Asiakaspalvelun Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Katso lisää Oppiasta

Johdanto palvelujohtamiseen

Opi palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa.

Tavoite

Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa.

Palautetta aiemmista Wave Akatemian palvelujohtamisen valmennuksista

“Erittäin hyvin koottu kokonaisuus ja hyvin tuli asia selville sekä selkeästi näytettynä.”

“Minulle juuri sopiva kokonaisuus ja sopiva lähtötaso.”

“Kouluttajalla oli rento ja luonteva tapa esittää asioita. Helppo seurata ja mukava kuunnella.”

“Hyvä yleiskatsaus! Kiitos!”

Kohderyhmä

Johdanto soveltuu kaikille, jotka haluavat hyödyntää IT-palvelujohtamisen elementtejä. Valmennus on hyvä yleiskatsaus esimerkiksi palvelupäälliköille, tiiminvetäjille, asiantuntijoille, päälliköille, konsulteille, IT-johdolle, tietohallintojohtajille ja -päälliköille sekä projektipäälliköille.

Esitietovaatimukset

Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.

Ohjelma

Kurssilla esitellään kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-infrastruktuurin hallintaan. Kurssilla esitellyt palvelujohtamisen käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa Suomessa ja maailmalla. Kurssin sisältö on seuraava:

  • Palvelujohtamisen viitekehykset pääideoineen
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät johtamiselementit
  • Palvelujohtamisen tärkeimmät kyvykkyydet

Valmentajat

Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet palvelujohtamisen valmentajat.

Pyydä tarjous