Yhteys 2021 -konferenssi

Yhteys 2021 on tapahtuma asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille sekä Contact Center- ja Service Desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.

Vuoden 2021 Yhteys-konferenssin teema Total Experience vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.

Ohjelmassa:

  • Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
  • Luo timanttinen asiakaspolku.
  • Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
  • Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
  • Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.

Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän CX-tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja! Combo-liput tulevat myyntin alkukesästä 2021.

Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista: 

”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”

”Kiitos, erittäin hyvä kuvaus periksiantamattomuudesta. Pistää miettimään.”

”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”

”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”

”Päivän paras anti! Sai ajattelemaan myös omaa asennetta elämään. Pekka on mun idoli :)”

”Luontevaa keskustelua, asiantuntemus ja innostuneisuus näkyi. Enemmänkin olisi voinut seurata.”

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Konferenssin kumppanina saat aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia. Kumppanipaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä suoraan Timo Keinäseltä, 040 573 7790, timo.keinanen@wakaru.fi

Ilmoittaudu mukaan!