Asiakaspalveluviikko 

Yhdessä olemme enemmän - liki 100 organisaatiota asiakaspalvelun asialla!  

Aiempia viikon tunnelmia

Asiakaspalveluviikko 2020 kokosi mukaan yli 90 organisaatiota!

Viikko nosti asiakaspalvelun roolia ja arvostusta ja sai laajalti näkyvyyttä asiakaspalvelutyölle. Viestintä oli aktiivista eri sosiaalisen median kanavissa. Käytössä olivat hastagit #aspaviikko #asiakaspalveluviikko sekä päiväkohtaiset hastagit.

“Olemme juuri tarkastelleet viikon statistiikkaa ja luvut ovat huikeita. Palautteet ja käydyt keskustelut viikon ajalta ovat mahtavia. Aspaviikko on meidän toiminnolle vuoden suurin pöhinäviikko.”

Viikkokooste on julkaistu Wave-blogissa.
Tiedote Asiakaspalveluviikosta 2020

Lue Innosta ja innostu -blogi tai kuuntele podcastina!

Viikko-ohjelma

Katso myös Waven ohjelmatarjonta yhdessä kumppanien kanssa alta!
Yhdessä olemme enemmän! #ASPAVIIKKO #asiakaspalveluviikko

  • MUKAVA MAANANTAI
    Aloita viikko mukavasti. Mieti, mikä tuo teidän asiakaspalvelutiimissä hyvän fiiliksen ja mikä ilahduttaa. Voitte herkutella yhdessä ja nostaa onnistumiset näkyville. Laita esimerkiksi ilmoitustaululle tai sähköiseen kanavaan hyvät palautteet muistuttamaan mahtavista palvelusuorituksista ja onnistumisista!
  • TOUHU TIISTAI
    Järjestä yhteistä toimintaa. Lähtekää vaikkapa lenkille, järjestäkää tiimipalaveri kävellen, pitäkää asiakkaiden kanssa yhteinen jumppatauko tai mikä arkeenne sopii parhaiten. Voit myös yllättää asiakkaan yhteisellä tekemisellä.
  • KIITOS KESKIVIIKKO
    Kiitä kollegaa, asiakasta tai asiakaspalvelijaa. Nosta onnistumiset ja hyvät teot sekä tyypit esille. Viekää positiivisuus organisaatiosi ulkopuolelle ja laittakaa hyvä kiertämään. Kiittäkää ja pyytäkää kehujesi kohdetta puolestaan jatkamaan kiitoksen ja kehujen ketjua.
  • TEKIJÄ TORSTAI
    Nosta asiakaspalvelun roolit esille organisaatiossasi ja organisaation ulkopuolella. Kerro, miten autatte asiakkaita ja sidosryhmiä. Voit jakaa roolikuvauksia somessa tekstin ja kuvan tai vaikkapa videoiden kera. Talon sisällä voitte esitellä oman porukan sopivassa kanavassa.
  • POIKKEUS PERJANTAI
    Miettikää, miten toimii poikkeuksellisen hyvä asiakaspalvelu ja mitkä ovat tiiminne vahvuuksia ja missä voisitte vielä kehittyä lisää. Voitte myös tiimin kesken pohtia, miten poikkeustilanteisiin voidaan varautua ennakkoon, ja miten ne voivat vaikuttaa asiakaspalvelun toimintaan ja miten tilanteista selvitään yhdessä ja menestyksekkäästi.

Wave-webinaarit

 

 

Lue lisää Asiakaspalveluviikosta!