpailu – Vuoden Henkilökilpailut
Keynote-puhujat 2019
- Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus / Pekka Mattila, Professor of Practice, Aalto-yliopisto
- Ihminen ja kone – työnjako asiakaskokemuksessa /Antti Merilehto, Toimitusjohtaja, AI Strategy Company
- Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa / Paula Kujansivu, Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa, Alko Oy
- Mitä menestyminen vaatii? / Mika Poutala, olympiapikaluistelija – yrittäjä/sparraaja
Antti Merilehto tietokirjailija ja toimitusjohtaja, AI Strategy Company
Pekka Mattila, Valtiot Tri Professor Of Practice Aalto-Yliopiston Kauppakorkeakoulu
Paula Kujansivu, verkkokaupan liiketoimintajohtaja, Alko Oy