Yhteys 2019 -asiakaspalvelukonferenssi 

 

Siirry Yhteys 2019 -tapahtumasivulle

Yhteys 2019 -konferenssi

Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.

Yhteys 2019 kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siipeen. Kahden päivän aikana kuultiin yli 20 puheenvuoroa: monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavia keynote-puheita! Lue tarkemmin blogista.

Yhteydeydessä vaalitaan vuosittain asiakaspalvelun erinomaisia suorituksia. Kilpailun voittajat palkittiin seuraavissa kategorioissa, joista löydät tarkemmin tietoa Waven blogeista:
Vuoden Contact Center -kilpailu
Vuoden Service Desk -kilpailu
Vuoden Henkilökilpailut

Konferenssitunnelmia

Yhteys 2019 -konferenssin yleisö sai myös hymyillä!

Antti Merilehto Yhteys 2019

Antti Merilehto avasi Yhteys-konferenssin.

Yhteyden tauoilla oli aikaa verkostoitua.

Puhujapoimintoja

  • Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus / Pekka Mattila, Professor of Practice, Aalto-yliopisto
  • Mitä menestyminen vaatii? / Mika Poutala, olympiapikaluistelija – yrittäjä/sparraaja
  • Ihminen ja kone – työnjako asiakaskokemuksessa /Antti Merilehto, Toimitusjohtaja,AI Strategy Company
  • Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa / Paula Kujansivu, Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa, Alko Oy

Haluatko jakaa oman tarinasi tai tulla kumppaniksi tuleviin tapahtumiimme?
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtajaan Timo Keinäseen, timo.keinanen(at)wakaru.fi

Siirry tapahtumasivulle