Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi

Wave tarjoaa tapahtumia, koulutuksia ja ammatillisen verkoston asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille.

Ota yhteyttä Tilaa uutiskirje

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua - jo vuodesta 1992.

Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa! Toimintamme keskiössä erinomainen asiakaspalvelu ja asiakaskokemus. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää erinomaista asiakaspalvelua ja -kokemusta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan ammatillisen verkoston, ammattilaistapahtumia, koulutuksia, yritysvierailuja ja kilpailuja.

Verkostoidu asiakaspalvelun ammattilaisten kesken!

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän ja Yhteys-konferenssin, jossa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden asiakaspalvelu -tunnustukset sekä henkilöpalkinnot. Wave on järjestänyt myös yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon vuodesta 2018 alkaen.

Tule jäseneksi ja nouse asiakaspalvelun aallonharjalle!

Tulevat tapahtumat

Palvelupäällikköpäivä 2024
Palvelupäällikköpäivä 2024 12.12.2024
Asiakaspalvelupäivä 2025
Asiakaspalvelupäivä 2025 11.02.2025

Asiakaspalveluviikko

Asiakaspalveluviikko vaalii asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitystä! Se nostaa asiakaspalvelun merkitystä, innostaa ja motivoi sekä rakentaa tiimihenkeä. Teemaviikko on hyvä paikka myös kiittää asiakkaita. Yhdessä olemme enemmän!

Lue lisää ja liity mukaan!

Asiantuntijawebinaarit

Wave-jäsenet

Mikä on Wave asiakaspalveluverkosto?

Mikä on Wave asiakaspalveluverkosto?
Esittelyssä Wave ja jäsenyys

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta: palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalvelut ja heidän asiakkaansa!

Liity verkostoon!

Kokemuksia verkostosta palveluntarjoajan näkökulmasta
Kokemuksia verkostosta palveluntarjoajan näkökulmasta

Haastattelussa: Ville Mikkonen, QualityDesk Oy

Lue lisää!

Vuoden Service Desk 2019 Voittaja, Netox
Kokemuksia verkostosta kilpailuvoittajan näkökulmasta

Haastattelussa: Vuoden Service Desk 2019, Netox Oy

Lue lisää!

Asiakkaiden kokemuksia

Miten voimme auttaa?

Koulutukset

Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa -valmennus keskittyy asenteisiin ja persoonan merkitykseen asiakaspalvelussa. Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?
Napakka puolipäiväinen valmennus auttaa kehittämään asiakaspalvelun arviointilomaketta. Valmennus poistaa kuilun tekemisen tavoitteiden ja luvullisten tavoitteiden väliltä.
Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne.
Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa. 
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 
Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.
Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä. Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Koulutus antaa keinot parantaa asiakaskohtaamisten laatua ja kehittää oman asiakastyön ja asiakaspalvelun toimintaa entisestään.
Haluatteko onnistua entistä paremmin neuvotteluissa asiakkaiden, kollegoiden ja esihenkilöiden kanssa? Tämä päivän valmennus auttaa osallistujia tunnistamaan karismaattisina pidetyt piirteensä, vaikuttamaan neuvotteluiden tunnelmaan kaikkien aistien kautta ja tulkitsemaan neuvottelukumppanin reaktioita.
Oletko mielestäsi hyvä neuvottelija? Ovatko vuorovaikutustaitosi hyvällä tolalla? Valmennuksessa katamme laajan alueen oleellisia asiantuntijan vuorovaikutustaitoja aina neuvottelutekniikoihin saakka.
ITIL® 4 on maailmanlaajuisesti tunnustettu viitekehys, joka tarjoaa kattavan toimintamallin teknologiapohjaisten palveluiden kehittämiseen, toimittamiseen ja hallintaan. Valmennus antaa jokaiselle palvelualalla toimivalle keskeisen perusosaamisen, vahvistaen osallistujien kykyä kehittää asiakaslähtöistä palvelutoimintaa, parantaa tehokkuutta ja tukea jatkuvaa parantamista.

Uusimmat blogit

Loading...

Katso kaikki blogit