Asiakaspalveluviikko 

Vietä asiakaspalveluviikkoa aina lokakuussa! 

Asiakaspalveluviikko

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.

Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Teemaviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää timanttisia asiakaspalvelun ammattilaisia erinomaisesta työstä.

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Suunnittelimme porukalla viikon ohjelman  ja nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

Tallenne: Asiakaspalveluviikon Kick Off – kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi

  • Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
  • Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
  • Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
    • Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
    • Miten viikko on koettu yrityksessä
    • Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle

Katso tallenne!

Asiakaspalveluviikko – vuosittain lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla

Asiakaspalveluviikko tulee 4.-8.10.2021

Osallistuminen on Wave-jäsenille ilmaista (sisältyy vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille hinta on 390 € + alv. Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin voi hankkia Oppiasta tai ilmoittaa laskutustiedot ilmoittautumislomakkeella. Liittymällä jäseneksi saa Asiakaspalveluviikon jäsenetuna maksutta.

Tulossa on Asiakaspalveluviikon Festarit eli Aspa Festarit, johon voi ostaa yrityskohtaisen tai henkilökohtaisen festaripassin. Tarkempi ohjelma julkaistaan kesäkuussa!

Ilmoittaudu mukaan ja lähetämme sinulle ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.

#ASPAVIIKKO21 #aspaviikko21 #asiakaspalveluviikko

 

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon
innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa
rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle
kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta

Arvostus syntyy teoista

Ilmoittautumalla mukaan saat oikeuden käyttää asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi. Näin viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta.

Palautetta viikon vietosta

Palautetta viikon vietosta. Kysyimme, miksi organisaatiot lähtivät viettämään Asiakaspalveluviikkoa.

 

Summaus Asiakaspalveluviikosta 2020

Katso, mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko 2020 piti sisällään ja tunnelmia Asiakaspalveluviikoilta sivustoltamme & Waven blogista!

Lue Innostu ja innosta -blogi.

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!

Ilmoittaudu mukaan!

Hinta: Wave-jäsenille ilmainen (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €)
Hinta: Muille organisaatioille  390 € + alv.