Tapahtumat asiakaspalvelulle
Verkostoidu & kehitä osaamistasi!
Tapahtumat
Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä
Wave järjestää vuosittain keväisin CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän ja syksyisin Yhteys-konferenssin. Näiden lisäksi osana Wave-jäsentoimintaa järjestetään vuosittain voittajavierailut sekä muitakin tapahtumia!
Tapahtumat on oiva paikka oppia uutta ja verkoistoitua alan toimijoiden kanssa!
Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalveluyksiköille suunnatut tapahtumamme. Wave-jäsenet saavat alennusta järjestämistämme tapahtumistamme.
Katso myös asiakaspalvelukoulutukset Oppiasta!
Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta alla mainituin eduin.
Tapahtumat
Wave-jäsenet saavat alennusta valikoiduista koulutuksista sekä Waven järjestämistä tapahtumista, joissa on erilliset jäsenhinnat. Osa tilaisuuksista on jäsenille maksuttomia.
Esimerkkejä voimassa olevista Wave-jäseneduista:
- Vuoden Contact Center -voittajavierailu 0 € (norm. 100 €)
- Vuoden Service Desk -voittajavierailu 0 € (norm. 100 €)
- CCD-seminaari – jäsenhinnoin osallistuja/ryhmä
- Yhteys-konferenssi – jäsenhinnoin osallistuja/ryhmä