Asiakaspalvelun Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta  

Katso lisää Oppiasta

Innosta ja innostu

Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita!

Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne. Lisäksi innostumisen avulla saamme aikaan onnistumisia.

Valmennuksen sisältö

  • Palvelutyön kylmät tosiasiat
  • Innostujatyypit
  • Innostumisen portaat ja työhyvinvointi
  • Innostajat sekä ankeuttajat
  • Innostuksen kehä

Palautetta valmennuksesta

“Kiitos erinomaisesta ja innostavasta koulutuksesta!”

“Mahtava osallistava ja mukaansatempaava aamupäivä!”

“Ehdottomasti! Tämä valmennus toi boostia tarkastella omia työtapoja ja käyttäytymistä uudella tasolla. Tämä meinaa hektisen työn lomassa unohtua.”

“Pidin siitä, että saatiin vapaasti jakaa omia kokemuksia. Aika kului nopeasti ja olisin voinut jäädä keskustelemaan ja oppimaan valmennuksessa vielä pidemmänkin ajan! Ehkä myöhemmin :)”

“Aihe oli kattava vaikka käytiinkin läpi lyhyessä ajassa. Kuitenkin aihe on niin mielenkiintoinen ja tarpeellinen nykytyöelämässä. Eli tähän voisi kyllä paneutua enemmän ja syventyä tarkemmin tulevaisuudessa!”

Pyydä tarjous