- Wave Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- LUONTAISET TAIPUMUKSET™ perusvalmennus
- Asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittäminen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Innosta ja innostu
Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita!
Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne. Lisäksi innostumisen avulla saamme aikaan onnistumisia.
Valmennuksen sisältö
- Palvelutyön kylmät tosiasiat
- Innostujatyypit
- Innostumisen portaat ja työhyvinvointi
- Innostajat sekä ankeuttajat
- Innostuksen kehä
Palautetta valmennuksesta
“Kiitos erinomaisesta ja innostavasta koulutuksesta!”
“Mahtava osallistava ja mukaansatempaava aamupäivä!”
“Ehdottomasti! Tämä valmennus toi boostia tarkastella omia työtapoja ja käyttäytymistä uudella tasolla. Tämä meinaa hektisen työn lomassa unohtua.”
“Pidin siitä, että saatiin vapaasti jakaa omia kokemuksia. Aika kului nopeasti ja olisin voinut jäädä keskustelemaan ja oppimaan valmennuksessa vielä pidemmänkin ajan! Ehkä myöhemmin :)”
“Aihe oli kattava vaikka käytiinkin läpi lyhyessä ajassa. Kuitenkin aihe on niin mielenkiintoinen ja tarpeellinen nykytyöelämässä. Eli tähän voisi kyllä paneutua enemmän ja syventyä tarkemmin tulevaisuudessa!”
Valmentaja Timo Keinänen
Kouluttajana toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintajohtaja ja valmentaja Timo Keinänen. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toiminut myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!
Hinta
3 h avoin etävalmennus – valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti.
- 290 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 250 €
- 1 290 €+alv/yritys UNLIMITED Yrityspaketti, Wave-jäsenille 990 €. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän lippuja kyseiseen etävalmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.
Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä. Tutustu Wave-jäsenyyteen!
Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?
Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on 1 590 €+alv, Wave-jäsenyrityksille 1 290 €. Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661
Varaa tämä valmennus!