Wave asiakaspalveluverkosto 

Asiakaspalvelun aallonharjalla 

Tutustu Wave-jäsenyyteen!

Kokemuksia Wave-tapahtumista

Wave järjestää jäsentapahtumia vuosittain asiakaspalveluverkoston jäsenistölle. Katso, mitä kaikkea olemme tehneet asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa!

Haluatko kutsua Wave-jäsenet kylään? Haluatko puhumaan tapahtumaamme?
Olemme ketteriä & avoimia – ota rohkeasti yhteyttä:

  • Johanna Rakemaa, liiketoimintajohtaja: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661
  • Laura Hassel, markkinointi: laura.hassel(at)wakaru.fi

2022

Asiakaspalvelun webinaarit löydät täältä!

Tutustu vuosittain alan ammattilaisia innostavaan Asiakaspalveluviikkoon ja osallistu mukaan!

11/2022 Syke22 – Digitaalisuuden kulmakivet

Järjestimme Syke-tapahtuman ensimmäistä kertaa upeissa Pikku-Finlandian tiloissa. Päivän teemana oli Digitaalisuuden kulmakivet, jossa kahdella lavalla kuultiin esityksiä eri näkökulmista. Oli hienoa päästä jälleen avaamaan tapahtuman ovet ja tapaamaan kasvokkain innostavan ohjelman parissa!

Tapahtumassa palkittiin myös Vuoden henkilökilpailun voittajat, jotka valikoituivat finalistihaastatteluista voittajiksi. Onnea Kuntien Tiera Oy ja Palkeet, Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus upeista osaajista Tomi Ahto ja Katri Rusi, jotka päivittäin toimivat erinomaisen asiakaspalvelun puolesta.

11/2022 Voittajavierailu: Visma Solutions Oy, Netvisor Customer Care

Vierailimme Pasilassa Visma Solutionsin luona yli 20 osallistujan voimin ja kuulimme Vuoden asiakaspalvelun matkasta läpi kilpailun tähän päivään asti sekä näkymistä tulevaisuuteen.

  • Innostavat puhujat ja aiheet olivat asian ytimessä.
  • Hyvä asiasisältö ja hyvät järjestelyt inspiroivassa ympäristössä.
  • Kivasti koostettu ja varsinkin se että kilpailua koordinoineet asiantuntijat pääsivät ääneen, oli kiva juttu.
  • Kiitos, erittäin hyvin organisoitu tilaisuus ja hyvät puhujat. Tärkein asia todellakin nousi kirkkaimmaksi tähdeksi.
5/2022 Yhteys Total Experience -konferenssi

Total Experience (TX) – Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Teema vei meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.

5/2022 Yhteys esiseminaari: Tulevaisuuden tiedolla johtaminen

Esiseminaari kokosi aktiivisen ja aidosti päivän teemasta kiinnostuneen porukan kokoon. Palautteessa kokonaisarvosanaksi saatiin 4,6/5.

2021

3/2021 CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjosi:

    • Rohkeutta johtajuuteen
    • Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
    • Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)

Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.

Tapahtumapalautetta

  • Mielenkiintoinen ja innostava päivä, kiitos!
  • Erittäin onnistunut päivä ja teknisesti hyvin toteutettu! Kiitos 🙂
  • Oikein hyödyllinen päivä, hyvät puhujat. Paljon jäi uusia työkaluja, pitää miettiä miten ne otetaan vielä rohkeasti käyttöön. Kiitos!
  • Erittäin TÄRKEÄ aihe! Kiitos!!! työntuunaus! Tätä lähdettävä kokeilemaan meidän orkan kanssa! Ihana idea ja motivointi keino
  • Mielenkiintoinen ja innostava päivä, kiitos!
  • Erittäin onnistunut päivä ja teknisesti hyvin toteutettu! Kiitos 🙂
  • Oikein hyödyllinen päivä, hyvät puhujat. Paljon jäi uusia työkaluja, pitää miettiä miten ne otetaan vielä rohkeasti käyttöön. Kiitos!
  • Erittäin TÄRKEÄ aihe! Kiitos!!! työntuunaus! Tätä lähdettävä kokeilemaan meidän orkan kanssa! Ihana idea ja motivointi keino
  • Hieno puheenvuoro joka sai tabut auki! On rohkeutta olla keskeneräinen ja kääntää se vahvuudeksi!
  • Mielenkiintoinen aihe! Puhuja on selkeästi asian sisällä ja uskoo tähän. Ja voisi kuvitella se kasvattaa ympärillä samaa asennetta. Tämä on tulevaisuutta! Iso kiitos!
  • Todella kiinnostava ja herättelevä puheenvuoro. Kiitos! Ollaan jo pitkään painotettu valinnoissa sopivia ja sosisaalisesti taitavia henkilöitä. Tämä vahvisti ajatuksiamme.

2020

Asiakaspalvelun webinaarit löydät täältä!

12/2020 Asiakaspalvelun etäglögit: Menestystä rohkean johtajuuden taidoilla

Asiakaspalvelun vuosittaiset glögit järjestettiin ensimmäistä kertaa virtuaalisesti. Uusi Wave-jäsen Sitomo tuotti ohjelman rohkean johtajuuden taitojen parista.

 

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Asialliset ja iloiset luennoitsijat, esitys eteni sujuvasti eteenpäin. Itse oikein terästyin kuuntelemaan kun esiintyjä niin hyvin kertoi esimerkkejä “omasta näkökulmasta” eikä puhunut kolmannessa persoonassa asioista. Hyvää joulua teille.
  • Johtajuustaitojen monipuolistuminen
  • Rohkeuden teema on hyvin mielenkiintoinen. Webinaari antoi uutta potkua omaan ajatteluun – toivottavasti myös toimintaan. Kiitos!
11/2020 Myynti + Data -virtuaalitapahtuma

Tapahtuma myynnin ja datan parista järjestettiin 26.11.2020 jäsenyhteistyössä SoldeminTalentchaininQualityDeskin ja Waven. Puolipäiväinen virtuaalitapahtuma kokosi 100 myynnillisestä asiakaspalvelusta kiinnostunutta yhteen. Jälkitallenne on katsottavissa täältä!

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Hyvin jäsennelty ja aikataulutettu
  • Sisältö oli pääosin käytännönläheistä, hyvällä tavalla.
  • datan avulla oli mielenkiintoinen
  • Yllättävänkin mielenkiintoisia aiheita datan hyödyntämisestä

 

11/2020 Yhteys-asiakaspalvelukonferenssi

Järjestimme Yhteys-konferenssin 10.11.2020. Päivä kokosi yhteen yli 200 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista. Perinteiseen tapaan tapahtumassa palkittiin Vuoden Service Desk, Vuoden Contact Center kuin myös Vuoden henkilökilpailuiden menestyjät. Koskettavasta päätöspuheenvuorosta vastasi Pekka Hyysalo, joka myös palkitsi esimerkilliset henkilöt asiakaspalvelutyöstään. Ohjelman näet täältä!

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Puheenvuorot toimivat hyvin virtuaalisesti. Pekka oli huippu!
  • Positiivinen kokemus osallistua virtuaalisesti tapahtumaan. Aikatulu pysyi hyvin kasassa ja tekniikkakin toimi ainakin itselläni hyvin.
  • Toimivat etäjärjestelyt, kiitos siitä! Kiinnostavia puheenvuoroja. Jossakin kohdassa molempien trackien puheenvuorot olisivat kiinnostaneet.
  • Teknisesti kaikki toimi yllättävän hyvin. Mielenkiintoisia esityksiä, ja hienoa kun on mahdollisuus katsoa tallenteita jälkeenpäin. Pekka Hyysalon puheenvuoro oli mykistävän vaikuttava.
  • Mahtavaa, että oli hyvin erilaisia esityksiä ja niitä voi nyt katsoa jälkikäteenkin, kun kaikkiin en päivän aikana ehtinyt mukaan.
  • Kiitos hienosti järjestetystä tilaisuudesta. Kyllä myös näin Onlinena konsepti toimii hyvin. Hyvät vieraat ja mielenkiintoiset aiheet.

 

10/2020 Asiakaspalveluviikko 2020

Asiakaspalveluviikkoon osallistui ennätysmäärä osallistujia, yli 90 yritystä, jotka nostivat yhdessä asiakaspalvelun näkyvyyttä ja merkitystä yrityksille. Viikko järjestettiin Waven toimesta nyt kolmatta kertaa. Asiakaspalveluviikko on yhteisöllinen tapahtuma asiakaspalvelun parissa toimiville. Mukaan voivat osallistua niin asiakaspalvelutiimit ja -yksiköt kuin myös palveluntarjoajat.

Katso – www.asiakaspalveluviikko.fi
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2020?
Tiedote: Asiakaspalveluviikkoa vietetään jälleen lokakuussa

Osallistujapalautetta tapahtumasta – miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon:

  • Tuoda esiin asiakaspalveluamme ja samalla organisaatiotamme
  • Esimies näki asiakaspalveluviikon olevan yksi keino saada asiakaspalvelua näkyväksi organisaatiossa ja lisätä työn arvostusta.
  • Olisi outoa, jos emme osallistuisi. Asiakaspalvelu on niin syvällä organisaatiossamme.
  • Perinne 🙂
  • Aiheen tärkeys, näkyvyys, verkostojen laajentaminen
  • Idea oli kiva, ja oli kerrankin aihetta nostaa meidät asiakaspalvelussa työskentelevät parrasvaloihin. Teemme yrityksen liikevaihdosta suurimmanosan ja meidän tekijöitä kuuluu nostaa välillä jalustalle. Lisäksi halusimme kiittää meidän asiakkaita, koko henkilökuntaa ja eri organisaatioitajoiden kanssa työskentelemme päivittäin.
  • Helppo tapa nostaa asiakaspalvelua / asiakaskohtaamia esille organisaatiossa. Joku muu suunnitellut rungon ja ajankohdan. Helpottaa myös muidenyksiköiden osallistumisesta.
  • Edellisten vuosien tapaan #aspaviikko luo ihanaa positiivista pöhinää, joka saattaa arjen tiimellyksessä välillä päästä unohtumaan.
  • Halusimme muistaa timanttista asiakaspalvelutiimiämme kiireisen syksyn jälkeen.
  • Halusimme korottaa asiakaspalvelun mielikuvaa omassa organisaatiossamme ja kertoa siitä myös ulospäin. Se oli kiva ajoittaatähän teemaviikon yhteyteen.
  • Yhdessä tekemisen ja tiimiytymisen kehittäminen ja ylläpitäminen.

 

Wave-jäsenvierailu Eläketurvakeskuksen asiakaspalveluun

Järjestimme vierailun Pasilassa 3.3. ja se kokosi koolle 60 asiakaspalvelun ammattilaista.

Wave-jäsenvierailu Eläketurvakeskus

Wave-jäsenvierailu Eläketurvakeskuksen asiakaspalveluun

Lue tapahtuman blogi!

Ohjelman näet täältä!

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Innostunut tunnelma
  • ETK asiakaspalvelun organisoitumisesta kuuleminen ja siitä napatut vinkit oman yrityksen toimintaan.
  • ETK:n henkilökunnan innostus asiakaspalveluun ja palvelumuotoilun ottaminen mukaan kehittämiseen!
  • Yleisö kysyi paljon kysymyksiä, jossa sai hyvin vastauksia laajasti.
  • Konkretia ja miten aspa oli rakennettu tyhjästä.
  • hyvä, käytännönläheinen esittely. asiakasprofiileista ja niiden kartoituksesta olisi voinut olla enemmänkin
2/2020 CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Järjestimme CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän 12.2.2020 kymmenettä kertaa. Päivä kokosi Messukeskukseen yhteen yli 350 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista. Mukana oli myös tunnejahti, jossa kartoitettiin omia tunteita tapahtumapäivän mittaan. Samaan aikaan järjestettiin myös Kohtaamisia20-tapahtuma. Päivässä mukana oli Supertrack, jonka tarjosivat tapahtumapäivän kultakumppanit. Ohjelman näet täältä!

Lue blogi!

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • 100 % suosittelee CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä -tapahtumaa
  • Minna Koskelo: Työntekijäkokemus – eilen, tänään ja huomenna:
    Olipa hyvä! Ajankohtainen aihe joka esitettiin hyvin. Ajatusta herättävä, konkreettinen ja mielenkiintoinen esitystapa. Tykkäsin! Kiitos!

CCD 2020 kollaasi

2019

12/2019 Waven asiakaspalvelun glögit

Järjestimme kolmatta kertaa Waven ohjelmalliset ja osallistavat glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä. Tänä vuonna kuulimme Mustifiiliksestä Musti ja Mirrin maajohtaja Juhana Lambergin johdolla sekä pelasimme Topaasia-korttipeliä pöytäryhmittäin asiakaskokemuksen teeman ympärillä pelimies Jussi Gallan ohjeistuksella.

Lue blogi!

Waven asiakaspalvelun glögit

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Mustifiilis vei sydämen ja Topaasia järjen 🙂
  • Asiantunteva puheenvuoro Juhanalta, hienoa kuulla käytännön vinkkejä puhujalta, jolla on oikeasti business-tausta ja kokemusta, eikä joku joka puhuu teoreettisesti. Oli myös ihanaa, että paikat oli jaettu etukäteen ja korttipelin tiimoilta oli helppo tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia.
  • Sekä Juhanan esitys, että korttipeli pöytäkunnittain oli todella hienoja. Oli piristävää käydä keskustelua eri organisaatioista tulevien ihmisten kanssa.
  • Suuret kiitokset hienosta tilaisuudesta, oli mahtavaa olla mukana!
11/2019 Wave-jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun

Vierailimme marraskuussa DNA:lla ja kuulimme mutkattomasta työstä ja DNA asiakaspalvelun toiminnasta. Tilaisuuden puhujina: Riikka Luostarinen ja Marko Rissanen, DNA.

Lue vierailublogi!

Wave-jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Hei, oli mukava kuulla miten paljon henkilöstöllä on mahdollisuus vaikuttaa yrityksen toimintaan sekä kuulla kuinka suuresta muutoksesta on ollut kysymys. Avoimuus oli erittäin hyvä asia!
  • Hienoa kuulla avoin tarina DNA:sta, miten käytännön ongelmia ratkaistaan ja asioihin reagoidaan kun niitä tulee eteen.
  • Hyvät puhujat, kiva paikka, hyvät tarjoilut
  • Nähdä waven jäsenistöä ja verkostoituminen.

 

10/2019 Asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikko on yhteisöllinen tapahtuma asiakaspalvelun parissa toimiville. Mukaan voivat osallistua niin asiakaspalvelutiimit ja -yksiköt kuin myös palveluntarjoajat. Asiakaspalveluviikkoon osallistui liki 70 organisaatiota, jotka nostivat yhdessä asiakaspalvelun näkyvyyttä ja merkitystä yrityksille.

Katso – www.asiakaspalveluviikko.fi ja tunnelmia
Tiedote: Asiakaspalveluviikko 2019
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2019?

Asiakaspalveluviikko 2019

Osallistujapalautetta tapahtumasta – miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon:

  • Halusin nostattaa asiakaspalvelun arvoa yrityksessämme ja motivoida tiimiäni.
  • Edellisen vuoden kokemukset. Kyseessä on tärkeä teema, tehdä läpinäkyväksi aspa-toimintaa. Teidän kanssanne on muutenkin niin mukava tehdä yhteistyötä.
  • Asiakaspalvelun tärkeyden esille tuominen yhtiön sisällä.
  • Helppo liittyminen, valmiit markkinointimateriaalit ja tietysti se tärkein; asiakaspalvelun arvostuksen nostaminen. Sisäinen fiiliksen nostatusta helposti ja mukavasti tehty valmiit teemat per päivä. Hyvä konsepti!

 

8/2019 Yhteys 2019 -konferenssi

Yhteys järjestettiin 21. kerran ja tapahtuma kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista yhteen.

Blogi: Mitä tapahtui Yhteys-konferenssissa?

Wave Yhteys 2019

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Yli 98 % suosittelee tapahtumaa kollegalleen.

 

6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon myymäläasiakaspalvelu & osaamisen kehittäminen

Kesäkuussa 2019 vierailimme Alkossa ja aiheina oli myymäläasiakaspalvelu sekä osaamisen kehittäminen. Näistä meille kertoivat Mira Karhu ja Pekka Matikainen Alkolta.
Blogi: Alkossa myymäläasiakaspalvelusta ja osaamisen kehittämisen näkökulmasta

Wave-jäsenvierailu Alkoon

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Sisältö – esimerkit elävästä elämästä oli erittäin hienosti suunniteltu ja asiansa osaavat esittäjät 🙂
  • reipas asenne asiakaspalvelun kehittämiseen ja haasteista kertominen
  • Kerrassaan mainiot asiantuntijat ja huippuammattilaiset estradilla. Iso kiitos vielä kaikille, niin järjestäjille kuin asiantuntijoille! Ilmapiiri osallistujien keskenkin lähti lentoon vapautuneesti juuri siksi!
  • Nyt en kyllä osaisi mitään enempää odottaa. Napakymppi päivä. Ja tässäkin kuvastui itse aihe – läpi kaikkien kohtaamisten! Alkossa osataan!

 

6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon monikanavainen asiakaspalvelu

Kesäkuussa 2019 tutustuimme Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi. Vierailun puhujina toimivat Niina Tanner & Paula Kujansivu Alkosta.
Blogi: Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi

Wave-jäsenvierailu Alkoon

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Kiinnostava agenda ja aina on mukava käydä tutustumassa muiden tapaan tehdä asiakaspalvelua.
  • Erinomaiset esitykset huippuasiakaspalveluotteella!
  • Oli kiva päästä kuulemaan ajatuksia asiakaspalvelun tuottamisesta ja konkreettisista tavoista joilla asioita tehdään. Kiitos Alko!
  • Hyvää työtä! Jäsenyys on ollut tosi hyödyllinen meille.
  • Hienoa, että jaksatte edistää hyvää yhteistä asiaa 🙂
  • Olin mukana ensimmäistä kertaa ja jäi kyllä hyvä kuva tästä.

 

1/2019 Vuoden Contact Center 2018 -voittajavierailu

Tammikuussa 2019 kävimme Alma Consumerin ja Webhelpin asiakaspalvelussa Vuoden Contact Center -voittajavierailulla
Blogi:  Vuoden Contact Center -voittajavierailu

Waven Vuoden Contact Center 2018 -voittajavierailu

Osallistujapalautetta vierailulta:

  • Selkeä kokonaisuus ja hyvät esiintyjät.
  • Konkreettiset esimerkit asiakaspalvelua tukevasta toiminnasta ja kilpailumenestyksen kulmakivistä olivat parasta antia. Saimme hyviä ideoita yrityksemme asiakaspalvelun kehittämiseen. Kiitos!
  • Voittaja kertoi avoimesti omasta toiminnastaan – kilpailussa saamansa parhaat sekä heikoimmat arvionsa.
  • Esitys oli sisällöltään tarpeeksi yksityiskohtiin menevä.
  • Parasta oli ehdottomasti avoin ja rehellinen keskustelu! Oli todella hienoa saada seurata ensinnäkin erittäin hienoa ja saumattoman oloista yhteistyötä.

 

3/2019 CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Blogi: CCD asiakaspalvelun tiedon sydämessä: Create Customer Dreams 2019

CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Osallistujapalautetta tapahtumasta:

  • Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
  • On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin.

2018

Lue Waven vuosikertomus!

Waven vuosikertomus 2018

12/2018 Waven asiakaspalvelun glögit

Joulukuussa 2018 järjestimme Waven asiakaspalvelun glögit, jossa puhumassa olivat Marsa Bäck, Suomen Puheopistosta ja Petri Mäenpää, Sysart.
Blogi: Waven asiakaspalvelun glögit

Wave glögit 2018

 

11/2018 Asiakaspalveluviikko 2018

Lokakuussa 2018 koordinoimme Asiakaspalveluviikon www.asiakaspalveluviikko.fi

Tiedote: Asiakaspalveluviikko rantautuu Suomeen
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla?

 

9/2018 Yhteys-konferenssi

Syyskuussa 2018 järjestimme Yhteys-konferenssin.

Blogi: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle

Yhteys 2018 -konferenssi

6/2018 Wave-jäsenaamu Resurssinhallinta, tekoäly ja robotiikka

Kesäkuussa 2018 järjestimme Teleoptin kanssa Resurssinhallinnan aamiaistilaisuuden tekoälyn ja robotiikan tiimoilta. Puhujina toimivat Timo Hurula Teleoptilta ja Asko Mustonen If:ltä.

Blogi: Asiakaspalvelurobotin hyödyntäminen on jatkuvaa kehitystyötä

5/2018 Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu Cinialle

Toukokuussa 2018 kävimme Cinialla Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailulla.
Blogi: Mitä tapahtui Cinian voittajavierailulla?

VSD-voittajavierailu Cinialle

3/2018 Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailu TVR:lle

Maaliskuussa 2018 kävimme TVR:llä Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailulla.

Blogi: Mitä tapahtui TVR:n voittajavierailulla?

Voittajavierailu TVR

3/2018 CCD 2018 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Blogi: Asiakaspalvelu on tunnetta / CCD 2018

CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

2017

Lue mitä kaikkea tapahtui Wave verkostossa 2017!

Waven vuosikertomus 2018

 

12/2017 Waven asiakaspalvelun round table & glögit

Joulukuussa 2017 järjestettiin Round table & glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä.
Blogi: Mitä tapahtui asiakaspalvelun round table & glögi -tilaisuudessa?

 

9/2017 Wave-jäsenvierailu Elisalle

Syyskuussa 2017 vierailimme Elisalla tutustumassa yrityksen kuluttaja-asiakaspalvelun toimintaan.
Blogi:  Mitä tapahtui Elisan vierailulla?

Wave-jäsenvierailu Elisalle

9/2017 Yhteys 2017 -konferenssi 20 vuotta

Syyskuussa 2017 järjesttiin Yhteys-konferenssi 20. kerran.

Blogi: Mitä tapahtui Yhteys -konferenssissa?

Yhteys 2017 - 20 vuotta

3/2017 CCD17 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Katso, tapahtuman sivu!

CCD17 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä

Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!