Tutustu!

CCD2021-seminaari

CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä on suunnattu asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille. CCD:ssä kohtaavat erityisesti asiakaspalvelun, service deskien ja contact centereiden päättäjät sekä kehittäjät.

 

Tapahtumapalautetta

  • Mielenkiintoinen ja innostava päivä, kiitos!
  • Erittäin onnistunut päivä ja teknisesti hyvin toteutettu! Kiitos 🙂
  • Oikein hyödyllinen päivä, hyvät puhujat. Paljon jäi uusia työkaluja, pitää miettiä miten ne otetaan vielä rohkeasti käyttöön. Kiitos!
  • Erittäin TÄRKEÄ aihe! Kiitos!!! työntuunaus! Tätä lähdettävä kokeilemaan meidän orkan kanssa! Ihana idea ja motivointi keino
  • Hieno puheenvuoro joka sai tabut auki! On rohkeutta olla keskeneräinen ja kääntää se vahvuudeksi!
  • Mielenkiintoinen aihe! Puhuja on selkeästi asian sisällä ja uskoo tähän. Ja voisi kuvitella se kasvattaa ympärillä samaa asennetta. Tämä on tulevaisuutta! Iso kiitos!
  • Todella kiinnostava ja herättelevä puheenvuoro. Kiitos! Ollaan jo pitkään painotettu valinnoissa sopivia ja sosisaalisesti taitavia henkilöitä. Tämä vahvisti ajatuksiamme.

Vuoden 2021 tapahtuman pääteemana on ”Aikamatka uuteen tulevaan”, mitä syventää kolminaisuus: Rohkea johtajuusTuloksellinen asiakaspalvelu sekä Osaamispääoman kasvu. Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.

CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjoaa:

    • Rohkeutta johtajuuteen
    • Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
    • Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)

Lähde kumppaniksi CCD- tai Yhteys-tapahtumaan

CCD on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen noin 150 alan ammattilaista. Kumppaneille se tarjoaa aitiopaikan kohdata asiakaspalvelun, Contact Center- sekä Service Desk -vaikuttajia.

Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä  timo.keinanen(at)wakaru.fi tai soittamalla 040 573 7790.

Lue lisää!