Wave asiakaspalveluverkosto
Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa!
Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.
Tarjoamme Wave Akatemian kautta asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin. Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.
Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: Asiakaskokemuspäivän ja Asiakaspalvelupäivän, jossa julkistetaan vuosittain Vuoden asiakaspalvelu -tunnustus sekä henkilökilpailun yksilöpalkinnot.
Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo 30 vuoden tausta Suomessa. HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992. Wakaru Oy osti liiketoiminnan vuonna 2015 ja HDI fuusioitui Wakaru Oy:öön 2017. Samassa yhteydessä nimi päivittyi Wave Wakaru asiakaspalveluverkostoksi.
Waven esittely
Keitä me olemme?
Johanna Rakemaa
Liiketoimintajohtaja
Wave asiakaspalveluverkosto, Wakaru ja Oppia
johanna.rakemaa(at)wakaru.fi
040 901 4661
Laura Hassel
Head of Marketing
Wave asiakaspalveluverkosto, Wakaru ja Oppia
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982