CCD2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä 

Teema: Tiedolla johtaminen 

CCD2019-seminaari

CCD2019-tapahtuma keskittyi tiedolla johtamisen teemaan. Tapahtuma oli osa Asiakaspalvelun Superpäivää eli kahden tapahtuman kombinaatiota, joka keräsi 11.3.2019 Messukeskukseen 300 asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaista.

Lue blogi: CCD asiakaspalvelun tiedon sydämessä: Create Customer Dreams 2019

CCD 2019 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä järjestettiin 11.3.2019

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä Contact Center Day 2019 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on yhdeksän vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Vuonna 2019 asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD keskittyy tiedolla johtamiseen. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Millaisia mittareita yrityksillä on käytössä, kuinka hyödyllisiä ne ovat ja miten niiden tulokset valjastetaan käytäntöön?