Onko tiimissänne: 

Vuoden Palveluesimies tai Asiantuntija? 

Vuoden henkilökilpailut

Onko joukossanne mahtava esimies tai loistelias asiantuntija?
Wave – Wakaru Asiakaspalveluverkosto valitsee Vuoden Palveluasiantuntijan sekä Vuoden Palveluesimiehen. Kilpailu on avoin kaikille Suomessa toimiville asiakaspalveluille.

Kuka voi osallistua kisaan?
Vuoden Henkilökilpailutitteleistä kisaavat erinomaiset osaajat! Löytyykö yksiköstäsi Vuoden Palveluasiantuntija tai Vuoden Palveluesimies? Kilpailu on avoin kaikille asiakaspalveluille, niin service deskeille kuin contact centereille. Isoille sekä pienille tiimeille! Voittaja voi olla vasta-alkaja tai pidemmän taipaleen kulkenut asiakaspalvelun ammattilainen.

Voittajat kukitetaan vuosittain Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa ja he saavat maineen sekä kunnian lisäksi palkinnon, jolla edesauttaa omaa osaamista entistäkin paremmaksi.

Vuoden Palveluasiantuntija -ominaisuuksia

  • Kuulee, kuuntelee ja tuntee
  • On oma-aloitteinen, osallistuva, innokas, positiivinen
  • Tukee kollegoita
  • Nauttii muiden arvostusta
  • Saavuttaa tavoitteet
  • Toimii esimerkillisesti
  • Kehittää osaamistaan
  • Pitää haasteista

Vuoden Palveluesimies -ominaisuuksia

  • Nauttii muiden johdettaviensa ja esimiestensä luottamusta
  • Toimii asiakaskeskeisesti
  • Tietää, mitä tekee ja näyttää mallia
  • Mahdollistaa työssä onnistumista
  • Vaalii hyviä suorituksia
  • Antaa rakentavaa palautetta ja ottaa sitä myös vastaan
  • Kantaa vastuuta
  • Saavuttaa tavoitteet
  • Osoittaa suuntaa ja kehittää toimintaa


Kuinka ilmoitan kollegani mukaan?
Ilmoita mainio ja esimerkillinen osaaja ehdolle täyttämällä alla oleva lomake! Voit halutessasi liittää mukaan myös pidemmät perustelut erillisenä liitetiedostona. Lisätietoja voit kysyä: wave@wakaru.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee kilpailuun osallistuvasta henkilöstä kuvata vapaamuotoisesti sellaisia konkreettisia perusteluja ja suosituksia, mitkä tukevat oman ehdokkaan vahvuuksia ja ominaisuuksia sekä tunnustuksen myöntämistä. Ilmoittautumisajan päätyttyä Wave valitsee finalistit, suorittaa henkilöhaastattelut ja keskustelee heidän esimiesten sekä tarvittaessa kollegojen ja johdettavien kanssa. Lopullinen arviointi tehdään vuosittain kesän aikana ja voittaja palkitaan Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa.

Ilmoita ehdokkaasi mukaan kilpailuun

Ehdokkaani:

Vuoden PalveluesimieheksiVuoden Palveluasiantuntijaksi