Vuoden Service Desk -kilpailu 

Lue kokemuksia kilpailusta! 

Kokemuksia kilpailusta

Minkälainen kokemus kilpailu on ollut? Entäpä miksi organisaatiot ovat ottaneet osaa kilpailuun? Tutustu aiempien vuosien osallistujien kokemuksiin!

Vuoden Service Desk 2020

Vuoden Service Desk 2020 Telia End User Service Desk Topi Rytkönen ja Ilkka KivikäsVuoden Service Desk 2020 -voittaja: Telia End User Service Desk
Lue Wave-blogi

Kuvassa vasemmalta:
Topi Rytkönen ja Ilkka Kivikäs

 


Telian voittajahaastattelu Vuoden Service Desk 2020 – Telia End User Support

 

Vuoden Service Desk 2020 -kunniamaininta

Vuoden Service Desk 2020 -kunniamaininta Kemira Global Service Desk

Vuoden Service Desk 2020 kunniamaininta Kemira Global Service Desk

Kemiran Kunniamaininnan vastaanottivat Yhteydessä Global Service Desk Manager Alex Broekzitter ja ServiceManager End User Services Tuija Raukola.

Vuoden Service Desk 2019

Vuoden Service Desk 2019 -voittaja: Netox Service Desk 

Lue Wave-blogi
Katso Netoxin tiedote

Kuvassa vasemmalta:
Aarne Haaranen, Teemu Eskola & Tuulia Nissinen

 

Netoxin palvelujohtaja Aarne Haaranen on palkinnosta luonnollisestikin iloinen ja
ylpeä. ”Perusteluissa sanottiin, että Service Desk on yrityksen sydän, ja että se näkyy
myös ulospäin”, Haaranen siteeraa. ”Ei kai sitä tuon kauniimmin voi sanoa.”
Haarasen mukaan Netoxin palvelutiimissä on saatu aikaan positiivisen tekemisen
kierre. ”Kun on hyvä fiilis tehdä töitä, myös asiakkaat ovat tyytyväisiä, ja se lisää taas
työmotivaatiota ja tietenkin hyvinvointia entisestään.”

Lue vuosi voiton jälkeen tunnelmia!

Netoxin VSD19-voittajahaastattelu 

Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta

Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta:
Visma Software Oy, Jyväskylän sovellusuki

Anne Välimaa, Visma
Lue Wave-blogi

 

 

 

Haastattelu Anne Välimaa, Visma Software Oy

Vuoden Service Desk 2018: Inmics Service Desk

”Kilpailun voitto oli erittäin positiivinen yllätys ja todella upea juttu! Laatu on lähtökohta kaikessa palvelussa, jota tuotamme. Kilpailuun osallistuminen auttoi meitä tarkistelemaan toimintaamme uusista näkökulmista, jotka edesauttavat meitä jatkossa yhä laadukkaamman palvelun tuottamiseen”

Ilkka Kivikäs
Team Manager, Inmics Service Desk

 

Lue  Vuosi voiton jälkeen -tunnelmia!

Lue Inmicsin voitosta!

 

Vuoden Service Desk 2017: Cinia Service Desk

“Saamme usein kiitosta asiakkailtamme, ja kun sitä täydentämään saimme nyt hienon palautteen Wakarun kilpailusta, uskomme entistä vahvemmin olevamme oikealla tiellä toimintamme kehittämisessä. Seuraamme jatkuvasti asiakaspalautetta nollatoleranssin periaatteella. Saan automaattisesti viestin kiitettävästä tai heikommasta asiakaspalautteesta, johon reagoimme heti”

Teri Nikkanen
Cinia service deskin vetäjä, Cinia

 

Lue Cinian voitosta!


Vuoden Service Desk 2016: Fujitsu Service Desk

“Voitto oli iso asia koko Fujitsulle, sehän oli neljäs voittomme. Koko henkilöstö Service Deskissä on hyvin ylpeä laadukkaasta työstään, joka sai ikään kuin sinetin voiton myötä. Kisa sopii mielestäni kaikille, jotka haluavat kehittää omaa toimintaansa ja toisaalta haluavat mitata onnistumistaan. Tämä oli vahva oppimisprosessi. Rohkeutta vain ja matkaan!”

 

Kaija Rintamäki
Department Manager, Fujitsu

 

Vuosi voiton jälkeen – lue Fujitsun tarina!

Lue Fujitsun voitosta!

Ilmoittaudu kilpailuun!