Arvostus syntyy teoista. 

Vietä Asiakaspalveluviikkoa! 

Katso viikon minikoulutukset

Ohjelma 2024

Asiakaspalveluviikko organisaatioille

Luomme osallistujille vuosittain viikkoa varten suuntaa antavan viikko-ohjelman, jossa jokaiselle päivälle on oma teemansa. Ohjelma kuuluu Asiakaspalveluviikon osallistumispakettiin, joka sisältää ohjeistusta sekä materiaalipaketin logo-paketin kera. Ohjelma toimitetaan ilmoittautuneille Asiakaspalveluviikon osallistumispaketissa sen valmistumisen jälkeen kesäkuun puolivälissä ja sitä voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.

Wave järjestää lisäksi ohjelmatarjontaa yhdessä kumppaniensa kanssa lyhyiden etävalmennusten muodossa, mikä mahdollistaa innostumisen asiakaspalvelusta sekä osaamisen kehittämisen.

Asiakaspalveluviikko on Wave-jäsenille maksuton (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille organisaatioille 390 € + alv.

Yhdessä olemme enemmän! #ASPAVIIKKO24 #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikon ohjelma

Järjestämme osana Asiakaspalveluviikkoa Minikoulutuksia. Minikoulutukset ovat maksuttomia Wave-jäsenille ja viikkoon ilmoittautuneille organisaation edustajille.

Asiakaspalveluviikon Minikoulutukset joka päivä klo 9–10

MA 7.10. Vahvista resilienssiä
TI 8.10. Kielitaidosta asiakaspalvelijan supervoima – Paranna asiakaskokemusta monikulttuurisessa maailmassa
KE 9.10. Ketterien menetelmien työkalupakki
TO 10.10. Miksi innostua asiakaskokemuksesta
PE 11.10. Tekoälyn niksipäivä

Ilmoittaudu tästä

 

Katso Asiakaspalveluviikon 2023 suositut webinaarit tallenteina:

 

Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi

Voit valmistautua viikon suunnitteluun katsomalla tallenteen, jossa kerromme Asiakaspalveluviikosta ja esittelemme yhdessä Wave-jäsenien järjestämiä Asiakaspalveluviikko-projekteja. Lisäksi he kertovat kokemuksistaan. Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:

  • Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
  • Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
  • Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
    • Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
    • Miten viikko on koettu yrityksessä
    • Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle
Tilaa uutiskirje