Asiakaspalveluviikko 

Ole mukana viettämässä Asiakaspalveluviikkoa lokakuussa! 

Ilmoittautuminen 2024

Asiakaspalveluviikkoa on kuuden vuoden aikana viettänyt useampi sata organisaatiota Waven ohjelman kera. Lähtekää mukaan innostavaan ja motivoivaan Asiakaspalveluviikkoon, ja nosta näkyvyyttä organisaatiolle sekä asiakaspalvelulle lokakuisella Asiakaspalveluviikolla!

Arvostus syntyy teoista

Ilmoittautumalla mukaan saat oikeuden käyttää asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi. Näin viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvosta.

Loistava asiakaspalvelu on kilpailuvaltti!

Jokainen organisaatio voi viettää Asiakaspalveluviikkoa. Asiakaspalveluviikon osallistumispaketti pitää sisällään viikko-ohjelman ja visuaalisen ilmeen logojen kera. Asiakaspalveluviikon viettoon saatte ohjeistusta niin sähköpostitse kuin tallennetussa suunnittelun starttisessiossa. Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne ja mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko pitää sisällään ja tunnelmia Asiakaspalveluviikoilta sivustoltamme & Waven blogista!

Mitä osallistuminen maksaa?

Hinta on ilmainen Wave-jäsenille (sis. vuosijäsenyyteen alk. 690 €) – jäseneksi voi liittyä täällä.
Hinta muille organisaatioille 390 € + alv. ja osallistumisen voit hankkia Oppiasta: täältä.

Näin ilmoittaudut

Asiakaspalveluviikko 2024 ilmoittautuminen sähköpostitse: laura.hassel@wakaru.fi

Ilmoittautumisen jälkeen saat ohjeistusta Asiakaspalveluviikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja logopaketin sekä julkaisemme organisaatiosi logon Osallistujat 2024 -sivulla. Ilmoittauduttuasi saat oikeuden käyttää Asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi.

Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!