Vuosikello
Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.
Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!
- Organisaatiokilpailut uudistui. Tästä eteenäin on yksi kilpailu – tutustu tarkemmin Vuoden asiakaspalvelukilpailuun
- Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?
2025 | Vuosikello – toimintakalenteri |
Ajankohtaista nyt | Uutta nyt Vuoden asiakaspalvelu 2025 -kilpailun ilmoittautuminen on avattu! Vuoden asiakaspalvelukilpailu – Tutustu tästä Asiakaspalvelun osaamispolku – tutustu Wakarun sivuilta! |
Joulukuu | 12.12. Palvelupäällikköpäivä | Tapahtuma
Vuoden 2024 kilpailuarvioinnit ovat haastatteeluvaiheessa. |
Alkuvuosi 2025 | 11.2.2025 Asiakaspalvelupäivä | Tapahtuma
Tapahtumassa palkitaan Vuoden asiakaspalvelukilpailun 2024 -voittaja. Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Laura Hasseliin etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
Kevät 2025 | 8.5.2025 Service Management Day | Tapahtuma |
Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun osaamispolusta tai tarjouksen yrityskohtaisesta valmennuksesta?
Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
|
Nämä pidettiin aiemmin |
Suositut webinaarit
Hyppää webinaarikirjastoon – katso webinaaritallenteita |