Yhteys-asiakaspalvelukonferenssi 2018

Yhteys 2018 -konferenssi

Yhteys-konferenssi järjestettiin 2018 jo 21. kerran. Asiakaspalvelukonferenssi kokoaa vuosittain asiakaspalvelun kehittäjät ja päättäjät yhteen. Vuosittain konferenssiin osallistuu 150-200 asiakaspalvelun ammattilaista.

Yhteys 2018 -blogit

Jälkimainingit: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle
Voittajablogi: Vuoden Service Desk 2018 panostaa asiantuntijuuteen ja henkilöstön tyytyväisyyteen
Ennakkotunnelmia: Onnistuminen heijastuu hymynä – Katsaus konferenssiin

Yhteys 2018 -pääpuhujien haastattelut

Pääpuhujien haastattelut voit katsoa alta. Voittajahaastattelut voit katsoa kilpailusivuilta!


Jukka Jalonen, valmentaja

Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza

Camilla Tuominen, tunnekouluttaja

Aleksi Litovaara