Yhteys 2019 -asiakaspalvelukonferenssi

Asiakaspalvelun sykkeessä 22 vuotta

Yhteys 2019 -konferenssi

Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys 2019 kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siipeen.

Haluatko jakaa oman tarinasi tai tulla kumppaniksi tuleviin tapahtumiimme?
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtajaan Timo Keinäseen, timo.keinanen(at)wakaru.fi

Mitä tapahtui Yhteys 2019 -konferensisssa?

Lue blogista ja kurkista kuvagalleriaan! Kahden päivän aikana kuultiin yli 20 puheenvuoroa: monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavia keynote-puheita! Yli 98 % osallistujista suosittelee tapahtumaa kollegalleen. Lue tarkemmin ennakkotunnelmaa blogista.

Yhteydeydessä vaalitaan vuosittain asiakaspalvelun erinomaisia suorituksia. Kilpailun voittajat palkittiin seuraavissa kategorioissa, joista löydät tarkemmin tietoa Waven blogeista:
Vuoden Contact Center -kilpailu Vuoden Service Desk -kilpailuVuoden Henkilökilpailut

Keynote-puhujat 2019

  • Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus / Pekka Mattila, Professor of Practice, Aalto-yliopisto
  • Ihminen ja kone – työnjako asiakaskokemuksessa /Antti Merilehto, Toimitusjohtaja, AI Strategy Company
  • Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa / Paula Kujansivu, Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa, Alko Oy
  • Mitä menestyminen vaatii? / Mika Poutala, olympiapikaluistelija – yrittäjä/sparraaja

Antti Merilehto tietokirjailija ja toimitusjohtaja, AI Strategy Company

Pekka Mattila, Valtiot Tri Professor Of Practice Aalto-Yliopiston Kauppakorkeakoulu

Paula Kujansivu, verkkokaupan liiketoimintajohtaja, Alko Oy