Ohjelma 2025
Asiakaspalveluviikko organisaatioille
Luomme osallistujille vuosittain viikkoa varten suuntaa antavan viikko-ohjelman, jossa jokaiselle päivälle on oma teemansa. Ohjelma kuuluu Asiakaspalveluviikon osallistumispakettiin, joka sisältää ohjeistusta sekä materiaalipaketin logo-paketin kera. Ohjelma toimitetaan ilmoittautuneille Asiakaspalveluviikon osallistumispaketissa sen valmistumisen jälkeen ja sitä voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.
Wave järjestää lisäksi ohjelmatarjontaa yhdessä kumppaniensa kanssa lyhyiden etävalmennusten muodossa, mikä mahdollistaa innostumisen asiakaspalvelusta sekä osaamisen kehittämisen.
Asiakaspalveluviikko on Wave-jäsenille maksuton (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille organisaatioille 390 € + alv.
Yhdessä olemme enemmän! #ASPAVIIKKO25 #aspaviikko #asiakaspalveluviikko
Asiakaspalveluviikon ohjelma
Järjestämme osana Asiakaspalveluviikkoa Minikoulutuksia. Tilaisuudet ovat maksuttomia Wave-jäsenille ja viikkoon ilmoittautuneille organisaation edustajille.
- TI 7.10. klo 9–10: Palautteen antamisen taidot – uskomukset, pelot ja hyödyt
- KE 8.10. klo 9–10: Tekoälyn trendit asiantuntijatyössä – eri käyttötapausten läpikäyntiä
- TO 9.10. klo 9–10: SCARF-malli yhteistyön ja tiimihengen vahvistamisessa
- PE 10.10. klo 10–11: Läsnäolon voima asiakaskohtaamisissa – oivalluksia tunneälystä, jaksamisesta ja itsemyötätunnosta
Vuonna 2024 järjestimme minikoulutukset viikkoon ilmoittautuneille
Asiakaspalveluviikon Minikoulutukset 2024
MA Vahvista resilienssiä
TI Kielitaidosta asiakaspalvelijan supervoima – Paranna asiakaskokemusta monikulttuurisessa maailmassa
KE Ketterien menetelmien työkalupakki
TO Miksi innostua asiakaskokemuksesta
PE Tekoälyn niksipäivä
Katso Asiakaspalveluviikon 2023 suositut webinaarit tallenteina
Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi
Voit valmistautua viikon suunnitteluun katsomalla tallenteen, jossa kerromme Asiakaspalveluviikosta ja esittelemme yhdessä Wave-jäsenien järjestämiä Asiakaspalveluviikko-projekteja. Lisäksi he kertovat kokemuksistaan. Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:
- Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
- Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
- Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
- Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
- Miten viikko on koettu yrityksessä
- Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle