Vuosikello
Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.
Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!
- Organisaatiokilpailut uudistui. Tästä eteenäin on yksi kilpailu – tutustu tarkemmin Vuoden asiakaspalvelukilpailuun
- Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?
2025 | Vuosikello – toimintakalenteri |
Ajankohtaista nyt | Vuoden asiakaspalvelu 2025 -kilpailun ilmoittautuminen on avattu! Vuoden asiakaspalvelukilpailu – Tutustu tästä Asiakaspalvelun osaamispolku – tutustu Wakarun sivuilta! |
Kevättalvi 2025 | Uusia valmennuksia – Asiakaspalvelun Akatemia |
Kevät 2025 | 8.5.2025 Service Management Day | Tapahtuma
Toukokuulle suunnitteilla jäsenvierailu – julkaisemme lisätietoja lähiaikoina! Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Laura Hasseliin etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
Syksy 2025 | 9.9.2025 Asiakaskokemuspäivä #AKP25 | Tapahtuma
6.–10.2025 Asiakaspalveluviikko 2025 – tutustu! Tarkempia tietoja julkaistaan loppukeväästä. |
Kysy lisää 2025 |
Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
Nämä pidettiin aiemmin |
Suositut webinaarit
Hyppää webinaarikirjastoon – katso webinaaritallenteita |