Webinaarit
Haluatko tarjota osaamistasi asiakaspalvelun ammattilaisille? Järjestämme webinaareja mielellämme myös yhteistyössä. Ota rohkeasti yhteyttä!
Nämä webinaarit voit katsoa jälkitallenteina:
Asiakaspalvelun etäglögit: Menestystä rohkean johtajuuden taidoilla – Katso tallenne!
Miksi Omnikanavaisuus on asiakaspalvelussa tärkeämpää kuin koskaan? – Katso tallenne!
Myynti + Data -virtuaalitapahtuma #Myda20 – Katso tallenne!
Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – Katso tallenne!
Asiakaspalvelukeskukset 2020-luvulla – Laatu, työntekijöiden sitouttaminen ja tietoon perustuva päätöksenteko – Katso tallenne!
Omnikanavaisuus – Asiakaskokemuksen uusi standardi – Katso tallenne!
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen – Katso tallenne!
Asiakaspalvelukanavien hallinnointi ja reititys nykyaikaisin keinoin – Katso tallenne!
Scheduling Efficiency in Contact Centres – Katso tallenne!
Murroksessa olevan Service Deskin tulevaisuus – Katso tallenne!
Mitä tehdä, kun asiakaspalvelijat eivät koe työtään merkityksellisenä? – Katso tallenne!
Robotiikka ja Lean – Katso tallenne!
Kohtaamisen taito – Katso tallenne!
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen asiakaspalvelussa – Katso tallenne!
Kilpailuwebinaari: Matkalla vielä paremmaksi asiakaspalveluyksiköksi – Katso tallenne!
Itseohjautuva Asiakaspalvelu – esimiehillä vai ilman? – Katso tallenne!
Julkaisemme täällä myös tulevat Wave-webinaarit.