Wave-jäsenyys  

Kohti erinomaisuutta 

Liity jäseneksi!

Vuosikello

Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta.

Katso, mitä on tulossa ja suunnitteilla!

Haluatko lisätietoja?

2025 Vuosikello – toimintakalenteri
Ajankohtaista nyt Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun ilmoittautuminen on käynnissä! Vuoden asiakaspalvelukilpailu – Tutustu tästä
Asiakaspalvelun osaamispolku – tutustu Wakarun sivuilta!

Uusia valmennuksia – Asiakaspalvelun Akatemia

Johdon ja esihenkilöiden edullisest valmennukset katso tästä

Tällä hetkellä Asiakaspalveluviikon tallenteet on katsottavissa – ilmoittaudu mukaan
Talvi 2025 4.11.2025 Asiakaskokemuspäivä #AKP25 | Tapahtuma

26.11.2025 Asiakaspalvelun haastavien tilanteiden hallinta | Webinaari yhdessä Wave-jäsen QualityDeskin kanssa

27.11.2025 OKR-seminaari 2025 | Tapahtuma

11.12.2025 Palvelupäällikköpäivä 2025 | Tapahtuma

Haluatko järjestää webinaarin? Ota yhteyttä Laura Hasseliin etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Kevät 2026 12.2. Asiakaspalvelupäivä #APP26 | Tapahtuma
Kysy lisää  Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun osaamispolusta tai tarjouksen yrityskohtaisesta valmennuksesta?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan etunimi.sukunimi@wakaru.fi

Nämä pidettiin aiemmin

Suositut webinaarit

Hyppää webinaarikirjastoon katso webinaaritallenteita

Tutustu myös alan sisältöihin!