Wave-jäsenyys  

Kohti erinomaisuutta 

Liity jäseneksi!

Vuosikello

Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.

Vuosikello – tulossa ja suunnitteilla

Organisaatiokilpailuihin on jatkuva ilmoittautuminen ympäri vuoden.
Tutustu tarkemmin: Vuoden asiakaspalvelu ja Vuoden Service Desk

Henkilökilpailu on tältä vuodelta ohi ja voittajat palkittiin Syke-tapahtumassa 24.11.2022

Haluatko lisätietoja?

Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?

 

2023 Vuosikello – toimintakalenteri
Tammikuu Jäsenteams tulossa alkuvuonna, seuraava Jäsenteams suunnitteilla helmi-maaliskuussa – lisätietoja Johanna Rakemaalta etunimi.sukunimi@wakaru.fi
Helmikuu 15.2. Wave-webinaari: Oman työn hallinta – Kuinka varmistaa oikeiden asioiden tekeminen? | QualityDesk

Katso tallenne samassa osoitteessa!

Maaliskuu 30.3. Wave-webinaari: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen | Marckwort
Huhtikuu Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?
Toukokuu Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi
Kesäkuu Tällä hetkellä ei tulevia tapahtumia
Heinäkuu Haluatko yrityskohtaisen valmennuksen?
Elokuu Haluatko järjestää tilaisuuden? Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi
Syyskuu Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi
Lokakuu Vuosittainen Asiakaspalveluviikko – katso tallenteet viime vuodelta maksutta!
Loppuvuodesta Palvelupäällikköpäivä | Tapahtuma
Tutustu myös alan sisältöihin!