Vuoden Service Desk -kilpailu 

Lue kokemuksia kilpailusta! 

Kokemuksia kilpailusta

Minkälainen kokemus kilpailu on ollut? Entäpä miksi organisaatiot ovat ottaneet osaa kilpailuun? Tutustu aiempien vuosien osallistujien kokemuksiin!

Vuoden Service Desk 2018: Inmics Service Desk

”Kilpailun voitto oli erittäin positiivinen yllätys ja todella upea juttu! Laatu on lähtökohta kaikessa palvelussa, jota tuotamme. Kilpailuun osallistuminen auttoi meitä tarkistelemaan toimintaamme uusista näkökulmista, jotka edesauttavat meitä jatkossa yhä laadukkaamman palvelun tuottamiseen”

Ilkka Kivikäs
Team Manager, Inmics Service Desk

Lue Inmicsin voitosta!

 

Vuoden Service Desk 2017: Cinia Service Desk

“Saamme usein kiitosta asiakkailtamme, ja kun sitä täydentämään saimme nyt hienon palautteen Wakarun kilpailusta, uskomme entistä vahvemmin olevamme oikealla tiellä toimintamme kehittämisessä. Seuraamme jatkuvasti asiakaspalautetta nollatoleranssin periaatteella. Saan automaattisesti viestin kiitettävästä tai heikommasta asiakaspalautteesta, johon reagoimme heti”

Teri Nikkanen
Cinia service deskin vetäjä, Cinia

 

Lue Cinian voitosta!


Vuoden Service Desk 2016: Fujitsu Service Desk

”Voitto oli iso asia koko Fujitsulle, sehän oli neljäs voittomme. Koko henkilöstö Service Deskissä on hyvin ylpeä laadukkaasta työstään, joka sai ikään kuin sinetin voiton myötä. Kisa sopii mielestäni kaikille, jotka haluavat kehittää omaa toimintaansa ja toisaalta haluavat mitata onnistumistaan. Tämä oli vahva oppimisprosessi. Rohkeutta vain ja matkaan!”

Kaija Rintamäki
Department Manager, Fujitsu

 

Vuosi voiton jälkeen – lue Fujitsun tarina!

Ilmoittaudu kilpailuun!