Yhteyshenkilöt

Wave - asiakaspalvelun aallon harjalla

Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) tarjoaa niin julkisia kuin yrityskohtaisia koulutuksia, konsultointia, tapahtumia sekä verkostoja asiakaspalvelun ammattilaisille. Toimintamme keskiössä on erityisesti service desk ja contact center -yksiköt.  

Tilaa Waven uutiskirje

Saat ensimmäisenä tiedon tulevista tapahtumista, koulutuksista ja muista uutuuksista kaksi kertaa kuussa!

“Se oli sellainen ahaa-elämys. Kurssilla totesimme, että olemme aika etulinjassa tässä asiakaspalveluchatissa, sillä monet paikan päällä olleet kertoivat, että heidän yrityksessään chatin käyttöönottoa vasta pohdittiin. Olimme olleet chatissa jo pitkään, mutta sitä, miten me siellä ollaan, ei oltu mietitty ...”

Satu Jussila
Analyytikko, Veikkaus

Jani Iivonen
jani.iivonen(at)wakaru.fi
040 744 9641


Laura Hassel
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

Aalto-yliopisto

Aktia Pankki Oyj

Alma Media Kustannus Oy

Amadeus Finland Oy

Ambientia Group Oy

Avaya

Barona Group Oy

BasWare Oyj

BLC Taito Oy

Call Waves Solutions Finland

CGI Suomi Oy

Cinia Group Oy

Ab Compass Card Oy Ltd

Danske Bank Oyj

DNA Oy

Elisa Oyj

Enfo Oyj

Oy Eniro Finland Ab

Espoon kaupunki

Finnair Oyj

Fonecta Oy

Fujitsu Finland Oy

FuturSoft Oy

Genesys

Helsingin yliopiston
tietotekniikkaosasto

HUS 

IF Vahinkovakuutusyhtiö Oy

Istekki Oy

Kela

Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö
Ilmarinen

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia

Keskisuomalainen Oyj


Kunnan Taitoa Oy


LapIT Oy





Louhi Net

Lounea Palvelut Oy

Lähitapiola

Maanmittauslaitos

ManpowerGroup

Merlin Systems

Moment Group Oy

Neste Oyj

Nets Oy

Nomis Oy


Otaverkko Oy


PostNord Oy

Samlink Oy

Oy SKF Ab

Sofor Oy


Solteq Oyj

Stora Enso Oyj







Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy

Sysart Oy

3 Step IT Oy

Trimble (Tekla Oyj)

Telia Finland Oyj

Teleopti Ab

Tieto Finland Oy

TUI

Työttömyysvakuutusrahasto, TVR

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Valtiokonttori

Veho Oy Ab

Verohallinto

Webhelp Finland Oy






Lue Case VeikkausLue Case KuntaPro

“Näen tärkeänä, että osallistuimme (Vuoden Service Desk -kisaan), sillä saimme hyviä askelmerkkejä: vahvistusta sille mitä on tehty oikein, mutta myös suuntaa sille mitä kannattaa seuraavan kahden vuoden aikana tehdä.”

Y-tunnus: 1925869-3
Pasilanraitio 9 B
00240 Helsinki

Wakarun tuottamasta Oppia.fi - Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelukoulutuksia ja ajankohtaiset tapahtumat.

Wakarun Asiakaspalveluverkosto
 Wave on osa Wakaru Osakeyhtiötä.

Vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja otamme vastaan toiveita ja ideoita koulutus- sekä tapahtumatarjontamme laajentamiseksi. Jos olet kiinnostunut asiakaskohtaisista koulutuksista, ota meihin yhteyttä.



Kilpailulainsäädäntö

 Wave ottaa toiminnassaan huomioon kilpailulainsäädännölliset näkökohdat. Perustamme toimintamme Kilpailuviranomaisen näkökohtiin kartelleista ja muista horisontaalisista kilpailunrajoituksista. Otamme myös tilaisuuksien ja muiden tapaamisten järjestämisessä etukäteen huomioon kilpailulainsäädännön. Pyydämme myös tapahtumiin osallistuvia tutustumaan kilpailulainsäädäntöön.

Koulutukset

Kurssitarjonnasta löydät parhaat koulutukset asiakaspalvelunne laadun parantamiseksi.  Meiltä saat myös yrityskohtaisia koulutuksia.

Koulutuskalenteri

Verkosto

Wakarun asiakaspalveluverkoston jäsenet saavat alennuksia koulutuksista sekä tapahtumista.

Liity jäseneksi

Tapahtumat

Wave järjestää vuosittain CCD -Asiakaspalvelun Ajankohtaispäivän, Yhteys-konferenssin sekä Voittajavierailut.

Tapahtumakalenteri

Kilpailut

Ilmoita tiimisi mukaan kilvoittelemaan Vuoden Service Desk - tai Vuoden Contact Center -tittelistä!

Lue lisää

Konsultointi

Asiantuntevaa yrityskohtaista konsultointia palveluprosessienne kehittämiseksi.

Ota yhtettä

Tutkimukset

Tuotamme tutkimustietoa alasta ja sen kehityksestä sekä jaamme jäsenillemme tietoa myös muiden tekemistä tutkimuksista.

Liity jäseneksi

Jäsenyys kannattaa.

Wakarun Asiakaspalveluverkostolla on yli 70 jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. 

Liity jäseneksi

Wave-jäsenyyden etuja

Verkostoitumista alan ammattilaisten kesken ja ajankohtaista tutkimustietoa. 

1.

Ilmaisia jäsentapahtumia ja mahdollisuus osallistua yritysvierailuihin, järjestää yritysvierailuja sekä osallistua benchmarking-toimintaan.

2.

3.

Merkittäviä alennuksia koulutuksista, konferensseista, kisoista ja muista jäsentapahtumista.

Jäsenyyden ehdot

Vuosimaksu on 490 euroa + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä.

1.

Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).

2.

3.

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla viimeistään kuukautta ennen jakson vaihtumista.

Kuinka voimme auttaa?

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa.

Liity jäseneksi

Asiakaspalvelun ammattilainen

Tarjoamme asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin.

Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.  

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: Contact Center Day ja Yhteys-konferenssit. 

Yhteys-konferenssissa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden Contact Center –tunnustukset sekä henkilökohtaiset palkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo 25 vuoden tausta Suomessa.

HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992 ja fuusioitui Wakaru Oy:öön tammikuussa 2017.

Kehity, verkostoidu, opi muilta!

Jäsenet

Wave -jäseniä yhdistää asiakaspalvelun merkittävä rooli heidän omassa toiminnassaan ja halu kehittää aktiivisesti asiakaspalvelua.

Liity jäseneksiOta yhteyttä
Lue lisää kilpailulainsäädännöstä

Marko Vuorinen
Järjestelmäpäällikkö, KuntaPro

Tilaa tästä

Esimerkkejä 
voimassa olevista jäseneduista

Oppia.fi - Konkreetti.fi 
Kirjoita ja vaikuta 300 € (norm. 350 €)

Oppia.fi - Prakton koulutukset
-10 % normaalihinnoista

Oppia.fi - Wakaru & Wave
CCD19-seminaari alennus julkaistaan loppuvuodesta 2018
ITIL Foundation 825 € (norm. 1650 €)
SIAM Foundation (2 pv) 1025 € (norm. 1700 €)
ITIL Continual Service Improvement 975 € (norm. 1950 €)
ITIL Service Operation 975 € (norm. 1950 €)
ITIL Service Strategy 975 (norm. 1950 )
Service desk -benchmarking workshop 590 (690 )
Service desk ja mittarit 590 (690 )
Service deskin kriittiset menestystekijät 990 (1190 )
Service desk, onko palvelusi kuvattu? 590 (690 )
Vuoden Contact Center -voittajavierailu  0 € (norm. 70 €)
Vuoden Service Desk
 -voittajavierailu  0 € (norm. 70 €)
Yhteys-konferenssi - jäsenhinnoin osallistuja/ryhmä
ITIL Overview, asiakaskohtainen - kysy tarjous!

Kilpailut toiminnan kehittämiseen
Vuoden Service Desk 2018 -kilpailu 2990 € (3490 €)
Vuoden Contact Center 2017 -kilpailu 990+2350 (990 + 2650 €) 

Alennukset näkyvät Oppia.fi -verkkokaupassa
Wave-jäsenorganisaation edustajille kirjautuneena käyttäjänä, 
tunnistus sähköpostiosoitteella. 

Huom. Sertifiointikokeet ovat normaalihintaisia 350 € + alv.

Wave-tarinat

Waven tarinat menneistä tapahtumista & 

muista aiheista löytyvät Wakaru blogista.

Vuoden Service Desk 2017 Cinia Voittajavierailu 2018
Fix the following errors:
Hide