Ohjelma 2024
Asiakaspalveluviikko organisaatioille
Luomme osallistujille vuosittain viikkoa varten suuntaa antavan viikko-ohjelman, jossa jokaiselle päivälle on oma teemansa. Ohjelma kuuluu Asiakaspalveluviikon osallistumispakettiin, joka sisältää ohjeistusta sekä materiaalipaketin logo-paketin kera. Ohjelma toimitetaan ilmoittautuneille Asiakaspalveluviikon osallistumispaketissa sen valmistumisen jälkeen kesäkuun puolivälissä ja sitä voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.
Wave järjestää lisäksi ohjelmatarjontaa yhdessä kumppaniensa kanssa lyhyiden etävalmennusten muodossa, mikä mahdollistaa innostumisen asiakaspalvelusta sekä osaamisen kehittämisen.
Asiakaspalveluviikko on Wave-jäsenille maksuton (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille organisaatioille 390 € + alv.
Yhdessä olemme enemmän! #ASPAVIIKKO2024 #aspaviikko2024 #asiakaspalveluviikko
Asiakaspalveluviikon ohjelma
Vuoden 2024 Asiakaspalveluviikon ohjelma julkaistaan myöhemmin. Ohjelma on maksuton Wave-jäsenille ja viikkoon ilmoittautuneille organisaation edustajille.
Katso Asiakaspalveluviikon 2023 suositut webinaarit tallenteina:
Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi
Voit valmistautua viikon suunnitteluun katsomalla tallenteen, jossa kerromme Asiakaspalveluviikosta ja esittelemme yhdessä Wave-jäsenien järjestämiä Asiakaspalveluviikko-projekteja. Lisäksi he kertovat kokemuksistaan. Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:
- Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
- Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
- Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
- Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
- Miten viikko on koettu yrityksessä
- Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle