- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
Valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin.
Valmennuksessa käydään läpi seuraavia asioita:
- vuorovaikutuksen ja välittämisen osoittaminen kirjoittamalla
- miten teen itseni ymmärrettäväksi
- selkeät vinkit selkeyteen
- miksi kiinnostuisin kieliopista? Tiivis ja tarpeellinen kielioppitsekkaus
- provosoimisen ja provosoitumisen välttäminen
- jos mokaat – anteeksi pyytäminen kirjoittamalla
- emojien ja hymiöiden käyttö kirjallisessa asiakaspalvelussa
Palautetta valmennuksesta
Pyydä tarjous“Sujuvasanainen ja luonteva kouluttaja, ihanan innostunut aiheestaan :)”
“Kiitos innostavasta valmennuksesta. Plussaa etenkin harjoitustehtävistä, jotka oli hyvin toteutettu.”
“Erityisesti kiitos valmentajalle. Pirteä, naurahtavainen ja ihminen ihmiselle.”
“Todella hyvä koulutus. Selkeitä, konkreettisia ja hyödyllisiä asioita liittyen viestimiseen. Mukavia vaihtelevia tapoja aktivoida meitä kuulijoita koulutuksen aikana. Suosittelen lämpimästi muillekin jotka kaipaavat tällaista koulutusta.”