Vuoden Service Desk -kilpailu 

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk? 

Vuoden Service Desk

Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk?

Vuoden Service Desk (VSD) -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Kilpailusta vastaa Wakaru Asiakaspalveluverkosto – Wave. Kilpailu on avoin kaikille asiakastukiorganisaatiolle.

Mikä on Vuoden Service Desk -kilpailu?

Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen parhaat service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet.

Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard 2014) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.

Tutustu kilpailuun!