Kokemuksia Wave-tapahtumista
Wave järjestää jäsentapahtumia vuosittain asiakaspalveluverkoston jäsenistölle. Katso, mitä kaikkea olemme tehneet asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa!
Haluatko kutsua Wave-jäsenet kylään? Haluatko puhumaan tapahtumaamme?
Olemme ketteriä & avoimia – ota rohkeasti yhteyttä:
- Johanna Rakemaa, liiketoimintajohtaja: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661
- Laura Hassel, markkinointi: laura.hassel(at)wakaru.fi
2024
Asiakaspalvelun webinaarit löydät täältä!
Tutustu vuosittain alan ammattilaisia innostavaan Asiakaspalveluviikkoon ja osallistu mukaan!
6/2024 Voittajavierailu Säästöpankkien asiakaspalveluun
Vierailu Vuoden asiakaspalveluun oli menestys! 100 % osallistujista suosittelee tapahtumaa kollegalle. Saimme 4,50/5 yleisarvion ja 4,86/5 arvion esiintyjistä.
- Hyvin ja avaavasti kerrottu asioita.
- Erittäin hyvin valmistelu esitys ja mukavalla tavalla tuotu tärkeitä asioita esille. Kiitos 🙂
- Selkeä, mielenkiintoinen ja hyvin rakennettu esitys, kiitos kaikille!
- Oli hienoa, että oli selkeät kalvot ja useampi puhuja myös ihan ruohonjuuritason aspatöistä, kiitos! Erityisesti ilahdutti, että vuorovaikutustaidot nostettiin esille!
- Hyvä setti kaikin puolin.
- Hyvä ja kattava esittely Säästöpankin aspasta, oli mukavaa kuulla ihan aspalaisen kertomana näitä kokemuksia. Jäi sellainen tunnelma, että työstä todella pidetään ja työntekijöitä myös arvostetaan 🙂
- Mukava saada kuulla ihan tuotannon ihmistenkin kuulumisia ja aatoksia ettei vaan pelkkiä “johtajia”. Aikalailla tuttujahan nämä käänteet ovat varmasti kaikille osallistujille pienine pikantteine yrityskohtaisine viilauksineen
- Selkeät puhujat, hyvä kokonaisuus. Kompakti paketti!
2/2024 Asiakaspalvelupäivä
Asiakaspalvelupäivä kokosi alan ammattilaiset yhteen mahtavien case-esimerkkien äärelle ja verkostoitumaan Helsinkiin Crowne Plazaan. Tapahtumassa esiintyi myös tuore Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voittaja, Säästöpankkien asiakaspalvelu!
2023
11/2023 Asiakaskokemuspäivä
Ensimmäistä kertaa järjestetty Asiakaskokemuspäivä kokosi yli 200 ammattilaista yhteen.
10/2023 Asiakaspalveluviikko
Asiakaspalveluviikko on vuosittainen kohokohta, jota muistellaan lämmöllä jälkikäteen. Tänäkin vuonna viikko oli kerrassaan mainio tapa nostaa asiakaspalvelun merkitystä niin organisaation sisällä kuin laajemminkin. Webinaareista suosituin keräsi ensikatselijoita yli 250!
2022
11/2022 Syke22 – Digitaalisuuden kulmakivet
Järjestimme Syke-tapahtuman ensimmäistä kertaa upeissa Pikku-Finlandian tiloissa. Päivän teemana oli Digitaalisuuden kulmakivet, jossa kahdella lavalla kuultiin esityksiä eri näkökulmista. Oli hienoa päästä jälleen avaamaan tapahtuman ovet ja tapaamaan kasvokkain innostavan ohjelman parissa!
Tapahtumassa palkittiin myös Vuoden henkilökilpailun voittajat, jotka valikoituivat finalistihaastatteluista voittajiksi. Onnea Kuntien Tiera Oy ja Palkeet, Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus upeista osaajista Tomi Ahto ja Katri Rusi, jotka päivittäin toimivat erinomaisen asiakaspalvelun puolesta.
11/2022 Voittajavierailu: Visma Solutions Oy, Netvisor Customer Care
Vierailimme Pasilassa Visma Solutionsin luona yli 20 osallistujan voimin ja kuulimme Vuoden asiakaspalvelun matkasta läpi kilpailun tähän päivään asti sekä näkymistä tulevaisuuteen.
- Innostavat puhujat ja aiheet olivat asian ytimessä.
- Hyvä asiasisältö ja hyvät järjestelyt inspiroivassa ympäristössä.
- Kivasti koostettu ja varsinkin se että kilpailua koordinoineet asiantuntijat pääsivät ääneen, oli kiva juttu.
- Kiitos, erittäin hyvin organisoitu tilaisuus ja hyvät puhujat. Tärkein asia todellakin nousi kirkkaimmaksi tähdeksi.
10/2022 Asiakaspalveluviikko
Asiakaspalveluviikko on vuosittainen kohokohta, jota muistellaan lämmöllä jälkikäteen. Tänäkin vuonna viikko oli kerrassaan mainio tapa nostaa asiakaspalvelun merkitystä niin organisaation sisällä kuin laajemminkin
5/2022 Yhteys Total Experience -konferenssi
Total Experience (TX) – Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat. Teema vei meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
5/2022 Yhteys esiseminaari: Tulevaisuuden tiedolla johtaminen
Esiseminaari kokosi aktiivisen ja aidosti päivän teemasta kiinnostuneen porukan kokoon. Palautteessa kokonaisarvosanaksi saatiin 4,6/5.
2021
3/2021 CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä
CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjosi:
-
- Rohkeutta johtajuuteen
- Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
- Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)
Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.
Tapahtumapalautetta
- Mielenkiintoinen ja innostava päivä, kiitos!
- Erittäin onnistunut päivä ja teknisesti hyvin toteutettu! Kiitos 🙂
- Oikein hyödyllinen päivä, hyvät puhujat. Paljon jäi uusia työkaluja, pitää miettiä miten ne otetaan vielä rohkeasti käyttöön. Kiitos!
- Erittäin TÄRKEÄ aihe! Kiitos!!! työntuunaus! Tätä lähdettävä kokeilemaan meidän orkan kanssa! Ihana idea ja motivointi keino
- Mielenkiintoinen ja innostava päivä, kiitos!
- Erittäin onnistunut päivä ja teknisesti hyvin toteutettu! Kiitos 🙂
- Oikein hyödyllinen päivä, hyvät puhujat. Paljon jäi uusia työkaluja, pitää miettiä miten ne otetaan vielä rohkeasti käyttöön. Kiitos!
- Erittäin TÄRKEÄ aihe! Kiitos!!! työntuunaus! Tätä lähdettävä kokeilemaan meidän orkan kanssa! Ihana idea ja motivointi keino
- Hieno puheenvuoro joka sai tabut auki! On rohkeutta olla keskeneräinen ja kääntää se vahvuudeksi!
- Mielenkiintoinen aihe! Puhuja on selkeästi asian sisällä ja uskoo tähän. Ja voisi kuvitella se kasvattaa ympärillä samaa asennetta. Tämä on tulevaisuutta! Iso kiitos!
- Todella kiinnostava ja herättelevä puheenvuoro. Kiitos! Ollaan jo pitkään painotettu valinnoissa sopivia ja sosisaalisesti taitavia henkilöitä. Tämä vahvisti ajatuksiamme.
2020
Asiakaspalvelun webinaarit löydät täältä!
12/2020 Asiakaspalvelun etäglögit: Menestystä rohkean johtajuuden taidoilla
Asiakaspalvelun vuosittaiset glögit järjestettiin ensimmäistä kertaa virtuaalisesti. Uusi Wave-jäsen Sitomo tuotti ohjelman rohkean johtajuuden taitojen parista.
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Asialliset ja iloiset luennoitsijat, esitys eteni sujuvasti eteenpäin. Itse oikein terästyin kuuntelemaan kun esiintyjä niin hyvin kertoi esimerkkejä “omasta näkökulmasta” eikä puhunut kolmannessa persoonassa asioista. Hyvää joulua teille.
- Johtajuustaitojen monipuolistuminen
- Rohkeuden teema on hyvin mielenkiintoinen. Webinaari antoi uutta potkua omaan ajatteluun – toivottavasti myös toimintaan. Kiitos!
11/2020 Myynti + Data -virtuaalitapahtuma
Tapahtuma myynnin ja datan parista järjestettiin 26.11.2020 jäsenyhteistyössä Soldemin, Talentchainin, QualityDeskin ja Waven. Puolipäiväinen virtuaalitapahtuma kokosi 100 myynnillisestä asiakaspalvelusta kiinnostunutta yhteen. Jälkitallenne on katsottavissa täältä!
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Hyvin jäsennelty ja aikataulutettu
- Sisältö oli pääosin käytännönläheistä, hyvällä tavalla.
- datan avulla oli mielenkiintoinen
- Yllättävänkin mielenkiintoisia aiheita datan hyödyntämisestä
11/2020 Yhteys-asiakaspalvelukonferenssi
Järjestimme Yhteys-konferenssin 10.11.2020. Päivä kokosi yhteen yli 200 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista. Perinteiseen tapaan tapahtumassa palkittiin Vuoden Service Desk, Vuoden Contact Center kuin myös Vuoden henkilökilpailuiden menestyjät. Koskettavasta päätöspuheenvuorosta vastasi Pekka Hyysalo, joka myös palkitsi esimerkilliset henkilöt asiakaspalvelutyöstään. Ohjelman näet täältä!
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Puheenvuorot toimivat hyvin virtuaalisesti. Pekka oli huippu!
- Positiivinen kokemus osallistua virtuaalisesti tapahtumaan. Aikatulu pysyi hyvin kasassa ja tekniikkakin toimi ainakin itselläni hyvin.
- Toimivat etäjärjestelyt, kiitos siitä! Kiinnostavia puheenvuoroja. Jossakin kohdassa molempien trackien puheenvuorot olisivat kiinnostaneet.
- Teknisesti kaikki toimi yllättävän hyvin. Mielenkiintoisia esityksiä, ja hienoa kun on mahdollisuus katsoa tallenteita jälkeenpäin. Pekka Hyysalon puheenvuoro oli mykistävän vaikuttava.
- Mahtavaa, että oli hyvin erilaisia esityksiä ja niitä voi nyt katsoa jälkikäteenkin, kun kaikkiin en päivän aikana ehtinyt mukaan.
- Kiitos hienosti järjestetystä tilaisuudesta. Kyllä myös näin Onlinena konsepti toimii hyvin. Hyvät vieraat ja mielenkiintoiset aiheet.
10/2020 Asiakaspalveluviikko 2020
Asiakaspalveluviikkoon osallistui ennätysmäärä osallistujia, yli 90 yritystä, jotka nostivat yhdessä asiakaspalvelun näkyvyyttä ja merkitystä yrityksille. Viikko järjestettiin Waven toimesta nyt kolmatta kertaa. Asiakaspalveluviikko on yhteisöllinen tapahtuma asiakaspalvelun parissa toimiville. Mukaan voivat osallistua niin asiakaspalvelutiimit ja -yksiköt kuin myös palveluntarjoajat.
Katso – www.asiakaspalveluviikko.fi
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2020?
Tiedote: Asiakaspalveluviikkoa vietetään jälleen lokakuussa
Osallistujapalautetta tapahtumasta – miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon:
Tuoda esiin asiakaspalveluamme ja samalla organisaatiotamme Esimies näki asiakaspalveluviikon olevan yksi keino saada asiakaspalvelua näkyväksi organisaatiossa ja lisätä työn arvostusta. Olisi outoa, jos emme osallistuisi. Asiakaspalvelu on niin syvällä organisaatiossamme. Perinne 🙂 Aiheen tärkeys, näkyvyys, verkostojen laajentaminen Idea oli kiva, ja oli kerrankin aihetta nostaa meidät asiakaspalvelussa työskentelevät parrasvaloihin. Teemme yrityksen liikevaihdosta suurimmanosan ja meidän tekijöitä kuuluu nostaa välillä jalustalle. Lisäksi halusimme kiittää meidän asiakkaita, koko henkilökuntaa ja eri organisaatioitajoiden kanssa työskentelemme päivittäin. Helppo tapa nostaa asiakaspalvelua / asiakaskohtaamia esille organisaatiossa. Joku muu suunnitellut rungon ja ajankohdan. Helpottaa myös muidenyksiköiden osallistumisesta. Edellisten vuosien tapaan #aspaviikko luo ihanaa positiivista pöhinää, joka saattaa arjen tiimellyksessä välillä päästä unohtumaan. Halusimme muistaa timanttista asiakaspalvelutiimiämme kiireisen syksyn jälkeen. Halusimme korottaa asiakaspalvelun mielikuvaa omassa organisaatiossamme ja kertoa siitä myös ulospäin. Se oli kiva ajoittaatähän teemaviikon yhteyteen. Yhdessä tekemisen ja tiimiytymisen kehittäminen ja ylläpitäminen.
Wave-jäsenvierailu Eläketurvakeskuksen asiakaspalveluun
Järjestimme vierailun Pasilassa 3.3. ja se kokosi koolle 60 asiakaspalvelun ammattilaista.
Ohjelman näet täältä!
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Innostunut tunnelma
- ETK asiakaspalvelun organisoitumisesta kuuleminen ja siitä napatut vinkit oman yrityksen toimintaan.
- ETK:n henkilökunnan innostus asiakaspalveluun ja palvelumuotoilun ottaminen mukaan kehittämiseen!
- Yleisö kysyi paljon kysymyksiä, jossa sai hyvin vastauksia laajasti.
- Konkretia ja miten aspa oli rakennettu tyhjästä.
- hyvä, käytännönläheinen esittely. asiakasprofiileista ja niiden kartoituksesta olisi voinut olla enemmänkin
2/2020 CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä
Järjestimme CCD2020 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän 12.2.2020 kymmenettä kertaa. Päivä kokosi Messukeskukseen yhteen yli 350 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista. Mukana oli myös tunnejahti, jossa kartoitettiin omia tunteita tapahtumapäivän mittaan. Samaan aikaan järjestettiin myös Kohtaamisia20-tapahtuma. Päivässä mukana oli Supertrack, jonka tarjosivat tapahtumapäivän kultakumppanit. Ohjelman näet täältä!
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- 100 % suosittelee CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä -tapahtumaa
- Minna Koskelo: Työntekijäkokemus – eilen, tänään ja huomenna:
Olipa hyvä! Ajankohtainen aihe joka esitettiin hyvin. Ajatusta herättävä, konkreettinen ja mielenkiintoinen esitystapa. Tykkäsin! Kiitos!
2019
12/2019 Waven asiakaspalvelun glögit
Järjestimme kolmatta kertaa Waven ohjelmalliset ja osallistavat glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä. Tänä vuonna kuulimme Mustifiiliksestä Musti ja Mirrin maajohtaja Juhana Lambergin johdolla sekä pelasimme Topaasia-korttipeliä pöytäryhmittäin asiakaskokemuksen teeman ympärillä pelimies Jussi Gallan ohjeistuksella.
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Mustifiilis vei sydämen ja Topaasia järjen
- Asiantunteva puheenvuoro Juhanalta, hienoa kuulla käytännön vinkkejä puhujalta, jolla on oikeasti business-tausta ja kokemusta, eikä joku joka puhuu teoreettisesti. Oli myös ihanaa, että paikat oli jaettu etukäteen ja korttipelin tiimoilta oli helppo tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia.
- Sekä Juhanan esitys, että korttipeli pöytäkunnittain oli todella hienoja. Oli piristävää käydä keskustelua eri organisaatioista tulevien ihmisten kanssa.
- Suuret kiitokset hienosta tilaisuudesta, oli mahtavaa olla mukana!
11/2019 Wave-jäsenvierailu DNA asiakaspalveluun
Vierailimme marraskuussa DNA:lla ja kuulimme mutkattomasta työstä ja DNA asiakaspalvelun toiminnasta. Tilaisuuden puhujina: Riikka Luostarinen ja Marko Rissanen, DNA.
Osallistujapalautetta vierailulta:
- Hei, oli mukava kuulla miten paljon henkilöstöllä on mahdollisuus vaikuttaa yrityksen toimintaan sekä kuulla kuinka suuresta muutoksesta on ollut kysymys. Avoimuus oli erittäin hyvä asia!
- Hienoa kuulla avoin tarina DNA:sta, miten käytännön ongelmia ratkaistaan ja asioihin reagoidaan kun niitä tulee eteen.
- Hyvät puhujat, kiva paikka, hyvät tarjoilut
- Nähdä waven jäsenistöä ja verkostoituminen.
10/2019 Asiakaspalveluviikko
Asiakaspalveluviikko on yhteisöllinen tapahtuma asiakaspalvelun parissa toimiville. Mukaan voivat osallistua niin asiakaspalvelutiimit ja -yksiköt kuin myös palveluntarjoajat. Asiakaspalveluviikkoon osallistui liki 70 organisaatiota, jotka nostivat yhdessä asiakaspalvelun näkyvyyttä ja merkitystä yrityksille.
Katso – www.asiakaspalveluviikko.fi ja tunnelmia
Tiedote: Asiakaspalveluviikko 2019
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla 2019?
Osallistujapalautetta tapahtumasta – miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon:
- Halusin nostattaa asiakaspalvelun arvoa yrityksessämme ja motivoida tiimiäni.
- Edellisen vuoden kokemukset. Kyseessä on tärkeä teema, tehdä läpinäkyväksi aspa-toimintaa. Teidän kanssanne on muutenkin niin mukava tehdä yhteistyötä.
- Asiakaspalvelun tärkeyden esille tuominen yhtiön sisällä.
- Helppo liittyminen, valmiit markkinointimateriaalit ja tietysti se tärkein; asiakaspalvelun arvostuksen nostaminen. Sisäinen fiiliksen nostatusta helposti ja mukavasti tehty valmiit teemat per päivä. Hyvä konsepti!
8/2019 Yhteys 2019 -konferenssi
Yhteys järjestettiin 21. kerran ja tapahtuma kokosi yli 180 asiakaspalvelun ammattilaista yhteen.
Blogi: Mitä tapahtui Yhteys-konferenssissa?
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Yli 98 % suosittelee tapahtumaa kollegalleen.
6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon myymäläasiakaspalvelu & osaamisen kehittäminen
Kesäkuussa 2019 vierailimme Alkossa ja aiheina oli myymäläasiakaspalvelu sekä osaamisen kehittäminen. Näistä meille kertoivat Mira Karhu ja Pekka Matikainen Alkolta.
Blogi: Alkossa myymäläasiakaspalvelusta ja osaamisen kehittämisen näkökulmasta
Osallistujapalautetta vierailulta:
- Sisältö – esimerkit elävästä elämästä oli erittäin hienosti suunniteltu ja asiansa osaavat esittäjät 🙂
- reipas asenne asiakaspalvelun kehittämiseen ja haasteista kertominen
- Kerrassaan mainiot asiantuntijat ja huippuammattilaiset estradilla. Iso kiitos vielä kaikille, niin järjestäjille kuin asiantuntijoille! Ilmapiiri osallistujien keskenkin lähti lentoon vapautuneesti juuri siksi!
- Nyt en kyllä osaisi mitään enempää odottaa. Napakymppi päivä. Ja tässäkin kuvastui itse aihe – läpi kaikkien kohtaamisten! Alkossa osataan!
6/2019 Wave-jäsenvierailu Alkon monikanavainen asiakaspalvelu
Kesäkuussa 2019 tutustuimme Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi. Vierailun puhujina toimivat Niina Tanner & Paula Kujansivu Alkosta.
Blogi: Alkon asiakaspalvelun kehitykseen maailmanluokan asiakaspalveluksi
Osallistujapalautetta vierailulta:
- Kiinnostava agenda ja aina on mukava käydä tutustumassa muiden tapaan tehdä asiakaspalvelua.
- Erinomaiset esitykset huippuasiakaspalveluotteella!
- Oli kiva päästä kuulemaan ajatuksia asiakaspalvelun tuottamisesta ja konkreettisista tavoista joilla asioita tehdään. Kiitos Alko!
- Hyvää työtä! Jäsenyys on ollut tosi hyödyllinen meille.
- Hienoa, että jaksatte edistää hyvää yhteistä asiaa 🙂
- Olin mukana ensimmäistä kertaa ja jäi kyllä hyvä kuva tästä.
1/2019 Vuoden Contact Center 2018 -voittajavierailu
Tammikuussa 2019 kävimme Alma Consumerin ja Webhelpin asiakaspalvelussa Vuoden Contact Center -voittajavierailulla
Blogi: Vuoden Contact Center -voittajavierailu
Osallistujapalautetta vierailulta:
- Selkeä kokonaisuus ja hyvät esiintyjät.
- Konkreettiset esimerkit asiakaspalvelua tukevasta toiminnasta ja kilpailumenestyksen kulmakivistä olivat parasta antia. Saimme hyviä ideoita yrityksemme asiakaspalvelun kehittämiseen. Kiitos!
- Voittaja kertoi avoimesti omasta toiminnastaan – kilpailussa saamansa parhaat sekä heikoimmat arvionsa.
- Esitys oli sisällöltään tarpeeksi yksityiskohtiin menevä.
- Parasta oli ehdottomasti avoin ja rehellinen keskustelu! Oli todella hienoa saada seurata ensinnäkin erittäin hienoa ja saumattoman oloista yhteistyötä.
3/2019 CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä
Blogi: CCD asiakaspalvelun tiedon sydämessä: Create Customer Dreams 2019
Osallistujapalautetta tapahtumasta:
- Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
- On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin.
2018
12/2018 Waven asiakaspalvelun glögit
Joulukuussa 2018 järjestimme Waven asiakaspalvelun glögit, jossa puhumassa olivat Marsa Bäck, Suomen Puheopistosta ja Petri Mäenpää, Sysart.
Blogi: Waven asiakaspalvelun glögit
11/2018 Asiakaspalveluviikko 2018
Lokakuussa 2018 koordinoimme Asiakaspalveluviikon www.asiakaspalveluviikko.fi
Tiedote: Asiakaspalveluviikko rantautuu Suomeen
Blogi: Mitä tapahtui Asiakaspalveluviikolla?
9/2018 Yhteys-konferenssi
Syyskuussa 2018 järjestimme Yhteys-konferenssin.
Blogi: Timanttinen asiakaspalvelu rakentuu luottamukselle
6/2018 Wave-jäsenaamu Resurssinhallinta, tekoäly ja robotiikka
Kesäkuussa 2018 järjestimme Teleoptin kanssa Resurssinhallinnan aamiaistilaisuuden tekoälyn ja robotiikan tiimoilta. Puhujina toimivat Timo Hurula Teleoptilta ja Asko Mustonen If:ltä.
Blogi: Asiakaspalvelurobotin hyödyntäminen on jatkuvaa kehitystyötä
5/2018 Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailu Cinialle
Toukokuussa 2018 kävimme Cinialla Vuoden Service Desk 2017 -voittajavierailulla.
Blogi: Mitä tapahtui Cinian voittajavierailulla?
3/2018 Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailu TVR:lle
Maaliskuussa 2018 kävimme TVR:llä Vuoden Contact Center 2017 -voittajavierailulla.
Blogi: Mitä tapahtui TVR:n voittajavierailulla?
3/2018 CCD 2018 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä
Blogi: Asiakaspalvelu on tunnetta / CCD 2018
2017
Lue mitä kaikkea tapahtui Wave verkostossa 2017!
12/2017 Waven asiakaspalvelun round table & glögit
Joulukuussa 2017 järjestettiin Round table & glögit asiakaspalvelun aiheiden ympärillä.
Blogi: Mitä tapahtui asiakaspalvelun round table & glögi -tilaisuudessa?
9/2017 Wave-jäsenvierailu Elisalle
Syyskuussa 2017 vierailimme Elisalla tutustumassa yrityksen kuluttaja-asiakaspalvelun toimintaan.
Blogi: Mitä tapahtui Elisan vierailulla?
9/2017 Yhteys 2017 -konferenssi 20 vuotta
Syyskuussa 2017 järjesttiin Yhteys-konferenssi 20. kerran.
Blogi: Mitä tapahtui Yhteys -konferenssissa?
3/2017 CCD17 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä
Katso, tapahtuman sivu!
Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!