Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta  

Varaa valmennus!

Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu

Valmennuksessa käymme läpi asiantuntijuuden osoittavaa ja rakentavaa viestintää, vakuuttavan viestinnän elementtejä ja viestinnällä vaikuttamisen keinoja.

Valmennuksen ohjelma

Näihin kysymyksiin paneudumme Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu -valmennuksessa:

– Millaista on vakuuttava asiantuntija- ja asiakaspalveluviestintä?
– Mistä mielikuva asiantuntijuudesta syntyy?
– Miten saat asiakkaan sitoutumaan häneltä odotettaviin toimenpiteisiin?
– Miten viestiä vakuuttavasti olemalla samalla sekä lempeä että jämäkkä?
– Voiko asiakkaan kanssa olla eri mieltä?

Palautetta valmennuksesta

“Kouluttaja oli todella asiantunteva.”

Valmentajana Terhi Meriläinen

Terhi on vakuuttavan viestinnän ja puheella vaikuttamisen asiantuntija ja valmentaja. Hän on työskennellyt IT-alalla viestintä- ja henkilöstöpäällikkönä ja valmentanut asiakaspalvelu- ja asiantuntijaviestinnän taitoja lukuisille erikokoisille organisaatioille. Hän on koulutukseltaan puheviestinnän maisteri (FM) ja hän on myös kouluttanut viestinnän ja vaikuttamisen teemoja useissa koulutusorganisaatioissa. Terhin innostavissa valmennuksissa erilaiset oppijat tulevat huomioiduiksi ja tieto johtaa käytännön toimiin.

Hinta

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä. Tutustu Wave-jäsenyyteen!

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661

Varaa tämä valmennus!