Vuosikello
Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.
Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!
- Organisaatiokilpailut uudistui. Tästä eteenäin on yksi kilpailu – tutustu tarkemmin Vuoden asiakaspalvelukilpailuun
- Henkilökilpailu avataan myöhemmin.
- Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?
2023-2024 | Vuosikello – toimintakalenteri |
Joulukuu | 12.12.2023 Palvelupäällikköpäivä | Tapahtuma
13.12.2023 AI Business Day – ChatGPT ja tekoälytyökalut käytännössä | Tapahtuma Uutta nyt Vuoden asiakaspalvelukilpailu – tutustu tästä! |
Tammikuu | Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun osaamispolusta tai tarjouksen yrityskohtaisesta valmennuksesta?
Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
Helmikuu | 13.2.2024 Asiakaspalvelupäivä 2024 | Tapahtuma Tapahtumassa palkitaan vuoden kilpailumenestyjät! |
Maaliskuu | 6.3.2024 Service Management Day 2024 | Tapahtuma Tapahtumassa palkitaan vuoden kilpailumenestyjät! |
Huhtikuu | Haluatko järjestää webinaarin tai tapahtuman? Lisätietoja Johanna Rakemaalta etunimi.sukunimi@wakaru.fi |
Nämä pidettiin aiemmin |
|