Asiakaspalveluviikko 

Vietä asiakaspalveluviikkoa aina lokakuussa! 

Asiakaspalveluviikko

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.

Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Teemaviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää timanttisia asiakaspalvelun ammattilaisia erinomaisesta työstä.

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Suunnittelimme porukalla viikon ohjelman  ja nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

Asiakaspalveluviikko – vuosittain lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla

Asiakaspalveluviikko jälleen 4.-10.10.2021

Tarkempia tietoja julkaistaan loppukeväästä ja ilmoittautuminen avataan myös silloin!

Katso, mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko 2020 piti sisällään, tai mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2019 sivustoltamme & Waven blogista. Katso 2018 tunnelmia Asiakaspalveluviikon 2018 vietosta!

2020: Paljon ohjelmaa – ja tilattavissa oli myös Innosta ja innostu -sparrauksia avoimina tai yrityskohtaisina. Wave-jäsenenä nämäkin sai edullisemmin!

Lue Innostu ja innosta -blogi.

#ASPAVIIKKO #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

 

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon
innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa
rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle
kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta

Arvostus syntyy teoista

Ilmoittautumalla mukaan saat oikeuden käyttää asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi. Näin viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta.

Osallistuminen on Wave-jäsenille ilmaista, ja muille hinta on 390 € + alv. Ilmoittaudu mukaan ja lähetämme sinulle ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikk-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.

Palautetta viikon vietosta

Kysyimme, miksi organisaatiot lähtivät viettämään Asiakaspalveluviikkoa.

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!

Ilmoittaudu mukaan!