Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta  

Varaa valmennus!

Asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittäminen

Tervetuloa Wave Akatemian valmennukseen kehittämään asiakaspalvelun arviointilomaketta!

Käytetäänkö teidän organisaatiossa arviointilomakkeita asiakaspalvelutyön kehittämiseen? Mitä lomakkeella arvioidaan? Ovatko arviointikysymykset ja osa-alueet sellaisia, että ne ohjaavat tavoitteiden saavuttamiseen? Mitkä arviointikysymykset ohjaavat tehokkaaseen käsittelyaikaan? Lisämyyntiin? Asiakastyytyväisyyteen? First call resolutioniin?

Jos et täysin tiedä tai olet huomannut, että ette saavuta tavoitteitanne arviointityöstä huolimatta, niin nyt kannattaa osallistua kurssillemme!

Käsittelemme asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittämistä yhdessä ryhmässä ja pystymme silti läpikäymään yleisimmät haasteet heikon arviointilomakkeen kehittämiseksi. Valmennus poistaa kuilun tekemisen tavoitteiden ja luvullisten tavoitteiden väliltä.

Valmennuksen aikataulu

Kesto on 3 tuntia, klo 9-12.

Valmentajat

Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 17 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Viimeiset kolme vuotta Ville on toiminut yrittäjänä sekä toimitusjohtajana QualityDeskin parissa.

Sakari Taitosella on 15 vuoden kokemus contact center alalta. Hän omaa vahvan kokemuksen tulosten analysoinnista sekä muutosten viemisestä organisaatioon. Erikoistunut myyntitiimien johtamiseen ja valmentamiseen.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661.

Varaa tämä valmennus!