- Asiakaspalvelun Akatemia
- Yhteisöohjautuvat tiimit – teoriasta tekoihin
- Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa
- Innosta ja innostu
- Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet
- Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa
- Vakuuttava puhe ja ääni
- Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
- Voittavaa tiimiä rakentamassa
- Johdanto palvelujohtamiseen
- Uusi esihenkilö – inspiroidu lähijohtamisesta
- Laatua asiakaskohtaamisiin
- Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi
- ITIL® 4 Foundation
- Teemaluennot
ITIL® 4 Foundation
Tarjolla on sertifioiva valmennus joko yrityskohtaisena tai avoimena toteutuksena:
ITIL® 4 Foundation -valmennus (2 pv)
ITIL® 4 on maailmanlaajuisesti tunnustettu viitekehys, joka tarjoaa kattavan toimintamallin teknologiapohjaisten palveluiden kehittämiseen, toimittamiseen ja hallintaan. ITIL® 4 Foundation -valmennus antaa jokaiselle palvelualalla toimivalle keskeisen perusosaamisen, vahvistaen osallistujien kykyä kehittää asiakaslähtöistä palvelutoimintaa, parantaa tehokkuutta ja tukea jatkuvaa parantamista.
Valmennuksessa käsitellään palveluiden hallintaa ja toimitusta sekä niiden linkittämistä liiketoiminnan tavoitteisiin. Valmennuksen käyneet osaavat IT-palvelunhallinnan keskeiset periaatteet ja ymmärtävät ITILin tarjoamat hyödyt menestyvälle organisaatiolle. Wakaru tarjoaa osallistujille kattavan tenttipreppausmateriaalin ja kokeneet valmentajat, jotta osallistujilla on parhaat mahdollisuudet menestyä ITIL® 4 Foundation -sertifiointitentissä.
Wave-jäsenetu: Avoimet ITIL Foundation -toteutukset Wave-jäsenille sopimushintaan, jonka näet Oppiasta.
Valmennuksen hyödyt
- Ymmärrys moderneista palveluorganisaatioista – Saat kattavan käsityksen IT- ja digipalveluorganisaatioiden toiminnasta osana palvelunhallinnan viitekehystä.
- Hallitset palvelunhallinnan keskeiset periaatteet, termit ja käsitteet – Omaksut palvelunhallinnan periaatteet ja keskeiset käsitteet, jotka ovat olennaisia palveluiden tehokkaassa toimittamisessa.
- Arvovirtojen hyödyntäminen nopeuden, laadun ja tehokkuuden parantamiseksi – Opit, miten arvovirrat tukevat organisaation toimintojen kehittämistä.
- Lean IT-, Agile- ja DevOps-elementtien soveltaminen palvelunhallintaan – Saat käsityksen Lean IT:n, Agilen ja DevOpsin hyödyntämisestä palvelunhallinnan kehittämisessä.
- ITIL® 4 Foundation -sertifikaatti osoituksena osaamisestasi – Kansainvälisesti tunnustettu sertifikaatti todentaa osaamisesi IT-palvelunhallinnassa.
Kohderyhmä
Valmennus sopii asiantuntijoille, jotka haluavat syventää osaamistaan IT- ja digitaalisten palveluiden toimituksessa ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallinnan kulttuurin omaksumisessa. ITIL® 4 Foundation tarjoaa arvokasta tietoa niin uusille osallistujille kuin kokeneille ammattilaisille, jotka haluavat päivittää osaamistaan.
Sisältö
- ITIL® 4 -esittely
- Palvelunhallinnan yleiskuva ja avainkäsitteitä
- Palvelunhallinnan neljä ulottuvuutta
- Palvelujen arvojärjestelmä (Service Value System)
- Palvelujen arvoketju (Service Value Chain)
- ITILin kyvykkyydet (Practises)
- Tenttiin valmistautuminen
Valmennuksen aikataulu
2 päivää, klo 9–17
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia
Valmennusmateriaali
Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.
Sertifiointi
Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.
Syvennä osaamistasi
ITIL® 4:ssä on yhteensä viisi jatkovalmennusta, jotka käsittelevät kunkin aihealueen ajattelu- ja toimintamalleja sekä tärkeimpiä kyvykkyyksiä (practices). Moduulit voi suorittaa haluamassaan järjestyksessä.
- ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support
- ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value
- ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT
- ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve
- ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy
- ITIL® 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services
Katso esittelyvideo ITIL® 4 -jatkovalmennuksista
ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.
Pyydä tarjous