Vuoden Service Desk -kilpailu 

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk? 

Vuoden Service Desk

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk?

Vuoden Service Desk (VSD) -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Kilpailusta vastaa Wakaru Asiakaspalveluverkosto – Wave. Kilpailu on avoin kaikille asiakastukiorganisaatiolle.

Mikä on Vuoden Service Desk -kilpailu?

Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen parhaat service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet.

Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard 2014) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.

Vuoden Service Desk -kilpailun hinta

Esikarsinta on osallistujille ilmainen. Vuonna 2020 finaaliin pääseville Wave-jäsenille hinta  on 3 890 euroa ja muille 4 200 euroa + alv.  Arvioinneista veloitetaan lisäksi mahdolliset arvioijien päivärahat ja matkakulut.

Lisätiedot kilpailusta: Timo Keinänen / timo.keinanen(at)wakaru.fi

Kokemuksia kilpailusta

Tutustu Vuosi voiton jälkeen -blogisarjan blogeihin:
Vuoden Service Desk 2018 – Telia Inmics-Nebula
Vuoden Service Desk 2017 – Cinia
Vuoden Service Desk 2016 – Fujitsu

Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 – Netox Oy

 

Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta – Visma Software Oy

Haastattelu Vuoden Service Desk 2018 – Inmics Oy

Tutustu kilpailuun!