Arvostus syntyy teoista. 

Vietä Asiakaspalveluviikkoa! 

Ohjelma 2019

Vuoden 2019 Asiakaspalveluviikon ohjelma

Olemme luoneet viikkoa varten suuntaa-antavan ohjelman, jota voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.

#ASPAVIIKKO #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

  • MAKEA MAANANTAI
    Aloittakaa Asiakaspalveluviikko makoisasti. Viettäkää aikaa yhdessä toimistolla herkuttelemalla esimerkiksi aamupalan, kakkukahvien tai nyyttärien muodossa. Vaihtoehtona voitte järjestää after workin. Voitte maanantain aikana jo miettiä seuraavalle päivälle sopivia tehotiistain kehityskohteita ja kerätä ideoita esimerkiksi seinälle postit-lapuille.
    #makeamaanantai
  • TEHO TIISTAI
    Asiakaspalvelu on monen asian summa. Valitkaa yksi kehityskohde, mihin voitte keskittyä ja ideoikaa yhdessä stepit etenemiselle ja miten seuraatte toteutunutta. Vaihtoehtoisesti voitte miettiä esimerkiksi asiakaspalvelutiimin arvoja tai luoda sellaiset.
    #tehotiistai
  • KEHU KESKIVIIKKO
    Kehukaa kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Antakaa palautetta ja nosta onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille. Viekää positiivisuus organisaatiosi ulkopuolelle ja laittakaa hyvä kiertämään. Kehukaa & kiittäkää ja pyytäkää kehujesi kohdetta puolestaan jatkamaan kehujen ketjua.
    #kehukeskiviikko
  • TERVE TORSTAI
    Hyvinvoiva henkilöstö on arjen toiminnan peruspilari. Keskittykää työhyvinvointiin terveellisen ruuan tai liikunnan muodossa taikka molempien. Järjestäkää yhteistä toimintaa. Lähtekää vaikkapa lenkille, järjestäkää tiimipalaveri kävellen, pitäkää asiakkaiden kanssa yhteinen jumppatauko tai mikä arkeenne sopii parhaiten.
    #tervetorstai
  • PORUKKA PERJANTAI
    Kertokaa koko organisaatiolle Asiakaspalveluviikon annista, eli mitä asiakaspalvelunne sai aikaan viikon aikana. Tee vaikka näkyväksi pieni hissipuhe asiakaspalvelunne arjesta, ja miten tuette muuta liiketoimintaa. Laita esimerkiksi ilmoitustaululle tai sähköiseen kanavaan hyvät asiakaspalautteet muistuttamaan mahtavista palvelusuorituksista ja onnistumisista!
    #porukkaperjantai

Viikkoarvonta: Wave Talk -teemapuheenvuoro (5 kpl)

Arvomme teemapuheenvuoroja joka päivä Asiakaspalveluviikolla osallistuneiden kesken! Osallistu siis Asiakaspalveluviikkoon jakamalla viikon tapahtumia sosiaalisessa mediassa ja tagaamalla mukaan #wavetalk #Aspaviikko ja olette mukana maksuttoman teemaluennon arvonnassa!

Tunnin mittainen innostava teemaluento vuorovaikutustaitojen kehittämisestä ja palautteen antamisesta sekä vastaanottamisesta. Kokenut valmentaja ja Waven liiketoimintajohtaja Timo ”Tiki” Keinänen tulee luoksenne erikseen sovittuna päivänä Asiakaspalveluviikon jälkeen.

Yhdessä olemme enemmän!

 

 

 

 

Ilmoittaudu mukaan Asiakaspalveluviikkoon!