Yhteys asiakaspalvelukonferenssi 2018 

 

Yhteys 2018 -konferenssi

Yhteys-konferenssi järjestettiin 2018 jo 21. kerran. Asiakaspalvelukonferenssi kokoaa vuosittain asiakaspalvelun kehittäjät ja päättäjät yhteen. Vuosittain konferenssiin osallistuu 150-200 asiakaspalvelun ammattilaista.



Yhteys 2018 -blogit

Jälkimainingit: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle
Voittajablogi: Vuoden Service Desk 2018 panostaa asiantuntijuuteen ja henkilöstön tyytyväisyyteen
Ennakkotunnelmia: Onnistuminen heijastuu hymynä – Katsaus konferenssiin



Keynote-puhujahaastattelut
Voittajahaastattelut voit katsoa kilpailusivuilta!

Jukka Jalonen, valmentaja


Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza


Camilla Tuominen, tunnekouluttaja


Aleksi Litovaara