Mitä Asiakaspalveluviikosta viestittiin? 

Yhdessä olemme enemmän - mukana lähes 70 organisaatiota asiakaspalvelun asialla! 

Viikon tunnelmia 2019

Asiakaspalveluviikko 2019 kokosi mukaan lähes 70 organisaatiota!

Viikko nosti asiakaspalvelun roolia ja arvostusta ja sai laajalti näkyvyyttä asiakaspalvelutyölle. Viestintä oli aktiivista eri sosiaalisen median kanavissa. Käytössä olivat hastagit #aspaviikko #asiakaspalveluviikko sekä päiväkohtaiset hastagit.

Viikkokooste on julkaistu Wave-blogissa.

Asiakaspalveluviikko mainittiin myös Oikotiellä.

Asiakaspalveluviikko kuvina

Viestintää viikon aikana

Katso, mitä organisaatiot viestivät viikosta verkkosivuillaan ja blogeissaan:

Tunnelmia Asiakaspalveluviikolta 2019

Wave-verkosto vieraili innostamassa Timo Keinäsen johdolla asiakaspalvelun osaajia eri organisaatioissa pääkaupunkiseudulla.

 

Case Varma: Asiakaspalvelu ja -kokemus

Wave asiakaspalveluverkosto haastatteli Varman Tanja Ylistä ja Sanna Meckliniä Asiakaspalveluviikolla 2019. #aspaviikko #asiakaspalveluviikko #varmailo #ilollajaintohimolla

 

Viikkoa vietti 2019 lähes 70 organisaatiota

Vuoden 2019 Asiakaspalveluviikon ohjelma

#ASPAVIIKKO #aspaviikko #asiakaspalveluviikko

  • MAKEA MAANANTAI
    Aloittakaa Asiakaspalveluviikko makoisasti. Viettäkää aikaa yhdessä toimistolla herkuttelemalla esimerkiksi aamupalan, kakkukahvien tai nyyttärien muodossa. Vaihtoehtona voitte järjestää after workin. Voitte maanantain aikana jo miettiä seuraavalle päivälle sopivia tehotiistain kehityskohteita ja kerätä ideoita esimerkiksi seinälle postit-lapuille.
  • TEHO TIISTAI
    Asiakaspalvelu on monen asian summa. Valitkaa yksi kehityskohde, mihin voitte keskittyä ja ideoikaa yhdessä stepit etenemiselle ja miten seuraatte toteutunutta. Vaihtoehtoisesti voitte miettiä esimerkiksi asiakaspalvelutiimin arvoja tai luoda sellaiset.
  • KEHU KESKIVIIKKO
    Kehukaa kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Antakaa palautetta ja nosta onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille. Viekää positiivisuus organisaatiosi ulkopuolelle ja laittakaa hyvä kiertämään. Kehukaa & kiittäkää ja pyytäkää kehujesi kohdetta puolestaan jatkamaan kehujen ketjua.
  • TERVE TORSTAI
    Hyvinvoiva henkilöstö on arjen toiminnan peruspilari. Keskittykää työhyvinvointiin terveellisen ruuan tai liikunnan muodossa taikka molempien. Järjestäkää yhteistä toimintaa. Lähtekää vaikkapa lenkille, järjestäkää tiimipalaveri kävellen, pitäkää asiakkaiden kanssa yhteinen jumppatauko tai mikä arkeenne sopii parhaiten.
  • PORUKKA PERJANTAI
    Kertokaa koko organisaatiolle Asiakaspalveluviikon annista, eli mitä asiakaspalvelunne sai aikaan viikon aikana. Tee vaikka näkyväksi pieni hissipuhe asiakaspalvelunne arjesta, ja miten tuette muuta liiketoimintaa. Laita esimerkiksi ilmoitustaululle tai sähköiseen kanavaan hyvät asiakaspalautteet muistuttamaan mahtavista palvelusuorituksista ja onnistumisista!

Yhdessä olemme enemmän!

Lue lisää Asiakaspalveluviikosta!