Jäsenyys
Wave-jäsenyys – Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi
Wave-verkosto edesauttaa verkostoitumista asiakaspalvelun ammattilaisten kesken. Järjestämme yritysvierailuita, voittajavierailuita, ammattitapahtumia sekä koulutuksia niin avoimina kuin yrityskohtaisina toteutuksina. Toimintamme keskiössä on erityisesti asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen parissa toimivat ammattilaiset ja organisaatiot.
Seuraa Wavea LinkedInissä!
Jäsenyys kannattaa!
Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaskokemusta ja -palvelua. Verkostossa on jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston ja monipuolista toimintaa tukemaan erinomaista asiakaskokemusta ja -palvelua. Lue lisää! Katso voimassa olevat jäsenyydet tästä!
Wave-jäsenyyden etuja
- Verkostoidu muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa ilmaistapahtumissa kuten jäsen- ja yritysvierailuilla.
- Kehitämme erinomaista asiakaspalvelua -tunnus ladattavissa omalle sivulle.
- Merkittävät alennukset maksullisiin ammattitapahtumiin (kuten Asiakaskokemuspäivä ja Asiakaspalvelu-tapahtumat), Wave Akatemian koulutuksiin sekä kilpailuun (Vuoden asiakaspalvelu) ja teemaluentoihin esim. tiimi- tai Tyky-päivien yhteyteen.
- Asiakaspalveluviikolle (www.asiakaspalveluviikko.fi) osallistuminen on jäsenille veloituksetonta sis. ohjeellisen viikko-ohjelman, viikkoilmeen ja asiakaspalveluviikon logon sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi.
- Voimme julkaista Waven viestintäkanavissa asiakaspalveluille suunnattua materiaalianne (esim. blogeja, oppaita, asiakaspalvelun kuulumisia).
- Asiantuntijawebinaarin (1 h) pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen henkilöstöä.
Katso kokemuksia tapahtumistamme! Vierailuiden ja tapahtumiemme sisältöön voit tutustua lähemmin Wave-blogeista!
Jäsenyyden ehdot
- Vuosimaksu on perusjäsenyydessä 690 euroa (vuonna 2024) + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).
- Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla viimeistään kuukautta ennen jakson vaihtumista.
Valitse yrityksellesi sopiva jäsenpaketti
Jäsenyys ja verkosto erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Varmista laajennetulla jäsenpaketilla jäsenyyden lisäksi edulliset tapahtumaliput, jotka on käytettävissä myös Wakarun tapahtumiin.
Haluatko laajentaa peruspakettisi? Paketin voi myös päivittää peruspakettiin, jos tilanne muuttuu. Kysy lisää!
Paketti | Perus | Wave1 | Wave3 | Wave5 |
---|---|---|---|---|
Sisältö | 690 € | 1490 € | 2990 € | 4490 € |
– Toimintaa erinomaisen asiakaspalvelun puolesta – | ||||
Ilmaistapahtumat Verkostoitumista ja tietoutta asiakaspalvelusta esim. yritysvierailuilla. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Tunnus Oikeus jäsentunnukseen “Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta”. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Alennuksia Asiantuntijatapahtumista, Wave Akatemian koulutuksista, kilpailuista ja teemaluennoista. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiakaspalveluviikko maksutta Logo ja viikkoilme, ohjelman sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Näkyvyys Logo jäsenlistauksessa ja mahdollisuus jakaa viestintäkanavissa asiakaspalveluille sisältöä. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiantuntijawebinaarin pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme. | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ilmaisliput asiantuntijatapahtumiin Liput päätapahtumiinn esim. Wave3-paketti 3+3, 6 lippua/vuosi. |
✔ 2 lippua |
✔ 6 lippua |
✔ 10 lippua |
Tarkemmat tiedot jäsenyydestä: Johanna Rakemaa, johanna.rakemaa(at)wakaru.fi
Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!
Mitkä tapahtumat kuuluvat laajennettuihin paketteihin?
Tapahtumaliput voi käyttää mihin tahansa Waven/Wakarun järjestämään tapahtumaan. Nämä tunnistatte Oppian tapahtumakalenterista Wakarun/Waven logosta. Näitä ovat esimerkiksi Asiakaskokemuspäivä, Palvelupäällikköpäivä ja Asiakaspalvelupäivä ja Service Management Day. Tapahtumakalenteriin pääsee tästä: https://oppia.fi/tapahtumat
Miten varaan pakettiin kuuluvat tapahtumaliput?
Laajennettujen jäsenpakettien tapahtumaliput saat jatkossa suoraan ilmoittamalla, mihin tapahtumaan liput käytetään. Saat tuttuun tapaan tapahtuman ilmoittautumisiin voucherit, jotka voit jakaa organisaatiossasi eteenpäin. Yhteydenotot osoitteeseen: info@oppia.fi
Waven esittely
Asiakkaamme kertovat
Katso myös kokemuksia Wave-tapahtumista!
Haastattelussa Eija Kemiläinen, osastopäällikkö, DNA
Haastattelussa Ville Mikkonen, toimitusjohtaja, QualityDesk Oy
Haastattelussa Erika Laine, Head of Customer Service, Amadeus Finland
Haastattelussa Vuoden Service Desk 2019 -voittaja, Netox Oy