Webinaarit

Kehitä asiakaspalvelua webinaarien annilla!

Tutustu Waven koko tarjontaan!

Webinaarit

Paranna asiakaspalvelutaitoja ja asiakaskokemusta Wave-webinaarien annilla!

Wave-webinaarit ovat asiantuntijavetoisia asiakaspalvelun sekä asiakaskokemuksen aiheiden parista. Tulevat webinaarit löydät tämän sivun lopusta.

Haluatko tarjota osaamistasi asiakaspalvelun ammattilaisille?

Järjestämme webinaareja mielellämme myös yhteistyössä. Olemme toteuttaneet useita webinaareja yhteistyössä Wave-jäsenorganisaatioiden sekä muiden toimijoiden kanssa. Ota rohkeasti yhteyttä!

Nämä webinaarit voit katsoa jälkitallenteina:

Seikkaile asiakkaan polulla – ymmärrä paremmin! – katso tallenne!

Wave-webinaari Atea

Kuinka lisätä myyntiä asiakaspalvelussa? – katso tallenne!

Wave-webinaari QualityDesk

Sisusta asiakaspalvelusi sinulle sopivaksi – katso tallenne!

Puzzel ja Jysk webinaari

Työkaluja asiakkuusarvon kehittämiseen asiakaskohtaamisissa – katso tallenne!

Practical Business Intelligence – helping people drive value from data – katso tallenne!

Calabria Wave-webinaari Niall Gallacher

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu – katso tallenne!

Asiakaspalvelun etäglögit: Menestystä rohkean johtajuuden taidoilla – Katso tallenne!

Miksi Omnikanavaisuus on asiakaspalvelussa tärkeämpää kuin koskaan? – Katso tallenne!

Myynti + Data -virtuaalitapahtuma #Myda20 – Katso tallenne!

Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – Katso tallenne!

Asiakaspalvelukeskukset 2020-luvulla – Laatu, työntekijöiden sitouttaminen ja tietoon perustuva päätöksenteko – Katso tallenne!

Omnikanavaisuus – Asiakaskokemuksen uusi standardi – Katso tallenne!

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen – Katso tallenne!

Asiakaspalvelukanavien hallinnointi ja reititys nykyaikaisin keinoinKatso tallenne!

Scheduling Efficiency in Contact Centres – Katso tallenne!

Murroksessa olevan Service Deskin tulevaisuus – Katso tallenne!

Mitä tehdä, kun asiakaspalvelijat eivät koe työtään merkityksellisenä? – Katso tallenne!

Robotiikka ja Lean käytännössä – Katso tallenne!
Lean ja robotiikka MOST ja Wave

Kohtaamisen taito – Katso tallenne!
Wave Kohtaamisen taito

Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen asiakaspalvelussa – Katso tallenne!

Most webinaari ohjelmistorobotiikka

Kilpailuwebinaari: Matkalla vielä paremmaksi asiakaspalveluyksiköksi – Katso tallenne!

Wave kilpailuwebinaari

Itseohjautuva Asiakaspalvelu – esimiehillä vai ilman? – Katso tallenne!

Prakto webinaari

Julkaisemme täällä myös tulevat Wave-webinaarit.

 

  • Wave-webinaari: Älykäs automaatio asiakaspalvelun apuna
  • Wave-webinaari: WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana