Asiakaspalvelukoulutukset

Kehitä osaamista kouluttautumalla!

Tutustu Wave Akatemiaan!

Koulutukset

Wave asiakaspalvelun toiminnan kehittäjä

Tarjoamme valmennuksia asiakaspalveluille eri aiheista. Ota rohkeasti yhteyttä Timo Keinäseen: 040 573 7790 tai etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Oppia.fi – Oppimisen verkkokaupasta löydät asiakaspalvelun, service deskin ja contact center -koulutustarjontaa. Valikoiduista koulutuksista Wave-jäsenet saavat alennusta. Katso koulutuksia tästä!

Wave Akatemia on avattu

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.

Wave Akatemian löydät täältä!

Muista valmennuksia löydät Oppiasta. Tässä poimintoja kokokonaisuuksista:

  • Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa -valmennus keskittyy asenteisiin ja persoonan merkitykseen asiakaspalvelussa. Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

  • Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. 

  • Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne.

  • Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.

  • Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi.

  • Tässä valmennuksessa pureudumme sellaisiin hyviksi havaittuihin työelämän käytäntöihin, mitkä mahdollistavat jatkuvan oppimisen sekä kehittymisen, jotta työyhteisö koetaan viihtyisäksi ja turvalliseksi ympäristöksi. Lisäksi opimme ymmärtämään sekä itseämme, mutta ennen kaikkia toisia.

  • Jokainen kohtaaminen on ainutlaatuinen, tapahtuipa se sitten ystävän, työkaverin tai asiakkaan kanssa. Valmennuksessa käsittelemme vaikuttavuuden merkitystä työhyvinvoinnin sekä itsensä johtamisen näkökulmasta ja lopuksi sovellamme opittua käytännön työtilanteisiin.

  • Eri organisaatioissa myös asiakaspalvelua tehdään enemmän ja enemmän tiimityönä. Tiimi ei ole mikä tahansa ryhmä ihmisiä, sen jäsenillä on toisiaan täydentävää osaamista ja taipumuksia. Tehokkaat tiimit eivät myöskään synny itsestään, ne rakennetaan ja niitä kehitetään päämäärätietoisesti.

  • Kurssi esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL 4 Foundation -sertifiointitesti.