Vuoden Service Desk
Onko teidän tiiminne seuraava Vuoden Service Desk?
Vuoden Service Desk (VSD) -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Kilpailusta vastaa Wakaru Asiakaspalveluverkosto – Wave. Kilpailu on avoin kaikille asiakastukiorganisaatiolle.
Mikä on Vuoden Service Desk -kilpailu?
Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet.
Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.
Vuoden Service Desk -kilpailun hinta
Kilpailun hinta Wave-jäsenille on 4 900 euroa ja muille 5 290 euroa + alv. Arvioinneista veloitetaan lisäksi mahdolliset arvioijien päivärahat ja matkakulut.
Lisätiedot kilpailusta: Johanna Rakemaa / johanna.rakemaa(at)wakaru.fi
Kokemuksia kilpailusta
Tutustu Vuosi voiton jälkeen -blogisarjan blogeihin:
Vuoden Service Desk 2019 – Netox
Vuoden Service Desk 2018 – Telia Inmics-Nebula
Vuoden Service Desk 2017 – Cinia
Vuoden Service Desk 2016 – Fujitsu
Haastattelu Vuoden Service Desk 2020 – Telia End User Support
Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 – Netox Oy
Haastattelu Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta – Visma Software Oy
Haastattelu Vuoden Service Desk 2018 – Inmics Oy