Wave asiakaspalveluverkosto 

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta 

Wave

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Tarjoamme asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin.

Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä (Contact Center Day) ja Yhteys-konferenssit.

Yhteys-konferenssissa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden Contact Center –tunnustukset sekä henkilökohtaiset palkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo 25 vuoden tausta Suomessa.

HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992 ja fuusioitui Wakaru Oy:öön tammikuussa 2017.

Kehity, verkostoidu, opi muilta!

 

Kuinka voimme auttaa?

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa.

 

Keitä me olemme?

Laura Hassel
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

 

 

 

Laura Hassel vastaa Waven asiakaspalveluverkoston jäsentoiminnasta. Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka 70 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Wave järjestää yritysvierailuja, koulutuksia ja tapahtumia sekä Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailut. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla ja pyrkii arjessaan tuomaan asiakaskokemusoppeja käytäntöön myös Oppia.fi kurssihallintoa pyörittäessä.

 

 

Jani Iivonen
jani.iivonen(at)wakaru.fi
040 744 9641

 

 

Jani Iivonen on toiminut IT-palvelutuotannon ja siihen liittyvien prosessien sekä toiminnan kehittämisen parissa yli 15 vuotta. Hän pyrkii katsomaan aina palveluntuottajan toimintaa kokonaisuudessa, huomioiden liiketoiminnan, asiakaspalvelun, olemassa olevat tukijärjestelmät ja näihin liittyvät toimintamallit. Janin tehtävät tällä alueella ovat olleet monipuolisia vaihdellen toiminnan kehittämisestä ja katselmoinnista, tukijärjestelmien kilpailutustukeen ja käyttöönottoon. Viimeisien vuosien aikana hän on myös kouluttanut satoja ammattilaisia ITIL:n parhaiden käytäntöjen saloihin.

 

 

Ota yhteyttä!