Mitä Asiakaspalveluviikosta viestittiin? 

Yhdessä olemme enemmän - mukana lähes 70 organisaatiota asiakaspalvelun asialla! 

Viikon tunnelmia 2019

Asiakaspalveluviikko 2019 kokosi mukaan lähes 70 organisaatiota!

Viikko nosti asiakaspalvelun roolia ja arvostusta ja sai laajalti näkyvyyttä asiakaspalvelutyölle. Viestintä oli aktiivista eri sosiaalisen median kanavissa. Käytössä olivat hastagit #aspaviikko #asiakaspalveluviikko sekä päiväkohtaiset hastagit.

Viikkokooste on julkaistu Wave-blogissa.

Asiakaspalveluviikko mainittiin myös Oikotiellä.

Asiakaspalveluviikko kuvina

Viestintää viikon aikana

Katso, mitä organisaatiot viestivät viikosta verkkosivuillaan ja blogeissaan:

Tunnelmia Asiakaspalveluviikolta 2019

Wave-verkosto vieraili innostamassa Timo Keinäsen johdolla asiakaspalvelun osaajia eri organisaatioissa pääkaupunkiseudulla.

 

Case Varma: Asiakaspalvelu ja -kokemus

Wave asiakaspalveluverkosto haastatteli Varman Tanja Ylistä ja Sanna Meckliniä Asiakaspalveluviikolla 2019. #aspaviikko #asiakaspalveluviikko #varmailo #ilollajaintohimolla

 

Viikkoa vietti 2019 lähes 70 organisaatiota

Yhdessä olemme enemmän!

Lue lisää Asiakaspalveluviikosta!