Asiakaspalvelukoulutukset

Kehitä osaamista kouluttautumalla!

Tutustu Wave Akatemiaan!

Koulutukset

Wave kouluttaa asiakaspalvelua koulutuksilla. Kehitä osaamistasi joko avoimissa valmennuksissa tai yrityskohtaisilla toteutuksilla.

Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä

Tarjoamme valmennuksia asiakaspalveluille eri aiheista. Ota rohkeasti yhteyttä Timo Keinäseen: 040 573 7790 tai etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta. Katso koulutuksia tästä!

Wave Akatemia on avattu

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.

Wave Akatemian löydät täältä!

Tässä on poimintoja Oppiassa tarjolla olevista valmennuksista:

  • Etsimme uusia asiantuntijoita osallistumaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun arviointiprosessiin. Arvioijana toimiminen on erinomainen tiimityökokemus osaavassa ja kokeneessa palvelujohtamisen asiantuntijaryhmässä ja siten ainutlaatuinen tilaisuus omaan ammatilliseen kehittymiseen.

  • Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa -valmennus keskittyy asenteisiin ja persoonan merkitykseen asiakaspalvelussa. Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

  • Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. 

  • Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne.

  • Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 

  • Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.

  • Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä. Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.

  • Tunnistatko tiedon ja tekemisen määrän alle hukkumisen tunteen? Samalla pitäisi olla luovempi, tuottavampi ja muutoskykyisempi sekä tehdä viisaita päätöksiä. Aloita tekemään töitä viisaammin ja ota työnteon tehokkain ja taloudellisin vaihde käyttöön!

  • Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi.

  • Tässä valmennuksessa pureudumme sellaisiin hyviksi havaittuihin työelämän käytäntöihin, mitkä mahdollistavat jatkuvan oppimisen sekä kehittymisen, jotta työyhteisö koetaan viihtyisäksi ja turvalliseksi ympäristöksi. Lisäksi opimme ymmärtämään sekä itseämme, mutta ennen kaikkia toisia.