Jäsenyys
Wave-jäsenyys – Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi
Wave-verkosto edesauttaa verkostoitumista asiakaspalvelun ammattilaisten kesken. Järjestämme yritysvierailuita, voittajavierailuita, ammattitapahtumia sekä koulutuksia niin avoimina kuin yrityskohtaisina toteutuksina. Toimintamme keskiössä on erityisesti asiakaspalvelut, service desk ja contact center -yksiköt.
Seuraa Wavea LinkedInissä!
Jäsenyys kannattaa!
Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaskokemusta ja -palvelua. Verkostossa on yli 100 jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston ja monipuolista toimintaa tukemaan erinomaista asiakaskokemusta ja -palvelua. Lue lisää! Katso voimassa olevat jäsenyydet tästä!
Wave-jäsenyyden etuja
- Verkostoidu muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa ilmaistapahtumissa kuten jäsen- ja yritysvierailuilla.
- Kehitämme erinomaista asiakaspalvelua -tunnus ladattavissa omalle sivulle.
- Merkittävät alennukset maksullisiin tapahtumiin (kuten Syke- ja Yhteys-tapahtumat), Wave Akatemian koulutuksiin sekä kilpailuihin (Vuoden asiakaspalvelu & Vuoden Service Desk) ja teemaluentoihin esim. tiimi- tai Tyky-päivien yhteyteen.
- Asiakaspalveluviikolle (www.asiakaspalveluviikko.fi) osallistuminen on jäsenille veloituksetonta sis. ohjeellisen viikko-ohjelman, viikkoilmeen ja asiakaspalveluviikon logon sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi.
- Voimme julkaista Waven viestintäkanavissa asiakaspalveluille suunnattua materiaalianne (esim. blogeja, oppaita, asiakaspalvelun kuulumisia).
- Asiantuntijawebinaarin (1 h) pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen henkilöstöä.
Katso kokemuksia tapahtumistamme! Vierailuiden ja tapahtumiemme sisältöön voit tutustua lähemmin Wave-blogeista!
Jäsenyyden ehdot
- Vuosimaksu on perusjäsenyydessä 690 euroa (vuonna 2022) + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).
- Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla viimeistään kuukautta ennen jakson vaihtumista.
Valitse yrityksellesi sopiva jäsenpaketti
Paketti | Perus | Wave1 | Wave3 | Wave5 |
---|---|---|---|---|
Sisältö | 690 € | 1490 € | 2990 € | 4490 € |
– Toimintaa erinomaisen asiakaspalvelun puolesta – | ||||
Ilmaistapahtumat Verkostoitumista ja tietoutta asiakaspalvelusta esim. yritysvierailuilla. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Tunnus Oikeus jäsentunnukseen “Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta”. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Alennuksia Asiantuntijatapahtumista, Wave Akatemian koulutuksista, kilpailuista ja teemaluennoista. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiakaspalveluviikko maksutta Logo ja viikkoilme, ohjelman sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Näkyvyys Logo jäsenlistauksessa ja mahdollisuus jakaa viestintäkanavissa asiakaspalveluille sisältöä. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiantuntijawebinaarin pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme. | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ilmaisliput asiantuntijatapahtumiin Liput päätapahtumiinn esim. Wave3-paketti 3+3, 6 lippua/vuosi. |
✔ 2 lippua |
✔ 6 lippua |
✔ 10 lippua |
Tarkemmat tiedot jäsenyydestä: Johanna Rakemaa, johanna.rakemaa(at)wakaru.fi
Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!
Waven esittely
Asiakkaamme kertovat
Katso myös kokemuksia Wave-tapahtumista!
Haastattelussa Eija Kemiläinen, osastopäällikkö, DNA
Haastattelussa Ville Mikkonen, toimitusjohtaja, QualityDesk Oy
Haastattelussa Erika Laine, Head of Customer Service, Amadeus Finland
Haastattelussa Vuoden Service Desk 2019 -voittaja, Netox Oy