Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Varaa valmennus!

Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea?

Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta.

Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Valmennuksen sisältö 

  • Asiantuntijaorganisaatio ja palvelukulttuuri
  • Asenteen merkitys työyhteisön sisällä ja asiakaspalvelussa
  • Itsetunto ja sen kehittäminen
  • Erinomaisen asiakaspalvelijan ominaisuudet

Valmentaja Timo Keinänen

Kouluttajana toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintajohtaja ja valmentaja Timo Keinänen. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toiminut myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Wave-jäsenhinta

Hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä. Tutustu Wave-jäsenyyteen!

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?

Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661

Varaa tämä valmennus!