Asiakaspalvelun Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Katso lisää Oppiasta

Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta.

Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Valmennuksen sisältö 

  • Asiantuntijaorganisaatio ja palvelukulttuuri
  • Asenteen merkitys työyhteisön sisällä ja asiakaspalvelussa
  • Itsetunto ja sen kehittäminen
  • Erinomaisen asiakaspalvelijan ominaisuudet
Pyydä tarjous