Vuoden Contact Center -kilpailu 

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Contact Center? 

Vuoden Contact Center

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Contact Center?

Vuoden Contact Center (VCC) -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien. Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto järjestää kilpailun yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Kilpailu sopii pienille ja suurille palvelukeskuksille ja on toimialariippumaton.

Mikä on Vuoden Contact Center -kilpailu?

Vuoden Contact Center -tittelistä kisaavat Suomen parhaat contact center tiimit! Contact Center Assessment -ohjelmassa (CCA) palvelukeskuksen toiminta arvioidaan kuuden keskeisen osa-alueen osalta.

30 ydinkysymystä, yli 130 palvelukeskusjohtamisen käytäntöä toiminnan kehittämiseksi. Kun ilmoittaudut kilpailuun, kriteeristö sisältyy hintaan. Voit myös ostaa kriteeristön Oppiasta!

Vuoden Contact Center 2018 / Alma Media yhdessä Webhelp Nordicin kanssa

Tutustu kilpailuun!