Tapahtumat asiakaspalvelulle 

Verkostoidu & kehitä osaamistasi! 

Tapahtumat

Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä

Wave järjestää vuosittain keväisin CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän ja syksyisin Yhteys-konferenssin. Näiden lisäksi osana Wave-jäsentoimintaa järjestetään vuosittain voittajavierailut sekä muitakin tapahtumia!

Tapahtumat on oiva paikka oppia uutta ja verkoistoitua alan toimijoiden kanssa!

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalveluyksiköille suunnatut tapahtumamme. Wave-jäsenet saavat alennusta järjestämistämme tapahtumistamme.

Katso myös asiakaspalvelukoulutukset Oppiasta!

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta alla mainituin eduin.

Tapahtumat

Wave-jäsenet saavat alennusta valikoiduista koulutuksista sekä Waven järjestämistä tapahtumista, joissa on erilliset jäsenhinnat. Osa tilaisuuksista on jäsenille maksuttomia.

Esimerkkejä voimassa olevista Wave-jäseneduista:

  • Vuoden Contact Center -voittajavierailu  0 € (norm. 70 €)
  • Vuoden Service Desk -voittajavierailu  0 € (norm. 70 €)
  • CCD19-seminaari – jäsenhinnoin osallistuja/ryhmä
  • Yhteys-konferenssi – jäsenhinnoin osallistuja/ryhmä