- Wave Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- LUONTAISET TAIPUMUKSET™ perusvalmennus
- Asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittäminen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
Tarvitsetko työssäsi asiakkaalta tietoja tai odottaako asiakas sinulta ymmärrystä ja myötätuntoa?
Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.
Valmentajana Marja Suurpalo
Marja on rakentavaan vuorovaikutukseen ja äänelliseen ilmaisuun erikoistunut puhevalmentaja (vokologi FM). Hänen erityisalaansa ovat kuuntelu- ja esiintymistaidot sekä retoriikka. Kouluttajana Marjaa on kuvattu mukaansatempaavaksi ja hänen tyyliään selkeäksi.
Hinta
Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä. Tutustu Wave-jäsenyyteen!
Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?
Ota yhteyttä Johanna Rakemaahan: johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai 040 901 4661.
Varaa tämä valmennus!