Wave-jäsenyys  

Kohti erinomaisuutta 

Liity jäseneksi!

Vuosikello

Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.

Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!

Haluatko lisätietoja?

2024 Vuosikello – toimintakalenteri
Ajankohtaista nyt Uutta nyt
Asiakaspalveluviikon ilmoittautuminen on auki!
Asiakaspalvelun osaamispolku – tutustu Wakarun sivuilta!

Kilpailu on käynnissä | Vuoden asiakaspalvelukilpailu – Tutustu tästä
Kesäkausi Käynnissä Lintsikampanja: varmista osaamisen kehittäminen ja hupi – tutustu Oppiassa
Syyskuu Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun osaamispolusta tai tarjouksen yrityskohtaisesta valmennuksesta?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Haluatko järjestää webinaarin?

Lokakuu Lokakuussa jälleen suosittu Asiakaspalveluviikko – jos et vielä tiedä, mistä on kyse, katso lisää tästä!

1.10. alkaen Tekoälyllä kilpailuetua -kiertue – useita paikkakuntia | Tapahtuma

Loppuvuosi 2024 ja 2025 13.11. Asiakaskokemuspäivä 2024 #akp24 | Tapahtuma

12.12. Palvelupäällikköpäivä | Tapahtuma

11.2.2025 Asiakaspalvelupäivä | Tapahtuma
Tapahtumassa palkitaan Vuoden asiakaspalvelukilpailun 2024 -voittaja.

Nämä pidettiin aiemmin

Suositut webinaarit

Hyppää webinaarikirjastoon katso webinaaritallenteita

Tutustu myös alan sisältöihin!