Wave asiakaspalveluverkosto 

Asiakaspalvelun aallonharjalla 

Tutustu Wave-jäsenyyteen!

Kokemuksia Wave-tapahtumista

Wave järjestää jäsentapahtumia vuosittain asiakaspalveluverkoston jäsenistölle. Katso, mitä kaikkea olemme tehneet asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa!

Haluatko kutsua Wave-jäsenet kylään? Haluatko puhumaan tapahtumaamme?
Olemme ketteriä & avoimia – ota rohkeasti yhteyttä:

  • Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja. timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790
  • Laura Hassel, jäsentoimintavastaava & markkinointipäällikkö, laura.hassel(at)wakaru.fi

2020

2/2020 CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Järjestimme CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän 12.2.22020 kymmenettä kertaa. Päivä kokosi Messukeskukseen yhteen yli 350 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista. Mukana oli myös tunnejahti, jossa kartoitettiin omia tunteita tapahtumapäivän mittaan. Samaan aikaan järjestettiin myös Kohtaamisia20-tapahtuma. Päivässä mukana oli Supertrack, jonka tarjosivat tapahtumapäivän kultakumppanit.

Ohjelman näet täältä!

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • 100 % suosittelee CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä -tapahtumaa
  • Minna Koskelo: Työntekijäkokemus – eilen, tänään ja huomenna:
    Olipa hyvä! Ajankohtainen aihe joka esitettiin hyvin. Ajatusta herättävä, konkreettinen ja mielenkiintoinen esitystapa. Tykkäsin! Kiitos!
CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

2019

12/2019 Waven asiakaspalvelun glögit

Järjestimme kolmatta kertaa Waven ohjelmalliset ja osallistavat glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä. Tänä vuonna kuulimme Mustifiiliksestä Musti ja Mirrin maajohtaja Juhana Lambergin johdolla sekä pelasimme Topaasia-korttipeliä pöytäryhmittäin asiakaskokemuksen teeman ympärillä pelimies Jussi Gallan ohjeistuksella.

Lue blogi!

Waven asiakaspalvelun glögit

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Mustifiilis vei sydämen ja Topaasia järjen 🙂
  • Asiantunteva puheenvuoro Juhanalta, hienoa kuulla käytännön vinkkejä puhujalta, jolla on oikeasti business-tausta ja kokemusta, eikä joku joka puhuu teoreettisesti. Oli myös ihanaa, että paikat oli jaettu etukäteen ja korttipelin tiimoilta oli helppo tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia.
  • Sekä Juhanan esitys, että korttipeli pöytäkunnittain oli todella hienoja. Oli piristävää käydä keskustelua eri organisaatioista tulevien ihmisten kanssa.
  • Suuret kiitokset hienosta tilaisuudesta, oli mahtavaa olla mukana!
11/2019 Wave-jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun

Vierailimme marraskuussa DNA:lla ja kuulimme mutkattomasta työstä ja DNA asiakaspalvelun toiminnasta. Tilaisuuden puhujina: Riikka Luostarinen ja Marko Rissanen, DNA.

Lue vierailublogi!

Wave-jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Hei, oli mukava kuulla miten paljon henkilöstöllä on mahdollisuus vaikuttaa yrityksen toimintaan sekä kuulla kuinka suuresta muutoksesta on ollut kysymys. Avoimuus oli erittäin hyvä asia!
  • Hienoa kuulla avoin tarina DNA:sta, miten käytännön ongelmia ratkaistaan ja asioihin reagoidaan kun niitä tulee eteen.
  • Hyvät puhujat, kiva paikka, hyvät tarjoilut
  • Nähdä waven jäsenistöä ja verkostoituminen.

 

10/2019 Asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikko on yhteisöllinen tapahtuma asiakaspalvelun parissa toimiville. Mukaan voivat osallistua niin asiakaspalvelutiimit ja -yksiköt kuin myös palveluntarjoajat. Asiakaspalveluviikkoon osallistui liki 70 organisaatiota, jotka nostivat yhdessä asiakaspalvelun näkyvyyttä ja merkitystä yrityksille.

Katso – www.asiakaspalveluviikko.fi ja tunnelmia
Tiedote: Asiakaspalveluviikko 2019
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2019?

Asiakaspalveluviikko 2019

Osallistujapalautetta tapahtumasta – miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon:

  • Halusin nostattaa asiakaspalvelun arvoa yrityksessämme ja motivoida tiimiäni.
  • Edellisen vuoden kokemukset. Kyseessä on tärkeä teema, tehdä läpinäkyväksi aspa-toimintaa. Teidän kanssanne on muutenkin niin mukava tehdä yhteistyötä.
  • Asiakaspalvelun tärkeyden esille tuominen yhtiön sisällä.
  • Helppo liittyminen, valmiit markkinointimateriaalit ja tietysti se tärkein; asiakaspalvelun arvostuksen nostaminen. Sisäinen fiiliksen nostatusta helposti ja mukavasti tehty valmiit teemat per päivä. Hyvä konsepti!

 

8/2019 Yhteys 2019 -konferenssi

Yhteys järjestettiin 21. kerran ja tapahtuma kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista yhteen.

Blogi: Mitä tapahtui Yhteys-konferenssissa?

Wave Yhteys 2019

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Yli 98 % suosittelee tapahtumaa kollegalleen.

 

6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon myymäläasiakaspalvelu & osaamisen kehittäminen

Kesäkuussa 2019 vierailimme Alkossa ja aiheina oli myymäläasiakaspalvelu sekä osaamisen kehittäminen. Näistä meille kertoivat Mira Karhu ja Pekka Matikainen Alkolta.
Blogi: Alkossa myymäläasiakaspalvelusta ja osaamisen kehittämisen näkökulmasta

Wave-jäsenvierailu Alkoon

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Sisältö – esimerkit elävästä elämästä oli erittäin hienosti suunniteltu ja asiansa osaavat esittäjät 🙂
  • reipas asenne asiakaspalvelun kehittämiseen ja haasteista kertominen
  • Kerrassaan mainiot asiantuntijat ja huippuammattilaiset estradilla. Iso kiitos vielä kaikille, niin järjestäjille kuin asiantuntijoille! Ilmapiiri osallistujien keskenkin lähti lentoon vapautuneesti juuri siksi!
  • Nyt en kyllä osaisi mitään enempää odottaa. Napakymppi päivä. Ja tässäkin kuvastui itse aihe – läpi kaikkien kohtaamisten! Alkossa osataan!

 

6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon monikanavainen asiakaspalvelu

Kesäkuussa 2019 tutustuimme Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi. Vierailun puhujina toimivat Niina Tanner & Paula Kujansivu Alkosta.
Blogi: Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi

Wave-jäsenvierailu Alkoon

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Kiinnostava agenda ja aina on mukava käydä tutustumassa muiden tapaan tehdä asiakaspalvelua.
  • Erinomaiset esitykset huippuasiakaspalveluotteella!
  • Oli kiva päästä kuulemaan ajatuksia asiakaspalvelun tuottamisesta ja konkreettisista tavoista joilla asioita tehdään. Kiitos Alko!
  • Hyvää työtä! Jäsenyys on ollut tosi hyödyllinen meille.
  • Hienoa, että jaksatte edistää hyvää yhteistä asiaa 🙂
  • Olin mukana ensimmäistä kertaa ja jäi kyllä hyvä kuva tästä.

 

1/2019 Vuoden Contact Center 2018 -voittajavierailu

Tammikuussa 2019 kävimme Alma Consumerin ja Webhelpin asiakaspalvelussa Vuoden Contact Center -voittajavierailulla
Blogi:  Vuoden Contact Center -voittajavierailu

Waven Vuoden Contact Center 2018 -voittajavierailu

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Selkeä kokonaisuus ja hyvät esiintyjät.
  • Konkreettiset esimerkit asiakaspalvelua tukevasta toiminnasta ja kilpailumenestyksen kulmakivistä olivat parasta antia. Saimme hyviä ideoita yrityksemme asiakaspalvelun kehittämiseen. Kiitos!
  • Voittaja kertoi avoimesti omasta toiminnastaan – kilpailussa saamansa parhaat sekä heikoimmat arvionsa.
  • Esitys oli sisällöltään tarpeeksi yksityiskohtiin menevä.
  • Parasta oli ehdottomasti avoin ja rehellinen keskustelu! Oli todella hienoa saada seurata ensinnäkin erittäin hienoa ja saumattoman oloista yhteistyötä.

 

3/2019 CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Blogi: CCD asiakaspalvelun tiedon sydämessä: Create Customer Dreams 2019

CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
  • On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin.

2018

Lue Waven vuosikertomus!

Waven vuosikertomus 2018

12/2018 Waven asiakaspalvelun glögit

Joulukuussa 2018 järjestimme Waven asiakaspalvelun glögit, jossa puhumassa olivat Marsa Bäck, Suomen Puheopistosta ja Petri Mäenpää, Sysart.
Blogi: Waven asiakaspalvelun glögit

Wave glögit 2018

 

11/2018 Asiakaspalveluviikko 2018

Lokakuussa 2018 koordinoimme Asiakaspalveluviikon www.asiakaspalveluviikko.fi

Tiedote: Asiakaspalveluviikko rantautuu Suomeen
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla?

 

9/2018 Yhteys-konferenssi

Syyskuussa 2018 järjestimme Yhteys-konferenssin.

Blogi: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle

Yhteys 2018 -konferenssi

6/2018 Wave-jäsenaamu Resurssinhallinta, tekoäly ja robotiikka

Kesäkuussa 2018 järjestimme Teleoptin kanssa Resurssinhallinnan aamiaistilaisuuden tekoälyn ja robotiikan tiimoilta. Puhujina toimivat Timo Hurula Teleoptilta ja Asko Mustonen If:ltä.

Blogi: Asiakaspalvelurobotin hyödyntäminen on jatkuvaa kehitystyötä

5/2018 Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu Cinialle

Toukokuussa 2018 kävimme Cinialla Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailulla.
Blogi: Mitä tapahtui Cinian voittajavierailulla?

VSD-voittajavierailu Cinialle

3/2018 Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailu TVR:lle

Maaliskuussa 2018 kävimme TVR:llä Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailulla.

Blogi: Mitä tapahtui TVR:n voittajavierailulla?

Voittajavierailu TVR

3/2018 CCD 2018 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Blogi: Asiakaspalvelu on tunnetta / CCD 2018

CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

2017

Lue mitä kaikkea tapahtui Wave verkostossa 2017!

Waven vuosikertomus 2018

 

12/2017 Waven asiakaspalvelun round table & glögit

Joulukuussa 2017 järjestettiin Round table & glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä.
Blogi: Mitä tapahtui asiakaspalvelun round table & glögi -tilaisuudessa?

 

9/2017 Wave-jäsenvierailu Elisalle

Syyskuussa 2017 vierailimme Elisalla tutustumassa yrityksen kuluttaja-asiakaspalvelun toimintaan.
Blogi:  Mitä tapahtui Elisan vierailulla?

Wave-jäsenvierailu Elisalle

9/2017 Yhteys 2017 -konferenssi 20 vuotta

Syyskuussa 2017 järjesttiin Yhteys-konferenssi 20. kerran.

Blogi: Mitä tapahtui Yhteys -konferenssissa?

Yhteys 2017 - 20 vuotta

3/2017 CCD17 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Katso, tapahtuman sivu!

CCD17 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!