Arvostus syntyy teoista. 

Vietä Asiakaspalveluviikkoa! 

Ohjelma 2020

Vuoden 2020 Asiakaspalveluviikon ohjelma

Olemme luoneet viikkoa varten suuntaa-antavan ohjelman, jota voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.

#ASPAVIIKKO #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

  • MUKAVA MAANANTAI
    Aloita viikko mukavasti. Mieti, mikä tuo teidän asiakaspalvelutiimissä hyvän fiiliksen ja mikä ilahduttaa. Voitte herkutella yhdessä ja nostaa onnistumiset näkyville. Laita esimerkiksi ilmoitustaululle tai sähköiseen kanavaan hyvät asiakaspalautteet muistuttamaan mahtavista palvelusuorituksista ja onnistumisista!
    #mukavamaanantai
  • TOUHU TIISTAI
    Järjestä yhteistä toimintaa. Lähtekää vaikkapa lenkille, järjestäkää tiimipalaveri kävellen, pitäkää asiakkaiden kanssa yhteinen jumppatauko tai mikä arkeenne sopii parhaiten. Voit myös yllättää asiakkaan yhteisellä tekemisellä.
    #touhutiistai
  • KIITOS KESKIVIIKKO
    Kiitä kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Nosta onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille. Viekää positiivisuus organisaatiosi ulkopuolelle ja laittakaa hyvä kiertämään. Kiittäkää ja pyytäkää kehujesi kohdetta puolestaan jatkamaan kiitoksen ja kehujen ketjua.
    #kiitoskeskiviikko
  • TEKIJÄ TORSTAI
    Nosta asiakaspalvelun roolit esille organisaatiossasi ja organisaation ulkopuolella. Kerro, miten autatte asiakkaita ja sidosryhmiä. Voit jakaa roolikuvauksia somessa tekstin ja kuvan tai vaikkapa videoiden kera. Talon sisällä voitte esitellä oman porukan sopivassa kanavassa.
    #tekijatorstai
  • POIKKEUS PERJANTAI
    Miettikää, miten toimii poikkeuksellisen hyvä asiakaspalvelu ja mitkä ovat tiiminne vahvuuksia ja missä voisitte vielä kehittyä lisää. Voitte myös tiimin kesken pohtia, miten poikkeustilanteisiin voidaan varautua ennakkoon, ja miten ne voivat vaikuttaa asiakaspalvelun toimintaan ja miten tilanteista selvitään yhdessä ja menestyksekkäästi.
    #poikkeusperjantai

Yhdessä olemme enemmän!

 

 

 

 

Ilmoittaudu mukaan Asiakaspalveluviikkoon!