Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu
Miksi kannattaa lähteä mukaan?
Kokemuksia Waven kilpailusta
Katso kokemuksia Waven järjestämistä organisaatiokilpailuista. Vuodesta 2023 alkaen Wave järjestää yhden kilpailun, Vuoden asiakaspalvelukilpailun, joka yhdistää asiakaspalvelufunktiot laaja-alaisesti yhteen toiminnan luonteesta riippumatta. Voittajat vuosien varrelta löytyvät täältä!
Kokemuksia Waven kilpailusta
Finalisti 2023 – Apotin tiimi
Voittaja 2020 Fortum asiakaspalvelu
Lue Vuosi voiton jälkeen -blogi!
Vuoden Contact Center 2019
Asiakaspalvelun laatutyötunnustus: Eläketurvakeskus
Asiakaspalvelun laatutyötunnustus: DialOk Communications Finland
Vuoden Contact Center 2018
Alma Consumer yhdessä Webhelp Nordicin kanssa
Lue Vuosi voiton jälkeen -blogi!
Vuoden Contact Center 2017
Työttömyysvakuutusrahasto nykyisin Työllisyysrahasto
Lue Vuosi voiton jälkeen -blogi!
Minkälainen kokemus kilpailu on ollut? Entäpä miksi organisaatiot ovat ottaneet osaa kilpailuun? Tutustu aiempien vuosien osallistujien kokemuksiin!
Vuoden Service Desk 2020
Vuoden Service Desk 2020 -voittaja: Telia End User Service Desk
Lue Wave-blogi
Kuvassa vasemmalta:
Topi Rytkönen ja Ilkka Kivikäs
Telian voittajahaastattelu Vuoden Service Desk 2020 – Telia End User Support
Vuoden Service Desk 2020 -kunniamaininta
Vuoden Service Desk 2020 kunniamaininta Kemira Global Service Desk
Kemiran Kunniamaininnan vastaanottivat Yhteydessä Global Service Desk Manager Alex Broekzitter ja ServiceManager End User Services Tuija Raukola.
Vuoden Service Desk 2019
Vuoden Service Desk 2019 -voittaja: Netox Service Desk
Lue Wave-blogi
Katso Netoxin tiedote
Kuvassa vasemmalta:
Aarne Haaranen, Teemu Eskola & Tuulia Nissinen
Netoxin palvelujohtaja Aarne Haaranen on palkinnosta luonnollisestikin iloinen ja
ylpeä. ”Perusteluissa sanottiin, että Service Desk on yrityksen sydän, ja että se näkyy
myös ulospäin”, Haaranen siteeraa. ”Ei kai sitä tuon kauniimmin voi sanoa.”
Haarasen mukaan Netoxin palvelutiimissä on saatu aikaan positiivisen tekemisen
kierre. ”Kun on hyvä fiilis tehdä töitä, myös asiakkaat ovat tyytyväisiä, ja se lisää taas
työmotivaatiota ja tietenkin hyvinvointia entisestään.”
Lue vuosi voiton jälkeen tunnelmia!
Netoxin VSD19-voittajahaastattelu
Vuoden Service Desk 2019 -kunniamaininta
Visma Software Oy, Jyväskylän sovellusuki
Anne Välimaa, Visma
Lue Wave-blogi
Haastattelu Anne Välimaa, Visma Software Oy
Vuoden Service Desk 2018: Inmics Service Desk
”Kilpailun voitto oli erittäin positiivinen yllätys ja todella upea juttu! Laatu on lähtökohta kaikessa palvelussa, jota tuotamme. Kilpailuun osallistuminen auttoi meitä tarkistelemaan toimintaamme uusista näkökulmista, jotka edesauttavat meitä jatkossa yhä laadukkaamman palvelun tuottamiseen”
Ilkka Kivikäs
Team Manager, Inmics Service Desk
Lue Vuosi voiton jälkeen -tunnelmia!
Vuoden Service Desk 2017: Cinia Service Desk
“Saamme usein kiitosta asiakkailtamme, ja kun sitä täydentämään saimme nyt hienon palautteen Wakarun kilpailusta, uskomme entistä vahvemmin olevamme oikealla tiellä toimintamme kehittämisessä. Seuraamme jatkuvasti asiakaspalautetta nollatoleranssin periaatteella. Saan automaattisesti viestin kiitettävästä tai heikommasta asiakaspalautteesta, johon reagoimme heti”
Teri Nikkanen
Cinia service deskin vetäjä, Cinia
Vuoden Service Desk 2016: Fujitsu Service Desk
Kaija Rintamäki
Department Manager, Fujitsu