Asiakaspalveluviikko 

Vietä asiakaspalveluviikkoa aina lokakuussa! 

Asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikko järjestetään 4.-8.10.2021
Asiakaspalveluviikko – vuosittain lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.
#ASPAVIIKKO21 #asiakaspalveluviikko

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä. Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme 2018 ryhtyä tuumasta toimeen ja asiakaspalvelua on vaalittu yhdessä Suomessakin jo useampana vuonna. Suunnittelemme vuosittain viikko-ohjelman ja tuotamme materiaalipaketin. Nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

Arvostus syntyy teoista

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon
innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa
rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle
kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta

Osallistumalla viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta.

Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi

Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:

  • Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
  • Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
  • Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
    • Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
    • Miten viikko on koettu yrityksessä
    • Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle

Miten pääsemme mukaan?

Asiakaspalveluviikkoon voit ilmoittautua lomakkeella tai hankkimalla Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin Oppiasta. Sen jälkeen saat ohjeistusta Asiakaspalveluviikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja logopaketin sekä julkaisemme organisaatiosi logon Osallistujat 2021 -sivulla. Ilmoittauduttuasi saat oikeuden käyttää Asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi.

Osallistuminen on Wave-jäsenille ilmaista (sisältyy vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille hinta on 390 € + alv.  Liittymällä jäseneksi saat Asiakaspalveluviikon jäsenetuna maksutta.

Hankkiessasi Aspa Festarit UNLIMITED-festaripassin yrityksellesi, voit ilmoittautua Asiakaspalveluviikolle maksutta.

Lisäohjelmana Aspa Festarit

Aspa Festareille voit ostaa yrityskohtaisen tai henkilökohtaisen festaripassin. Festarit järjestetään virtuaalitapahtumana. Tutustu tapahtumasivulta!

 

Kokemuksia Asiakaspalveluviikolta

Katso, mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko 2020 piti sisällään ja tunnelmia Asiakaspalveluviikoilta sivustoltamme & Waven blogista.

Palautetta viikon vietosta

Palautetta viikon vietosta. Kysyimme, miksi organisaatiot lähtivät viettämään Asiakaspalveluviikkoa.

 

Summaus Asiakaspalveluviikosta 2020

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!

Ilmoittaudu mukaan!

Hinta: Wave-jäsenille ilmainen (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €)
Hinta: Muille organisaatioille  390 € + alv.
Hankkiessasi Aspa Festarit UNLIMITED-festaripassin yrityksellesi, voit ilmoittautua Asiakaspalveluviikolle maksutta.

[contact-form-7 id=”24″ title=”Contact form 1″]