Asiakaspalvelukoulutukset

Kehitä osaamista kouluttautumalla!

Koulutukset

Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta.

  • Asiakaspalvelija kohtaa työssään erilaisia ihmisiä ja tilanteita – välillä myös vaikeita tilanteita. Vaativien tilanteiden hallinta on tärkeä osa hyvää asiakaspalvelukonseptia. Koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin sitä, miten haasteelliset asiakastilanteet käännetään molempien voitoksi.

  • Tämä koulutus antaa kattavan koko­nais­kuvan erin­omaisen asia­kastyön tärkeim­mistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asia­kas­pal­velun tuot­ta­misen tueksi.

  • Asia­kas­pal­ve­lu­pääl­likön ­val­mennus antaa kattavan koko­nais­kuvan nyky­ai­kai­sesta asia­kas­työstä, asia­kas­pal­ve­lu­pääl­likön tehtä­vistä ja vastuista, sekä työkalut opitun käyt­töön­ottoon omassa työssä.

  • Jokaiselle työntekijälle jonka työhön liittyy asiakaspalvelua sekä myyntityötä. Motivoiva koulutus koko henkilökunnalle

  • Kehitä vuorovaikutustaitojasi haaastavien asiakkaiden kohtaamisessa. Koulutus antaa ymmärrystä asiakkaan näkökulmasta Antaa työvälineitä vaikeankin asiakkaan kohtaamiseen puhelimessa, kasvotusten tai verkossa Kehittää vuorovaikutustaitoja käytännöllisten harjoitusten avulla Parantaa työhyvinvointia ja jaksamista Osallistuja ymmärtää, miten voi kehittyä edelleen

  • Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen sähköpostiviestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille sähköpostia runsaasti työssään käyttäville, jotka haluavat olla hyviä sähköpostiviestinnässä.

  • Päivän tavoitteena on auttaa osallistujaa oivaltamaan millä tavalla voi erottautua kilpailijoista myönteisellä tavalla ja hankkia kilpailuetua vaikuttavuutta mittaamalla ja kuvaamalla. Vahva palveluntuottaja osoittaa toimintansa vaikuttavuuden, erottautuu myönteisesti kilpailijoista, valmius vastata julkisiin tulos- ja vaikuttavuuslähtöisiin kilpailutuksiin.

  • Koulutuksessa opitaan koko haastava palvelutilanne aloituksesta rauhoittelun ja ratkaisun etsimisen kautta tyylikkääseen tilanteen päättämiseen. Opittujen taitojen ja tekniikoiden avulla parannetaan myös osallistujan työssä jaksamista ja työhyvinvointia, sekä vähennetään eskaloituvien konfliktien määrää omassa organisaatiossa.

  • Haastaviin asiakkaisiin voi kuulua hyvin laaja-alainen kirjo ihmisiä eri yhteiskuntaluokista – yhdistävä tekijä on tunnetilan ryöpsähdys. Tämänkaltaiset tilanteet saadaan kaikkein tehokkaimmin hallintaan oikeanlaisella vuorovaikutuksella ja palvelulla, sekä rauhoittamalla tilanne tai vastapuoli omalla viestinnallä, asenteella, empatialla sekä ratkaisukeskeisyydellä.

  • Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa? Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi sähköistä viestintää asiakaspalvelutyössä.