Arvostus syntyy teoista. 

Vietä Asiakaspalveluviikkoa! 

Ohjelma

Vuoden 2019 Asiakaspalveluviikon ohjelma
Viikon ohjelma julkaistaan myöhemmin!

Tässä on tietoa, millaisella ohjelmalla viikkoa vietettiin vuonna 2018:

  • MAHTAVA MAANANTAI
    Nosta mahtavat onnistumiset näkyville. Laita esimerkiksi ilmoitustaululle tai sähköiseen kanavaan hyvät asiakaspalautteet muistuttamaan mahtavista palvelusuorituksista ja onnistumisista!
    #mahtavamaanantai
  • TIIMI TIISTAI
    Asiakaspalvelu on yhteistyötä. Siinä kukaan ei pärjää yksin. Juhlistakaa tiimin kanssa hyvää ja kannustavaa tiimihenkeä. Yhdessä.
    #tiimitiistai
  • KEHU KESKIVIIKKO
    Kehu kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Anna palautetta ja nosta  onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille.
    #kehukeskiviikko
  • TOIMINTA TORSTAI
    Järjestä yhteistä toimintaa. Pidä asiakkaiden kanssa yhteinen jumppatauko, yllätä asiakas ja käy kahvilla tai menkää yhdessä teatteriin/matsiin/museoon/metsään.
    #toimintatorstai
  • POSITIIVINEN PERJANTAI
    Vie positiivisuus organisaatiosi ulkopuolelle ja laita hyvä kiertämään. Kehu & kiitä ja pyydä kehujesi kohdetta puolestaan jatkamaan kehujen ketjua.
    #positiivinenperjantai