Yhteys 2019 -konferenssi 

 

Siirry Yhteys 2019 -tapahtumasivulle

Yhteys 2019 -konferenssi

Yli 20 kertaa järjestetty Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja se kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista. Yhteys järjestetään 26.-27.8.2019 Helsingin Messukeskuksen Siivessä.

Kaksi päivää, yli 20 puheenvuoroa Tänäkin vuonna ohjelmassa on luvassa monipuolisia case-tarinoita sekä syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!

Puhujapoimintoja

  • Asiakastyön digitaalinen tulevaisuus / Pekka Mattila, Professor of Practice, Aalto-yliopisto
  • Mitä menestyminen vaatii? / Mika Poutala, olympiapikaluistelija – yrittäjä/sparraaja
  • Parhaan parantaminen, digiä isolla lusikalla / Ari-Pekka Hietala, Head of Services, Iloq Oy
  • Vähemmän on enemmän /Jenni Holmen, kehittämispäällikkö, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva
  • Palveluprosessien automaation tulevaisuus – Tekoäly ratkaisee puolet asiakkaiden palvelupyynnöistä! / Matti Toivonen, Customer Experience Officer, Front.ai
  • Monikanavainen asiakaspalvelu Alkossa / Paula Kujansivu, Liiketoimintajohtaja, verkkokauppa, Alko Oy

Voittajajulkistus Yhteys-konferenssissa julkistetaan perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Osana konferenssiohjelmaa kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Oletko kiinnostunut kumppanuudesta tai onko sinulla mielenkiintoinen puheenvuoron aihe? Ota yhteyttä Timo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi

SIIRRY TAPAHTUMASIVULLE