- Wave Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- LUONTAISET TAIPUMUKSET™ perusvalmennus
- Asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittäminen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Koulutukset
Wave kouluttaa asiakaspalvelua koulutuksilla. Kehitä osaamistasi joko avoimissa valmennuksissa tai yrityskohtaisilla toteutuksilla.
Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä
Tarjoamme valmennuksia asiakaspalveluille eri aiheista. Ota rohkeasti yhteyttä Johanna Rakemaahan:
040 901 4661 tai etunimi.sukunimi@wakaru.fi
Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta. Katso koulutuksia tästä!
Wave Akatemia on avattu
Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.
Tässä on poimintoja Oppiassa tarjolla olevista valmennuksista:
-
Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa -valmennus keskittyy asenteisiin ja persoonan merkitykseen asiakaspalvelussa. Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?
-
Napakka puolipäiväinen valmennus auttaa kehittämään asiakaspalvelun arviointilomaketta. Valmennus poistaa kuilun tekemisen tavoitteiden ja luvullisten tavoitteiden väliltä.
-
Wave Akatemian Lähijohtamisen koulutusohjelma (8 kk) syventyy asiakaspalvelun lähijohtamiseen - Opi välittävä, valmentava ja systeeminen ote asiakaspalvelun lähijohtamisessa! Kyseessä on henkilökohtainen valmennus- ja coaching-ohjelma sinulle, joka haluat tekemisen perustuvan parhaimpiin käytäntöihin ja uudistaviin kokeiluihin.
-
Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne.
-
Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa.
-
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin.
-
Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.
-
LUONTAISET TAIPUMUKSET™ perusvalmennus on esihenkilöiden itsetuntemuksen ja palautteenannon kehityspäivä.
-
Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä. Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.
-
Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi.