Asiakaspalveluviikko 

Vietä asiakaspalveluviikkoa aina lokakuussa! 

Ilmoittaudu!

Asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikko järjestetään 7.-11.10.2024
Asiakaspalveluviikko – vuosittain lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla

Tarkempia tietoja julkaistaan ennen kesää, jolloin avaamme myös ilmoittautumisen.

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.
#ASPAVIIKKO24 #asiakaspalveluviikko

“Asiakaspalvelu on tärkeä osa asiakaskokemusta ja osallistumalla Asiakaspalveluviikkoon, haluamme korostaa asiakaspalvelun tärkeyttä ja osoittaa arvostusta asiakaspalvelua kohtaan.”

– Kirsi Koukkula, Customer Service Manager, Atea Finland Oy

“Asiakaspalveluviikko on hieno tapa tuoda asiakaspalvelutyötä näkyväksi ja kiittää asiakasneuvojia hyvästä työstä! Elenialla virallinen asiakaspalveluviikko käynnistää asiakaspalvelukuukauden, jossa on tapahtumia asiakasneuvojille usealle viikolle. Keskiviikon kehuseinä, koulutukset, arkea piristävät kisat, ja yhteiset kokoontumiset vaikkapa aamupalan merkeissä kuuluvat meillä perinteisesti ohjelmaan. Kutsumme muuta taloa tutustumaan asiakaspalvelun arkeen ja asiakaspalveluviikon tapahtumista on kiva kertoa myös asiakkaille!”

– Matti Immonen, Palvelupäällikkö, Elenia

“Asiakaspalveluviikko on erinomainen teemaviikko, jolla saamme kiinnitettyä huomiota asiakaspalvelun tärkeyteen sekä merkitykseen niin yrityksemme sisällä kuin muussa arkipäivässä. Teemaviikko on mainio keino nostattaa Service Deskiläisemme arjen keskiöön, ja huomioida heitä myös tällä tavalla erittäin ansiokkaasta ja merkityksellisestä työstä, jonka vaikutukset ovat mitattavissa myös asiakkaidemme liiketoiminnassa.

Aktiivinen keskittyminen asiakaspalvelun teemaan tarjoaa uusia ideoita ja näkökulmia, joiden avulla palvelukokemuksesta saadaan entistä parempi – myös asiakaspalvelijan kannalta!”

– Hanna Tossavainen, Director, Service Center, Enfo Oy | 2024

“Asiakaspalveluviikko on meille tärkeä tapahtuma vuosikellossa. On upeaa, kuinka vuosittain vaihtuvat teemat tuovat asiakaspalvelun arvon esiin eri näkökulmista. Asiakaspalveluviikko on loistava tilaisuus juhlistaa osaajiemme ammattitaitoa ja vahvistaa yhteishenkeä tiimeissämme.”

– Irina Tavio, Palvelujohtaja, Vakka-Suomen Puhelin | 2024

”Meille Kaiku24:ssä asiakaspalvelijoiden työn arvostaminen on ensiarvoisen tärkeää, sillä se edistää positiivista asiakaskokemusta, vahvistaa työntekijöiden itseluottamusta ja tukee yrityksen menestystä. Asiakaspalveluviikko korostaa henkilöstömme työn merkitystä ansaitsemallaan tavalla. Jo viikon ennakkosuunnittelu on todella inspiroivaa, ja pyrimme tarjoamaan asiakaspalvelijoillemme teemaviikolla joka päivä jotain erityistä.”

– Päivi Sihvo, Operatiivinen johtaja, Kaiku24 | 2024

“Ilmoittautuisimme taas aspaviikolle.

Se on niin hyvä konsepti!”

– Helena Tuovinen, kehityspäällikkö, Asiakaspalveluyksikkö, HSY | Kesäkuu 2022

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä. Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme 2018 ryhtyä tuumasta toimeen ja asiakaspalvelua on vaalittu yhdessä Suomessakin jo useampana vuonna. Suunnittelemme vuosittain viikko-ohjelman ja tuotamme materiaalipaketin. Nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

Arvostus syntyy teoista

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

Nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon!
Innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa!
Rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle!
Kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta!
Pidä huolta itsestäsi ja tiimistäsi, sillä olette palvelun kantava voimavara!

 

Osallistumalla viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta.

Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi

Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:

  • Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
  • Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
  • Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
    • Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
    • Miten viikko on koettu yrityksessä
    • Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle

Miten pääsemme mukaan?

Katso ilmoittautumisesta tästä.

Ilmoittautumisen jälkeen saat ohjeistusta Asiakaspalveluviikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja logopaketin sekä julkaisemme organisaatiosi logon Osallistujat 2024 -sivulla. Ilmoittauduttuasi saat oikeuden käyttää Asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi.

Kokemuksia Asiakaspalveluviikolta

Katso, mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko 2020 piti sisällään ja tunnelmia Asiakaspalveluviikoilta sivustoltamme & Waven blogista.

Palautetta viikon vietosta

Palautetta viikon vietosta. Kysyimme, miksi organisaatiot lähtivät viettämään Asiakaspalveluviikkoa.

 

Summaus Asiakaspalveluviikosta 2020

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!