CCD2020-seminaari

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle, päättäjille ja toiminnan kehittäjille!

CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics & Employee Experience. CCD on 10 vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin.

2020 haettiin vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa? Lue tapahtumablogi!

Haluatko kumppaniksi tapahtumiimme?

Ota yhteyttä Timo Keinäseen: timo.keinanen(at)wakaru.fi tai soita 040 573 7790.

Puhujahaastattelut – CCD 2020


Puhujahaastattelussa: Minna Koskelo, 11Helsinki

Puhujahaastattelussa: Sani Leino, Social Company

Puhujahaastattelussa: Eeva Kiiskinen, Gofore

Puhujahaastattelussa: Timo Järvinen, NayaDaya