CCD2020-seminaari

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics & Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?

Wave-jäsenet saavat etua tapahtuman hinnasta niin osallistujamaksussa kuin kumppanipaketeissa!

Ohjelma

  • Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brandi ja organisaatio?
    / Timo Järvinen, CEO, CO-Founder, NayaDaya Oy
  • Yhteistyöstä yritysten ja yksilöiden menestystekijä
    / Veera Lehtismäki, toimitusjohtaja, Soldem
  • Kohti parempaa työntekijäkokemusta
    / Mikko Vihanto, toimitusjohtaja, Varova
  • Tunnevoimalla voittoon – tunteiden johtaminen digitalisoituvissa kohtaamisissa
    / Isa Merikallio, VALUESCOUT
  • Tunnetekoälystä ja biometriikasta apu digikanavien asiakaskokemuksen kehittämiseen
    / Heidi Kock, Projektipäällikkö, Haaga-Helia AMK / SalesLab

Haluatko kumppaniksi?

Ota yhteyttä Timo Keinäseen: timo.keinanen(at)wakaru.fi tai soita 040 573 7790.

Katso millainen tapahtuma oli CCD2019 & lue blogi: CCD asiakaspalvelun tiedon sydämessä: Create Customer Dreams 2019

Lue lisää & ilmoittaudu!