Wave asiakaspalveluverkosto 

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta 

Wave asiakaspalveluverkosto

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa!

Tarjoamme asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin.

Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä (Contact Center Day) ja Yhteys-konferenssit. Yhteys-konferenssissa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden Contact Center –tunnustukset sekä henkilökohtaiset palkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo 25 vuoden tausta Suomessa. HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992 ja fuusioitui Wakaru Oy:öön tammikuussa 2017.

Waven esittely

Keitä me olemme?

Timo Keinänen toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintavastaavana. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toimii myös Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Timo Keinänen
Johtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
timo.keinanen(at)wakaru.fi
040 573 7790

 


 

Laura Hassel vastaa Waven asiakaspalveluverkoston jäsentoiminnasta. Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka 70 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Wave järjestää yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia sekä Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailut. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla ja pyrkii arjessaan tuomaan asiakaskokemusoppeja käytäntöön myös Oppia.fi kurssihallintoa pyörittäessä.

Laura Hassel
Marketing Manager, Wave asiakaspalveluverkosto
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

 

Ota yhteyttä!