Wave asiakaspalveluverkosto 

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta 

Wave asiakaspalveluverkosto

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa!

Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden Service Desk, Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailut), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Tarjoamme Wave Akatemian kautta asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin. Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän (Contact Center Day) ja Yhteys-konferenssin, jossa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden asiakaspalvelu -tunnustukset sekä henkilökohtaiset palkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo lähes 30 vuoden tausta Suomessa. HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992. Wakaru Oy osti liiketoiminnan vuonna 2015 ja HDI  fuusioitui Wakaru Oy:öön 2017. Samassa yhteydessä nimi päivittyi Wave Wakaru asiakaspalveluverkostoksi.

Waven esittely

Keitä me olemme?

Timo Keinänen toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintavastaavana. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo on toiminut myös Vuoden asiakaspalvelu (ent. Contact Center=) -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Timo Keinänen
Johtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
timo.keinanen(at)wakaru.fi
040 573 7790

 


 

Laura Hassel vastaa Waven markkinoinnista sekä jäsen- ja tapahtumatoiminnasta. Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka yli 100 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Wave järjestää yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia sekä Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu -kilpailut. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla. Saatatte bongata hänet webinaarihostina tai tapahtuman puheenjohtajana. Arjessa hän uppoutuu myös palvelumuotoilun maailmaan ja pyrkii tuomaan parhaita käytäntöjä myös Waven jäsentoimintaan mukaan. Aiemmin hän vastasi myös Wakarun ja Oppia.fi -koulutuskumppaneiden valmennusten laadukkaasta järjestämisestä.

 

Laura Hassel
Marketing Manager, Wave asiakaspalveluverkosto
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

 

Ota yhteyttä!