Wave-jäsenyys  

Kohti erinomaisuutta 

Liity jäseneksi!

Vuosikello

Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.

Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!

Haluatko lisätietoja?

2025 Vuosikello – toimintakalenteri
Ajankohtaista nyt Vuoden asiakaspalvelu 2025 -kilpailun ilmoittautuminen on avattu! Vuoden asiakaspalvelukilpailu – Tutustu tästä
Asiakaspalvelun osaamispolku – tutustu Wakarun sivuilta!

Uusia valmennuksia – Asiakaspalvelun Akatemia

Kesä 2025 Asiakaspalveluviikon ilmoittautuminen on avattu – ilmoittaudu mukaan
Syksy 2025 Voittajavierailu suunnitteilla syksylle

9.9.2025 Asiakaskokemuspäivä #AKP25 | Tapahtuma

18.9.2025 Major Incident Management PART 2 | Tapahtuma

Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Laura Hasseliin etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Talvi 2025 2.10.2025 Tekoälyllä kilpailuetua 2025 – Tulevaisuuden rakentajat | Tapahtuma

6.–10.10.2025 Asiakaspalveluviikko 2025 – tutustu!

11.12.2025 Palvelupäällikköpäivä 2025 | Tapahtuma

Kysy lisää 2025 Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun osaamispolusta tai tarjouksen yrityskohtaisesta valmennuksesta?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Nämä pidettiin aiemmin

Suositut webinaarit

Hyppää webinaarikirjastoon katso webinaaritallenteita

Tutustu myös alan sisältöihin!