Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Varaa valmennus!

Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta.

Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Valmennuksen sisältö 

  • Asiantuntijaorganisaatio ja palvelukulttuuri
  • Asenteen merkitys työyhteisön sisällä ja asiakaspalvelussa
  • Itsetunto ja sen kehittäminen
  • Erinomaisen asiakaspalvelijan ominaisuudet

Wave-jäsenhinta

Hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä. Tutustu Wave-jäsenyyteen!

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661

Varaa tämä valmennus!