Asiakaspalveluviikko 

Vietä asiakaspalveluviikkoa aina lokakuussa! 

Asiakaspalveluviikko

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.

Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Teemaviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää timanttisia asiakaspalvelun ammattilaisia erinomaisesta työstä.

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Asiakaspalvelun viikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.  Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 80 jäsenorganisaation verkosto jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Suunnittelimme porukalla viikon ohjelman  ja nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

Lue 2018 Asiakaspalveluviikon yhteenveto Lauran blogista. Katso myös Asiakaspalveluviikko rantautuu Suomeen tiedote!

Asiakaspalveluviikko järjestetään 7.-11.10.2019 

#ASPAVIIKKO #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

 

 

 

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon
innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa
rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle
kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta

Arvostus syntyy teoista

Ilmoittautumalla mukaan saat oikeuden käyttää asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi. Näin viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvosta.

Osallistuminen on ilmaista. Ilmoittaudu mukaan ja lähetämme sinulle asiakaspalveluviikko logopaketin.

Viikkoarvonta: Wave Talk -teemapuheenvuoro (5 kpl)

Arvomme teemapuheenvuoroja joka päivä Asiakaspalveluviikolla osallistuneiden kesken! Osallistu siis Asiakaspalveluviikkoon jakamalla viikon tapahtumia sosiaalisessa mediassa ja tagaamalla mukaan #wavetalk #Aspaviikko ja olette mukana maksuttoman teemaluennon arvonnassa!

Tunnin mittainen innostava teemaluento vuorovaikutustaitojen kehittämisestä ja palautteen antamisesta sekä vastaanottamisesta. Kokenut valmentaja ja Waven liiketoimintajohtaja Timo ”Tiki” Keinänen tulee luoksenne erikseen sovittuna päivänä Asiakaspalveluviikon jälkeen.

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!

Ilmoittaudu mukaan!